Автор Тема: CARclub Возење: Lynk & Co 02  (Прочитано 1077 пати)

Отсутен AllMightyMe

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7069
Одг: CARclub Возење: Lynk & Co 02
« Одговори #15 на: 08 Февруари 2025, 21:50:36 pm »
Една гужва на Евзони на 40+ и Battery Aziz...

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43819
  • Il Moderatore
Одг: CARclub Возење: Lynk & Co 02
« Одговори #16 на: 08 Февруари 2025, 23:18:22 pm »
Не е баш така. Ќе видам кога ќе затопли колку енергија троши климата, ама не очекувам повеќе од 1.5KW/h да троши. Со батерија од 70-80KWh, имаш доста гужви да истераш на евзони. 

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14348
  • Пудингот на шоферството
Одг: CARclub Возење: Lynk & Co 02
« Одговори #17 на: 08 Февруари 2025, 23:38:08 pm »
Треба да стигнеш до Евзони,да го преживееш и да успееш да се истркалаш до наредна станица.Попатно,секое изненадѕвање е добредојдено.
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Присутен kimi makedonski

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2794
  • Слобода или смрт
Одг: CARclub Возење: Lynk & Co 02
« Одговори #18 на: 09 Февруари 2025, 08:46:12 am »
Имавме службени кони и уп електрични. И супер си беа за низ Софија. Но еве дури и со коната која имаше околу 300км деклариран рејнџ, во реалноста беше помалку, предизвик е да извозиш Софија-Бургас растојание од 400км. На хартија си беше супер тргаш дополнуваш на средина пат и продолжуваш. Во пракса стигаш и полнач не работи, за 1 полнач чекаат 3 коли веќе итн.
Не за џабе викаат домашниот есап не излегува на пазар. Веројатно сега е подобрена малку инфраструктурата бидејќи овој зелен експеримент на нас ни беше 2018 и 2019 се до ковид пандемијата кога го укинаа бидејќи возилата беа на принцип на делење односно си имаше систем за закажување и денес јас ја имам колата утре некој друг.
Но од друга страна тогаш барем полнењето беше ефтино сега што читам по европа поскапо е да наполниш на брз полнач струја отколку полн резервоар.

Во град е сосема друга приказна си возиш колку сакаш стигаш на работа закачуваш на полнач додека си завршил пак 250 километри рејнџ за до наредниот ден повеќе од доволно.

Отсутен nikola_bb

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5061
Одг: CARclub Возење: Lynk & Co 02
« Одговори #19 на: 09 Февруари 2025, 09:41:32 am »
За 40к се зема малце помалце кинеско. Volvo EX30 почнува од нешто под 36.000.
Svedsko kineski miks

Sent from my Pixel 7 Pro using Tapatalk


Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43819
  • Il Moderatore
Одг: CARclub Возење: Lynk & Co 02
« Одговори #20 на: 09 Февруари 2025, 11:30:46 am »
Бугарија е приилично лошо покриена со чарџери како што гледам, веројатно ќе се смени брзо тоа, но не е некој пример за тоа колку и како може да тераш со ЕВ поготво не искуство пред 4 години.
Цените на струја се повисоки на ултра брзите чарџери (во мк е иста), но идејата е тие да ги користиш само кратко време (30 до 40 минути), дур не стигнеш на дестинацијата, кај што може да полниш по пониски цени и подолг период (22KW AC charger-i).
Грција е одлично покриена со чарџери, како и хрватска, а и србија не е лоша. За останатите делови од европа ич да не праиме муабет. Еве една листа на број на чарџери по земји, веројатно не е конечна листа, но е добар показател кој до каде е. https://www.electromaps.com/en/charging-stations

@MecheTo До евзони се стига, по пат имаш ултрабрз во Неготино и ултрабрз во Гевгелија. Ама и тој не ти треба, пошто тргаш со ранг од барем 400км а после имаш во грција купишта, барем во овој „нашиов“ дел.
Еве тука може да се видат поасално местата со чарџери, мада не се мапирани сите. https://map.electromaps.com/en/

Не е така страшно, јас разбирам дека е многу поедноставно 3 минути на бензинска, и разбирам дека е најголем проблем за комотно користење ЕВ самото чекање слободен чарџер и полнење 40-50 минути, но пак ќе кажам, со добро и паметно планирање, многу од нелагодностите може да се избегнат. Ако не ги таргетираш „фрекфентните“ чарџери по пат, туку си спремен да се исклучиш од автопат во блиското поголемо градче кај што ќе пуниш на 22KW чарџер, побрзо ќе завршиш работа отколку да чекаш 4 коли пред тебе на 50KW чарџер, на пример.

