Автор Тема: Mercedes B180cdi w245  (Прочитано 8642 пати)

Отсутен Borce-Fiat

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 925
  • Virus-Alfa
Одг: Mercedes B180cdi w245
« Одговори #150 на: 17 Март 2025, 17:58:16 pm »
Ako ne go potpomognam procesot kje dojdam doma na pola rabota i kje treba da go prekinam. Vaka ja povozuvam da istera do kraj. Moram ova da go pravam radi clenovi na forumot ne radi mene ili voziloto. Neli spomanv da go zatvoram softverski odma zelenite me napadnaa kako im gi gusam kucinjata dodeka gi setale navecer. Prinuden sum :)


Prvo, so zdravje da si ga vozas, i samo za ubavo da te sluze.
Ona sto Mikius saka da ti kaze e deka koga ke pocne regeneracija na DPF, se isto e dali ti ke ja vozes na 4000rpm ili ke ja ostaves da rabote vo mesto, taka da, ne se zamari dali pravi regenracija ili ne,
Vozi si normalno, i taka ne mozes nisto da " pomognas " ili ubrzas u taj proces.


Џизс!
Кога се запознавме не ми делуваше оваков.
Ова од фајзерот изгледа ќе да е.

Ништо, исцепкај од дома тенки дрвца за уште подобро да јго потпалиш огинот за да ја потпомогнеш??? регенерацијата кога ќе почне.



😂😂😂😂😂😂😂
LA MACCHINA DELLA EMOZIONI

Отсутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6688
Одг: Mercedes B180cdi w245
« Одговори #151 на: 17 Март 2025, 17:59:04 pm »
А коа ке почне процес на регенерација, тоа екстра додатно согорување треба ли да излезе низ ауспух ?
Какво е тогаш загадувањето при регенерацијата ?

Ништо лично кон тебе Влатче, туку за размислување дали кола без дпф толку многу загадува за разлика од кола со дпф која прави чести регенерации ?

Отсутен nikola98

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 529
  • The best or nothing.
Одг: Mercedes B180cdi w245
« Одговори #152 на: 17 Март 2025, 18:04:03 pm »
Ништо, исцепкај од дома тенки дрвца за уште подобро да јго потпалиш огинот за да ја потпомогнеш??? регенерацијата кога ќе почне.

Ако почне регенерација, и он стига дома, гаси кола, он уствари го прекинал процесот на регенерација. И дел од нафтата оди во картерот. (нели се крева нивото на уље)
Ако ти ја цепаш во повисоки вртежи, развиваш поголема температура, и чистиш се живо и диво. Нели ова е некој вид италиано тјунинг.

(Ова горе се прашања кон тебе, бидејќи до сега што сум "слушнал", сите викаат да се вози на високи обрати, додека нд заврши регенерација)

Присутен Vlatce-Vectra

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5800
Одг: Mercedes B180cdi w245
« Одговори #153 на: 17 Март 2025, 18:10:07 pm »
Ништо, исцепкај од дома тенки дрвца за уште подобро да јго потпалиш огинот за да ја потпомогнеш??? регенерацијата кога ќе почне.

Ако почне регенерација, и он стига дома, гаси кола, он уствари го прекинал процесот на регенерација. И дел од нафтата оди во картерот. (нели се крева нивото на уље)
Ако ти ја цепаш во повисоки вртежи, развиваш поголема температура, и чистиш се живо и диво. Нели ова е некој вид италиано тјунинг.

(Ова горе се прашања кон тебе, бидејќи до сега што сум "слушнал", сите викаат да се вози на високи обрати, додека нд заврши регенерација)

epa istoto e toa go zboram celo vreme. Neli teraat koga kje pocne procesot da se iznese na obikolnica i da se vozi na povisoki obrtai poubavo da sogori i isfrli nadvor. Istoto go praam samo ne na obikolnica nego niz grad si vosam 50km/h ama u 2ra na skoro 3000rpm. Motorot nema nesto zort na tie obrtai.

