Ај малку да се замшам во темава пошто сум доста навлезен иако несакајќи што се вика.
Дефинитвно кај нас она што се носи на плацеви да се продава е крш невиден!
Зошто?
Па нормално за да се заработи што повеќе, никој не е будала да ти прави услуга.
Добрите возила и во странство не ги даваат на поклон, така да шансата да се заработи на солидно и зачувано возило кое е редовно сервисирано се многу мали, освен ако не се носи стрикно за некој пријател нели или твој роднина па ајде... колку да излезе трошокот.
Што е проблемот, пошто сите викаат дека возилата во странство се 'БЕЗ ПАРИ" ?
Проблемот е што таа констатација е точна и се однесува само за возилата со екстремно моќни мотори и со висока потрошувача на гориво и високи трошоци на одржување.
Тие се навистина Без пари но само за стандардот на странците пошто еден VW Phaeton со 5 литарски мотор и полна опрема кој да речеме нов кошта повеќе од 70.000 евра, 3 години стар со 100. и нешто илјади км во Германија се продава за 20.000 евра. Ако гледаме реално кола која што е купена 70 К за 3 години се продава за 20 К односно за помалку од 30% од куповната вредност на колата, што е екстремно голем пад на вредноста за толку краток период.
Е сега колку и да звучи евтино, тие коли имаат вискои трошоци за одржување (ако за поло сервис кошта 150 евра колку кошта за Фејтон?) па луѓето бегаат од нив, а поготово македончето кое нема пари ни за Поло а не па за Фејтон.
Малите возила кои се одржани и добро сочувани се скапи и таму.
На пример сум влегол во салон за половни автомобили во Фулда и кога ќе споредиш дека едно Поло дизел со супер опрема, добро сочувано старо 3 години со 130.000 км се продава за нешто помалку од 8.000 евра а Пасат ЦЦ 3.6 литра бензин, стар година и пол со 100 и нешто ситно илјадарки за 25.000 евра можеш да ја видиш разликата во вредноста која се губи и зошто кај нас претежно се носат кршови.
Колку треба да го продадеш тоа Поло за да заработиш на него?
Колата беше како нова и сигурен сум дека некој ќе и се изнавози барем уште 130.000 ако не повеќе, ама да си ја купиш за тебе да ја возиш, за продавање нема многу место.
Од друга страни она Пасатон мами у пичку материну, на помалку од пола цена е за година и пол а личи како од салон да е ама кој ќе го купи, колку ќе платам царина и данок, цената ќе замине у ѓавола, па некој за над 30 К еура ќе си купи нов пасат 1.9 дизел од Пошре и прв ќе си прдне во него.
Ефтини се само кршовите, извозени коли кои таму чекаат ред пред вратата на гробиштата за коли се продаваат по 300 евра. Овде се носи, се полира, се средува и се нуди за 1.500 до 2.000 евра.
Купуваш и си го начукуваш до кочан...пријатно со здравје!
Прв, втор, трет, стот...епа не се ни луѓево глупи веќе а и без парица е!
Секоја чест на исклучоците кои носат добри возила по плацеви и ги продаваат со минимална заработувачка иако сум скоро сигурен дека такви будали нема!