Автор Тема: CARclub Тест: Dongfeng Mage 1.5 Turbo DCT7 FWD  (Прочитано 2228 пати)

Присутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29878
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: Dongfeng Mage 1.5 Turbo DCT7 FWD
« Одговори #15 на: 07 Април 2025, 17:29:03 pm »
Во Србија има (колку што знам) меѓу 0 и 10% царина, плус 20% ДДВ.

Кај нас има 5% царина (за не-ЕУ возила), па врз тоа има Данок на Моторни Возила, па врз сето тоа има 18% ДДВ. Грубо, во зависност од моделот, разликата може да биде околу 20% во вкупните давачки.

Не ме фаќај за збор, може и да грешам нешто, ама ова ми е по муабети со колеги од Србија пред неколку месеци.

Отсутен andrejnaumovski

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1346
Одг: CARclub Тест: Dongfeng Mage 1.5 Turbo DCT7 FWD
« Одговори #16 на: 07 Април 2025, 17:39:30 pm »
Ваљда мислиш Coolray. Starray и кај нас и во Србија е над 30к.

Нејсе, во Србија имаат значително пониски давачки.

Да извини моја грешка. За Coolray мислев. Во право си
Добро а што е поскапо кај нас од давачки? Колку што знам ги следиме директивите на ЕУ а тоа би значело дека царинските и нецаринските бариери треба да се исти.

Ние имаме царина, акциза (данок на моторни возила) и ДДВ врз сето тоа. Дополнително, данокот на моторни возила е скалест, односно повисока нето цена на возилото дава и повисок данок на моторни возила, а тоа после влијае и на ДДВ зошто ДДВ се пресметува на вкупната нето + царина + акциза сума. Србија има само царина и ДДВ, како и повеќето европски земји (некои само ДДВ, едино знам дека Данска има еквивалент на акцизата кај нас и тоа многу поголем).

Отсутен volenos

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 347
Одг: CARclub Тест: Dongfeng Mage 1.5 Turbo DCT7 FWD
« Одговори #17 на: 07 Април 2025, 21:43:50 pm »
Ваљда мислиш Coolray. Starray и кај нас и во Србија е над 30к.

Нејсе, во Србија имаат значително пониски давачки.

Да извини моја грешка. За Coolray мислев. Во право си
Добро а што е поскапо кај нас од давачки? Колку што знам ги следиме директивите на ЕУ а тоа би значело дека царинските и нецаринските бариери треба да се исти.

Ние имаме царина, акциза (данок на моторни возила) и ДДВ врз сето тоа. Дополнително, данокот на моторни возила е скалест, односно повисока нето цена на возилото дава и повисок данок на моторни возила, а тоа после влијае и на ДДВ зошто ДДВ се пресметува на вкупната нето + царина + акциза сума. Србија има само царина и ДДВ, како и повеќето европски земји (некои само ДДВ, едино знам дека Данска има еквивалент на акцизата кај нас и тоа многу поголем).


ова е буквална пљачка ако е навистина вака.
наместо да се субвенционираат или на било кој начин поддржи намалување на загадувањето.
и да се поддржат луѓето кои сакаат да купат нов автомобил, ова делува дестимулирачки


Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34194
  • Таков е животот... јебига
Одг: CARclub Тест: Dongfeng Mage 1.5 Turbo DCT7 FWD
« Одговори #18 на: 07 Април 2025, 22:39:43 pm »
Ваљда мислиш Coolray. Starray и кај нас и во Србија е над 30к.

Нејсе, во Србија имаат значително пониски давачки.

Да извини моја грешка. За Coolray мислев. Во право си
Добро а што е поскапо кај нас од давачки? Колку што знам ги следиме директивите на ЕУ а тоа би значело дека царинските и нецаринските бариери треба да се исти.

Ние имаме царина, акциза (данок на моторни возила) и ДДВ врз сето тоа. Дополнително, данокот на моторни возила е скалест, односно повисока нето цена на возилото дава и повисок данок на моторни возила, а тоа после влијае и на ДДВ зошто ДДВ се пресметува на вкупната нето + царина + акциза сума. Србија има само царина и ДДВ, како и повеќето европски земји (некои само ДДВ, едино знам дека Данска има еквивалент на акцизата кај нас и тоа многу поголем).


ова е буквална пљачка ако е навистина вака.
наместо да се субвенционираат или на било кој начин поддржи намалување на загадувањето.
и да се поддржат луѓето кои сакаат да купат нов автомобил, ова делува дестимулирачки


Читни да видиш во Сингапур што имаат ;D
Ако добро памтам околу 110% од цената на возилото се давачките и регистрацијата.

Отсутен t0m1cA

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3614
Одг: CARclub Тест: Dongfeng Mage 1.5 Turbo DCT7 FWD
« Одговори #19 на: 08 Април 2025, 08:45:39 am »
Србија има договор со Кина за ослободување од царински давачки на стоки. Во старт се поефтини за 5%.

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14298
Одг: CARclub Тест: Dongfeng Mage 1.5 Turbo DCT7 FWD
« Одговори #20 на: 08 Април 2025, 10:25:39 am »
Истите се увозниците за Србија, Хрватска, Црна Гора и Македонија. Така што како што кажа класниот, давачки имаме повеќе кога збораме за Geely.

