Автор Тема: XENON SET SLIM H1,H3,H7,H11,9005,9006  (Прочитано 72953 пати)

Отсутен Prcot

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3465
Одг: XENON SET SLIM H1,H3,H7,H11,9005,9006
« Одговори #105 на: 28 Септември 2011, 09:23:02 am »
druze, a sto ke kazes za sijalickata za trepkacot ??? za kolku sati ke ja smenis ???
[/quote]
Ќе ја смениш за 10 саати ако успееш да ја смениш тој у сервис ми кажуваше за жмигавецот требало да се вади цел браник...  ебате французите ебате за прости работи да мораш у сервис да одиш

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: XENON SET SLIM H1,H3,H7,H11,9005,9006
« Одговори #106 на: 28 Септември 2011, 09:35:11 am »
Нема поклопче во полумесецот? Поновиве коли на таков систем идат мислам. Цел фар за сијаличка? Што ќе ти онда сет резервни сијалици кога не можеш да ги смениш на помошна лента кога и би ти притребале?
Исто и на Стилото. Ако ме запре некад џандар и ми каже дека ми е прегорена сијаличка, ќе му кажам две казни дека ќе платам ако успее на паркинг да смени во разумно време. Магленки и жмигавец - едноставно заборави без вадење браник!
Мислам дека им донесоа некоја европска директива сега, дека мора да биде достапно местото за менување сијалици да можеш сам, ама не сум сигурен кај прочитав.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен DOG SECURITY

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 530
  • CAR AUDIO SPECIALISTS
    • www.dogsecurity.mk
Одг: XENON SET SLIM H1,H3,H7,H11,9005,9006
« Одговори #107 на: 01 Октомври 2011, 22:10:08 pm »
Нема поклопче во полумесецот? Поновиве коли на таков систем идат мислам. Цел фар за сијаличка? Што ќе ти онда сет резервни сијалици кога не можеш да ги смениш на помошна лента кога и би ти притребале?
Исто и на Стилото. Ако ме запре некад џандар и ми каже дека ми е прегорена сијаличка, ќе му кажам две казни дека ќе платам ако успее на паркинг да смени во разумно време. Магленки и жмигавец - едноставно заборави без вадење браник!
Мислам дека им донесоа некоја европска директива сега, дека мора да биде достапно местото за менување сијалици да можеш сам, ама не сум сигурен кај прочитав.

Ги исправаат грешките...полека полека...стварно е проблем промена на сијалица на поновиве аута.Мораш на сервис
www.dogsecurity.mk
Ул.Борис Трајковски бр.132
02/2461-110
070/380-242
078/402-204
www.facebook.com/dogs.mk
contact@dogsecurity.mk

Отсутен Auto Car Care

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1673
  • Mafra.Menzerna.Gyeon
Одг: XENON SET SLIM H1,H3,H7,H11,9005,9006
« Одговори #108 на: 22 Октомври 2011, 11:38:08 am »
Јас имам едно прашање во име на мојот другар,се работи за Тојота Корола D4-D 1.4 90кс, 2007 година,сака да стави хенон и на долги и на кратки,значи тоа би дошло пакет би-хенон,дали ќе има потреба од тие (лажачи) за да не се појавува грешка на борд комјутерот????????????или само да се вградат хенонот и нема да има проблем,и ве молам со понуда од кој хенон би одговарало за тоа возило ,сака 6000к,позззззззззз

Отсутен Prcot

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3465
Одг: XENON SET SLIM H1,H3,H7,H11,9005,9006
« Одговори #109 на: 22 Октомври 2011, 12:22:29 pm »
Јас имам едно прашање во име на мојот другар,се работи за Тојота Корола D4-D 1.4 90кс, 2007 година,сака да стави хенон и на долги и на кратки,значи тоа би дошло пакет би-хенон,дали ќе има потреба од тие (лажачи) за да не се појавува грешка на борд комјутерот????????????или само да се вградат хенонот и нема да има проблем,и ве молам со понуда од кој хенон би одговарало за тоа возило ,сака 6000к,позззззззззз
Тојотата има H7 па за да има би-ксенон ќе треба да се купат два комплета еден H7 и еден H1 што ќе го кошта другар ти близу 10 000 ден

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг: XENON SET SLIM H1,H3,H7,H11,9005,9006
« Одговори #110 на: 22 Октомври 2011, 12:27:27 pm »
Зашто два комплета H7?