(Не така) полека ќе се дополнува инфраструктурата, како што се зголемува и интересот за електрични возила и како што притиска европската регулатива.  Јас и понатаму мислам дека вистинскиот правец од бензинци е кон фул електричари, и сум спремен да ја прескокнам некако ако може фазата на хибриди.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен andrejnaumovski

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1114
Одг: CARclub Возење: Lynk & Co 02
« Одговори #21 на: 09 Февруари 2025, 11:44:55 am »
Не е така страшно, јас разбирам дека е многу поедноставно 3 минути на бензинска, и разбирам дека е најголем проблем за комотно користење ЕВ самото чекање слободен чарџер и полнење 40-50 минути, но пак ќе кажам, со добро и паметно планирање, многу од нелагодностите може да се избегнат. Ако не ги таргетираш „фрекфентните“ чарџери по пат, туку си спремен да се исклучиш од автопат во блиското поголемо градче кај што ќе пуниш на 22KW чарџер, побрзо ќе завршиш работа отколку да чекаш 4 коли пред тебе на 50KW чарџер, на пример.

Не сум спремен да скршнувам од пат беспотребно, кога алтернативата е далеку подобра ;D односно до „нашиов“ дел на море во Грција не сум спремен да застанувам воопшто на бензинска, а дури и М2кава со 50 литри резервоар и потрошувачката што ја има и со начинот на кој што возам стигнува до прв крак со 1/5 резервоар останат. Таму врие бензински низ селцата, чим стигнам ја танкирам до горе и ја паркирам, знаејќи дека ми е спремна за назад без да барам чарџери или да барам смештај кај кој што ќе можам да ја полнам.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43819
  • Il Moderatore
Одг: CARclub Возење: Lynk & Co 02
« Одговори #22 на: 09 Февруари 2025, 12:06:02 pm »
Така е, потполно разбирам и се согласувам. Каде и да одиш, децениската ако не и вековната инфраструктура за фосилни горива е доминантна. Само кажувам дека брзо се менуваат работите. Веќе имаш нормални EV возила кои исто така ќе стигнат до таму ти кај што ќе стигнеш со М2ката со едно полнење, 500km ранг веќе се новото „нормално“ за електричниве, што покрива поголем број сценарија за патување без пауза.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14348
  • Пудингот на шоферството
Одг: CARclub Возење: Lynk & Co 02
« Одговори #23 на: 09 Февруари 2025, 12:12:59 pm »
Скршнување е најмал проблем.Јас скршнувам за дополнување на гориво кога патувам дали низ ЕУ дали кон Балканите,пошо не ми се плаќа најмалку 30центи поскапо гориво по литар на автопат.
Исклучување во некое успатно селце или градче не ми менува многу и не губам ни време(5-10мин).
Ама не мислам да возам 85км/х зад камионите за да поминам 300км.
Вака со 150км/х имам да поминам 500км.
Туку дали кај електричните ако остани без струја е можно влечење или туркање како кај нормалните мвс возила.Или се "укопува" во место?
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43819
  • Il Moderatore
Одг: CARclub Возење: Lynk & Co 02
« Одговори #24 на: 09 Февруари 2025, 12:18:51 pm »
Туку дали кај електричните ако остани без струја е можно влечење или туркање како кај нормалните мвс возила.Или се "укопува" во место?
Дури можеш да го закачиш на камион и да го влечеш и наполниш со помош на "regen braking" :D
Шала на страна, да, може да го качиш нормално на шлеп или бутнеш во дол. Не е блокрано возилото.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Присутен Bravo

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1758
Одг: CARclub Возење: Lynk & Co 02
« Одговори #25 на: 09 Февруари 2025, 15:40:55 pm »
Нормално, многу поскапо е да направиш копчиња за секоја функција наместо да бапнеш еден екран од 500 евра.