Отсутен Borce-Fiat

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 925
  • Virus-Alfa
Одг: Mercedes B180cdi w245
« Одговори #154 на: 17 Март 2025, 18:12:10 pm »
Ништо, исцепкај од дома тенки дрвца за уште подобро да јго потпалиш огинот за да ја потпомогнеш??? регенерацијата кога ќе почне.

Ако почне регенерација, и он стига дома, гаси кола, он уствари го прекинал процесот на регенерација. И дел од нафтата оди во картерот. (нели се крева нивото на уље)
Ако ти ја цепаш во повисоки вртежи, развиваш поголема температура, и чистиш се живо и диво. Нели ова е некој вид италиано тјунинг.

(Ова горе се прашања кон тебе, бидејќи до сега што сум "слушнал", сите викаат да се вози на високи обрати, додека нд заврши регенерација)



Ova e logika za vozila samo so katalizator, sto vikat " da gi izduuus " 😂😂, kaj vozila so DPF e sosema razlicno, i da ja ostaas kolata da rabote u mesto, ona sama si razviva potrebnata temp. I si prave regeneracija, vozene na visoki obratai e nepotrebno, ne ti pravi nikakva razlika u procesor na regeneracija.
LA MACCHINA DELLA EMOZIONI

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10244
Одг: Mercedes B180cdi w245
« Одговори #155 на: 17 Март 2025, 18:12:52 pm »
Никола, со такво возење не можеш да подигнеш толкава температура во дпф, и единствено што си направил е зголемено полнење дпф.

Фило, во ептен кратки црти, на висока температура кога се согорува дрвото помалку загадува. Така е и со дпф.
Е сега, регенерацијата ако ја прекинеш еднаш, втор пат, не знам какво магаре треба да бидеш да успееш да ја прекинеш и трет пат, односно да возиш дизел за секојдневни релации од 2-3 км.

Отсутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6688
Одг: Mercedes B180cdi w245
« Одговори #156 на: 17 Март 2025, 18:15:43 pm »
Или во превод, да му се умарам секоја недела да го возам екстра пошто сакал да согори у ауспух.
Иако ме правеа будала, сепак најдобар избор направив што одбрав бензинец.

Отсутен Borce-Fiat

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 925
  • Virus-Alfa
Одг: Mercedes B180cdi w245
« Одговори #157 на: 17 Март 2025, 18:18:52 pm »
Benzinec e edno milion pati podobar izbor od dizel, posebno Turbo Benzinec, iako i jas vozam dizel, jbg :)
LA MACCHINA DELLA EMOZIONI

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10244
Одг: Mercedes B180cdi w245
« Одговори #158 на: 17 Март 2025, 18:22:57 pm »
Или во превод, да му се умарам секоја недела да го возам екстра пошто сакал да согори у ауспух.
Иако ме правеа будала, сепак најдобар избор направив што одбрав бензинец.
И јас се оштрев на бензинец, не завршив на дизел повторно. Недоволно информиран, избегав од ФАП се наденав на ДПФ, а во суштина исто ѓавол...

Некое време возев као на трње од три илјади муабети претежно пласирани од луѓе што купиле кршеву, но по извесно време се опуштив и возам како да е бензинец.