Иначе да и јас од она што прочитав за LynkCo исто сум согласен дека не се рачуна за кинески бренд.

Отсутен miksi

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1494
Одг: CARclub Тест: Dongfeng Mage 1.5 Turbo DCT7 FWD
« Одговори #21 на: 08 Април 2025, 10:59:54 am »
Ama koga na kinezot kje rikne panoramata nema kaj Rifat u Saraj za 50€ del nego kje parkiras u garaza kolata i kje cekas 2 meseci za 1500€ da dojde od China za montaza.
Ne me bukvaliziraj za krovot i lexusot cisto moabet za kinezive. Sednav do sega vo 2 kineski koli i edna malce i ja povoziv. Top kolicinja ja iskreno vooduseven. Prostor materijali odlicni tableti monitori full elektrika. Ali mozda bi trznal za takvo nesto ama posle nekoj 10 godini od sega. Da se razgazat malce so utisci i kvalitet i rezerni delovi po placevive kaj nas.

Ептен треба да си баксуз да заглавиш со резервни делови за нова кола.

Отсутен AUUU

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7149
Одг: CARclub Тест: Dongfeng Mage 1.5 Turbo DCT7 FWD
« Одговори #22 на: 08 Април 2025, 20:08:39 pm »
Пак зброете против Трамп, еве човекот ќе ни среди амерички коли без царина, па после Европа ќе бара исто, па Кина....



Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14298
Одг: CARclub Тест: Dongfeng Mage 1.5 Turbo DCT7 FWD
« Одговори #23 на: 09 Април 2025, 08:56:15 am »
Ќе почнеме да возиме F-150ки ко луѓе :D

Присутен Skywalker

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3877
Одг: CARclub Тест: Dongfeng Mage 1.5 Turbo DCT7 FWD
« Одговори #24 на: 09 Април 2025, 10:15:14 am »
Не може, мора и ДДВ да укиниме за нивните производи и да купиме 300 милиони оружје од нив секоја година...art of the deal.
Lt. Commander Data: "I will always be puzzled by the human predilection for piloting vehicles at unsafe velocities"

Отсутен spiritBreaker

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 20
Одг: CARclub Тест: Dongfeng Mage 1.5 Turbo DCT7 FWD
« Одговори #25 на: 09 Април 2025, 14:37:14 pm »
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

https://www.carclub.mk/2025/04/04/test-dongfeng-mage-1-5-turbo-dct7-dostapna-kombinacija-na-stil-mok-i-prakticnost/
Во рецензијата имаш спомнато дека е побучен на поголеми брзини. Дали пример ако се вози до кај 120-130 е deal breaker (во смисла да е бучно и неподносливо) или збориме за 140+? Макс по автопат возам 120, а и некни на тест возење влегов во starray

Присутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29878
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: Dongfeng Mage 1.5 Turbo DCT7 FWD
« Одговори #26 на: 09 Април 2025, 17:56:27 pm »
Не, на нормални брзини е океј. Станува побучничко е на 140-150+.

Отсутен spiritBreaker

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 20
Одг: CARclub Тест: Dongfeng Mage 1.5 Turbo DCT7 FWD
« Одговори #27 на: 09 Април 2025, 22:55:30 pm »
Не, на нормални брзини е океј. Станува побучничко е на 140-150+.
Еве да речеме 120-130 макс брзина, има ли голема разлика меѓу mage, starray и tucson во однос на бучавата во кабина? Те прашувам пошто ги имаш возено моделиве, извинете ако заминав офтопик

Присутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29878
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: Dongfeng Mage 1.5 Turbo DCT7 FWD
« Одговори #28 на: 10 Април 2025, 07:43:20 am »
Многу време има поминато меѓу возењата за да можам директно да споредам. Ама на таа брзина со ниту една од нив не би требало да има проблем. Би претпоставил дека Starray и Tucson се нијанса потивки, ама повторно - не можам да кажам со 100% сигурност.

Отсутен stefanel984

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1174
Одг: CARclub Тест: Dongfeng Mage 1.5 Turbo DCT7 FWD
« Одговори #29 на: 10 Април 2025, 09:18:35 am »
Ama koga na kinezot kje rikne panoramata nema kaj Rifat u Saraj za 50€ del nego kje parkiras u garaza kolata i kje cekas 2 meseci za 1500€ da dojde od China za montaza.
Ne me bukvaliziraj za krovot i lexusot cisto moabet za kinezive. Sednav do sega vo 2 kineski koli i edna malce i ja povoziv. Top kolicinja ja iskreno vooduseven. Prostor materijali odlicni tableti monitori full elektrika. Ali mozda bi trznal za takvo nesto ama posle nekoj 10 godini od sega. Da se razgazat malce so utisci i kvalitet i rezerni delovi po placevive kaj nas.

Затоа што во старт размислуваш за половно и за Рифат, наместо за ново и официјален сервис. А и половно да го купиш, ќе има уште година-две гаранција.


off topic.....некако цените се израмнати кај некои марки на возила, овластен и гаража(шупа).  Понудата за промена на каиш на renault modus беше иста и во стреет ауто Битола и во два сервис гаражи. Технички разликата беше 1000 денари за работна рака. И отидов во сервис овластен со се фискална.