На ваков интериер комотно може сите закони за зборење на телефон да паднат, кога колата поминала хомологација со сите контроли на еден телевизор.

Фали уште жмигавците да ги стават на екран, и да остане само 2 педали и волан.

Очекувам и педалите да бидат на екран во иднина. Како на Asphalt.

Присутен TylerMkD

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 287
Одг: CARclub Возење: Lynk & Co 02
« Одговори #26 на: 09 Февруари 2025, 15:50:51 pm »
. Само кажувам дека брзо се менуваат работите.

Скршнуваш од пат 20-30 мин, полниш 40-50 мин. Саат време додаваш во еден правец, односно 30% од вкупното време на патување. Ова ако е брзо, тогаш не знам што е бавно за тебе :)

Присутен kimi makedonski

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2794
  • Слобода или смрт
Одг: CARclub Возење: Lynk & Co 02
« Одговори #27 на: 09 Февруари 2025, 16:34:18 pm »
Плус со електричното немаш никакви придобивки на отворено споредено со бензин или дизел. Низ град предноста е голема и во потрошувачка и во перформанси. Но на големи брзини електричните дури се со недостаток. И регенерацијата многу чудно се однесува ако ја држиш вклучена над 80 километри на час папучата за гас е преосетлива на секое мало отпуштање почнува значително да кочи колата многу неприродно.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43819
  • Il Moderatore
Одг: CARclub Возење: Lynk & Co 02
« Одговори #28 на: 09 Февруари 2025, 18:19:59 pm »
. Само кажувам дека брзо се менуваат работите.

Скршнуваш од пат 20-30 мин, полниш 40-50 мин. Саат време додаваш во еден правец, односно 30% од вкупното време на патување. Ова ако е брзо, тогаш не знам што е бавно за тебе :)
Пауза секако ќе праиш, мислам свака част на тие што може 600-700км да извозат без застанување да се растегнат. Јас сум у фаза кога до Белград обично еднаш застанувам со пауза од 20-30 минути (едно кафе и мочање). Веројатно порано сум можел и подолго без паузи. Ако испланирам брз чарџер со 150KWh, после 400км 450км, тогаш за 30 мин. ќе може да се наполнат да речеме 60KW во батериите, што најчесто е доволно за наредни 300-350-тина км. Значи, Скопје - Загреб е тука некаде со една подолга пауза или две пократки.
Со 159-ката Скопје - Загреб, теоретски можам без застанување да го извозам, ама реално ќе застанам барем 2 пати, ако не и 3. Пак ќе кажам, јас разбирам дека комоцијата на полнење гориво за 700-800км за 5-6 минути не се споредува со тоа што во моментов електричариве го нудат, но не го гледам како некој дил брејкер, во однос на мојот начин на патување на подолги патишта. 

Плус со електричното немаш никакви придобивки на отворено споредено со бензин или дизел. Низ град предноста е голема и во потрошувачка и во перформанси. Но на големи брзини електричните дури се со недостаток. И регенерацијата многу чудно се однесува ако ја држиш вклучена над 80 километри на час папучата за гас е преосетлива на секое мало отпуштање почнува значително да кочи колата многу неприродно.
Регенерацијата ја подесуваш во неколку нивоа на сите електричари, на автопат ќе ја подесиш на левел 1, и кога ќе пуштиш гас, си глајда и успорува нормално. Кога ќе го „научиш“ системот, и со регулација на папучата на гас, и на највисоко ниво на регенерација може добро да се тера. А најдобро се тера со адаптив круз контрол.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Присутен kimi makedonski

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2794
  • Слобода или смрт
Одг: CARclub Возење: Lynk & Co 02
« Одговори #29 на: 09 Февруари 2025, 18:53:23 pm »
Да на возила што се со педали за регенерација. Но има и такви кај што за ниво на регенерација треба да се акаш низ менијата на централен екран.

Инаку ако има интерес може да споделам еден што има некакво електрично бмв и сите патувања му се како репортажа. Има доста патувања дури до шпанија и општо европа. Гледајќи како постојано оди на полначи навистина не би се одлучил за електрична за долги патувања.

Истотака ми остави впечаток во хрватска летово на одмор кога бев имаше цела колона на тесли кои чекаа за полнач. Имам некаде слика треба да ја ископам од телефон.