Присутен Vlatce-Vectra

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5800
Одг: Mercedes B180cdi w245
« Одговори #159 на: 17 Март 2025, 19:24:39 pm »
Vidi jas vozilovo go teram skoro kako i benzin da vozam so toa sto samo na prvo palenje ne trgam odma nego ostavam barem 30 sek vo mesto da potropa pa posle trgam.
Gledam lugje trgnal samo sto se pomerila kolata odma buta 2ra pa 3ta on 40km vozi vekje u 4ta e. E klasata sto bese avtomatik sama baratase ama ova ja u grad nikade nesum go stavil u 5ta da go vozam. Max sto stavam e 4ta i 60km vozam on e nekade 1500rpm sto mi se gleda malce ama aj teram.
Inace sto zaprimetiv sega po krivini na avtopat deka B klasava dali deka poniska mnogu postabilna i podirektno vlaga u krivini na 90km nego E klasata. Taa iako golema siroka ama nekako kako da mi plivase na krivina ova drzi epten na asvalt kako na sina. Dali visinata na gumata ima nekoja uloga aj ova ima 55ki E klasata imase 60ki drugo sve isto.
Drugo sto zaprimetiv deka kje mora do letoska folija da jade. Denoive kako zatopli przi niz dzam.

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10244
Одг: Mercedes B180cdi w245
« Одговори #160 на: 17 Март 2025, 19:32:35 pm »
Цитат
Active regeneration means extra fuel is injected automatically, as part of the vehicle's ECU, when a filter reaches a predetermined limit (normally about 45%) to raise the temperature of the exhaust and burn off the stored soot.

Problems can occur, however, if the journey is too short, as the regeneration process may not complete fully.

If this is the case the warning light will continue to show the filter is still partially blocked.

In which case it should be possible to complete a regeneration cycle and clear the warning light by driving for 10 minutes or so at speeds greater than 40mph.


Читај, и нека не ти ја полнат главата со глупости. Додека не ти се појави сијалица свиркај си.

Еден единствен сајт за дпф регенерација нема а да нема наведено за фамозна пасивна регенерација, која всушност и не се одвива па затоа и не ни постирам цитат.
На времето со @vlatko.klp се убедуваме, но на крај тој испадна во право дека пасивна регенерација е теорија најблаго речено.
« Последно менување: 17 Март 2025, 19:38:05 pm Mikius »

Отсутен miksi

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1459
Одг: Mercedes B180cdi w245
« Одговори #161 на: 17 Март 2025, 23:59:45 pm »

Inace sto zaprimetiv sega po krivini na avtopat deka B klasava dali deka poniska mnogu postabilna i podirektno vlaga u krivini na 90km nego E klasata. Taa iako golema siroka ama nekako kako da mi plivase na krivina ova drzi epten na asvalt kako na sina. Dali visinata na gumata ima nekoja uloga aj ova ima 55ki E klasata imase 60ki drugo sve isto.


Има улога годината на производство.

Отсутен Filip MK

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2450
Одг: Mercedes B180cdi w245
« Одговори #162 на: 18 Март 2025, 08:44:16 am »
Drugo sto zaprimetiv deka kje mora do letoska folija da jade. Denoive kako zatopli przi niz dzam.
На Сеникот имав завеси позади и вршеа многу работа, сега на Грандето гледам голо е а смета сонцето. Имаш некој проверен човек за фолија, колку би чинело тоа задоволство, се мислам само на задните прозорци и задната шофершајбна да ставам или евентуално да залепам на задните прозорци оние со лик од цртани, едно време имаше во Еуростил.
Претпоставката е мајката на сите заебувања

Присутен Vlatce-Vectra

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5800
Одг: Mercedes B180cdi w245
« Одговори #163 на: 18 Март 2025, 09:49:14 am »
Posleden pat mestev folija na vectrata karsi pedagoski fakultet zaboraiv deckoto kako se vikashe. Mercedesot imase vekje lepeno. Kje vidam ima po fb grupive i na reklama5 decki sto lepat kje prasame kje vidime. Mi rekoa deka za zadni vrati i gjepek nekade 4000-5000-6000 denari se dvizat cenite plus atest.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29808
    • CARclub.mk
Одг: Mercedes B180cdi w245
« Одговори #164 на: 18 Март 2025, 10:05:03 am »
Аце, наш форумџија. Уште го работи истото, и според мене работи најдобро во Скопје. Он ми стави на стариот Голф фолии.