Отсутен Jove

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3129
Одг: XENON SET SLIM H1,H3,H7,H11,9005,9006
« Одговори #111 на: 22 Октомври 2011, 12:32:07 pm »
Зеро грешно си сватил,пишал 2 комплета,еден х7 и еден х1 ;)
Losers always whine about their best, winners go home and fuck the prom queen :)

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг: XENON SET SLIM H1,H3,H7,H11,9005,9006
« Одговори #112 на: 22 Октомври 2011, 12:35:26 pm »
Ау, да. Мај бед.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: XENON SET SLIM H1,H3,H7,H11,9005,9006
« Одговори #113 на: 22 Октомври 2011, 12:40:03 pm »
луѓе, не ставјте ксенон за дугачки - не е практично! Освен ако не е изведба со клапна или елетромагнет за менување на снопот од средни во дугачки, другото е непрактично, за аблендирање и за брзи реакции, во стилот пали/гаси (чести на автопат) не се згодни.

BTW, и кај нив е прифатен изразот би-ксенон... можеби треба за другиве да се вика дуал ксенон пошто два ксено уреди се користат, а овие би-ксенон еден ксенон за двојна употреба (средни/долги), ама тоа е веќе лингвистичко, не е техничо прашање....

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Auto Car Care

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1673
  • Mafra.Menzerna.Gyeon
Одг: XENON SET SLIM H1,H3,H7,H11,9005,9006
« Одговори #114 на: 22 Октомври 2011, 13:35:40 pm »
Јас имам едно прашање во име на мојот другар,се работи за Тојота Корола D4-D 1.4 90кс, 2007 година,сака да стави хенон и на долги и на кратки,значи тоа би дошло пакет би-хенон,дали ќе има потреба од тие (лажачи) за да не се појавува грешка на борд комјутерот????????????или само да се вградат хенонот и нема да има проблем,и ве молам со понуда од кој хенон би одговарало за тоа возило ,сака 6000к,позззззззззз
Тојотата има H7 па за да има би-ксенон ќе треба да се купат два комплета еден H7 и еден H1 што ќе го кошта другар ти близу 10 000 ден
Ама добро прашањето ми беше дали ќе има потреба од  додатно ставање на (лажачи) за да не појавува грешка на компјутерот

Отсутен yarre

  • Bearing Expert
  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1311
  • www.lagermax.mk
    • LAGERMAX
Одг: XENON SET SLIM H1,H3,H7,H11,9005,9006
« Одговори #115 на: 22 Октомври 2011, 20:59:24 pm »
Само да ве видам со ксенониве, ако тргнете на пат само до една Словенија а да не спомнам Германија. Ке го изедете со казни до немај каде.
Пред некој ден се врати другар од Германија со Пасат, со овакви ксенони, попил една лепа у Германија и една у Австрија.
Истите лесно полицијата ги проверува со обично палење и гасење на моторот. Оргиналните танцуваат со аутолевелот, а афтермаркетот се камен.
Афтермаркет ксеноните, поради немање на аутолевелинг, се опасност на пат, а у случај на дожд е како да возиш со свеќа.
Оргиналните ксенони си имаат дугме за дожд.
Неоргиналните ксенони придонесуваат за зголемен замор при ноќно возење, иако од прва делујат дека светат појако од стандадните.
Мое мислење е подобро стандардна халогенка него афтермаркет крпеница.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: XENON SET SLIM H1,H3,H7,H11,9005,9006
« Одговори #116 на: 22 Октомври 2011, 21:05:36 pm »
Само да ве видам со ксенониве, ако тргнете на пат само до една Словенија а да не спомнам Германија. Ке го изедете со казни до немај каде.
Пред некој ден се врати другар од Германија со Пасат, со овакви ксенони, попил една лепа у Германија и една у Австрија.
Истите лесно полицијата ги проверува со обично палење и гасење на моторот. Оргиналните танцуваат со аутолевелот, а афтермаркетот се камен.
Афтермаркет ксеноните, поради немање на аутолевелинг, се опасност на пат, а у случај на дожд е како да возиш со свеќа.
Оргиналните ксенони си имаат дугме за дожд.
Неоргиналните ксенони придонесуваат за зголемен замор при ноќно возење, иако од прва делујат дека светат појако од стандадните.
Мое мислење е подобро стандардна халогенка него афтермаркет крпеница.

Се` е точно освен дугмето за дожд ??? Може мислиш на прскалките на фарови? Тоа го има, да ги испереш фаровите од прљавштини и да работат светлата подобро.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: XENON SET SLIM H1,H3,H7,H11,9005,9006
« Одговори #117 на: 22 Октомври 2011, 21:05:59 pm »
Само да ве видам со ксенониве, ако тргнете на пат само до една Словенија а да не спомнам Германија. Ке го изедете со казни до немај каде.
Пред некој ден се врати другар од Германија со Пасат, со овакви ксенони, попил една лепа у Германија и една у Австрија.
Истите лесно полицијата ги проверува со обично палење и гасење на моторот. Оргиналните танцуваат со аутолевелот, а афтермаркетот се камен.
Афтермаркет ксеноните, поради немање на аутолевелинг, се опасност на пат, а у случај на дожд е како да возиш со свеќа.
Оргиналните ксенони си имаат дугме за дожд.
Неоргиналните ксенони придонесуваат за зголемен замор при ноќно возење, иако од прва делујат дека светат појако од стандадните.
Мое мислење е подобро стандардна халогенка него афтермаркет крпеница.
За казни се сложувам може да се попие ако се користат несоодветно, посебно ненаштелувани. Афтермаркетот поради немање аутолевелинг може да нервираат на пат, но не претставуваат опасност (освен ако не драматизираме како во едукациони видеа). Во случај на дожд светат прекрасно и го осветлуваат патот повеќе од стандардните (барем 4300к и 6000к). Афтермаркет придонесуваат за ист онаков замор каков би предизвикале и оригинални, пошто светлината е апсолутно иста (барем за 4300к и 6000к).
Треба да се провери дали фарот трпи да се стави афтермаркет ксенон, дали има бистро стакло и да се користи исклучиво ксенон меѓу 4300к и 6000к. Стандардна халогенка, никако не е подобар избор.

Зошто имам две коли од кои едната е со сфтермаркет ксенон, а другата е со халогени може да споредам дека халогените ќе ги сменам најбрзо што можам за афтермаркет халогени.

Отсутен RikiRulz

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10639
  • *** UNDERCOVER ***
Одг: XENON SET SLIM H1,H3,H7,H11,9005,9006
« Одговори #118 на: 22 Октомври 2011, 23:46:48 pm »
Oва не ми се верува... овие муабети...

Дали другар ти те возел... ти правел филмови... али не знам, прв пат слушам до сеа никој не се пожалил...

А со што кола бил другар ти ? да не бил со кола што има стаклени фарови од тие, старите... па што шета зветлината на сите страни

Отсутен yarre

  • Bearing Expert
  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1311
  • www.lagermax.mk
    • LAGERMAX
Одг: XENON SET SLIM H1,H3,H7,H11,9005,9006
« Одговори #119 на: 23 Октомври 2011, 08:02:12 am »
Цитат
Се` е точно освен дугмето за дожд  Може мислиш на прскалките на фарови? Тоа го има, да ги испереш фаровите од прљавштини и да работат светлата подобро.

Перењето на фарот е сосема друга работа, и воглавном истото е врзано со перење на ветробранот ( обично секое прво, и секое пето прскање ) кога сензорот детектира дожд.
Во новите модели на Ауди на пример има дугме, означено со знакче дожд, кое при уклучување прави различен сноп на светлото од стандардниот.

Цитат
За казни се сложувам може да се попие ако се користат несоодветно, посебно ненаштелувани. Афтермаркетот поради немање аутолевелинг може да нервираат на пат, но не претставуваат опасност (освен ако не драматизираме како во едукациони видеа). Во случај на дожд светат прекрасно и го осветлуваат патот повеќе од стандардните (барем 4300к и 6000к). Афтермаркет придонесуваат за ист онаков замор каков би предизвикале и оригинални, пошто светлината е апсолутно иста (барем за 4300к и 6000к).
Треба да се провери дали фарот трпи да се стави афтермаркет ксенон, дали има бистро стакло и да се користи исклучиво ксенон меѓу 4300к и 6000к. Стандардна халогенка, никако не е подобар избор.

Зошто имам две коли од кои едната е со сфтермаркет ксенон, а другата е со халогени може да споредам дека халогените ќе ги сменам најбрзо што можам за афтермаркет халогени.

Полицијата на запад, воопшто не ја интересира како ти е наштелуван ксенонот. Пичи казна па ти штелуј  :). И да претставуваат опасност, со оглед дека маркантно многу го заспелуваат оној што доажа од другиот правец. Ама нели тука логиката е кој го е*е.И
Зошто тогаш ако се е во ред со нив, ги забрануваат полициите на ете понормалните држави? Од кеиф ?
И ајде на крајот, колку може да е добар тој ксенон, каде што набавна цена е 2.000 денари во МК, а којзнае колку му е во Кина ? Да биле  добри, за таква сума производителите масовно би ги ставале на сите возила.

Инаку се работи за Пасат Б6, 2007 година, а филмовите дали ги праи, ке се обидам да ти го најдам линкот то законот у Дојчланд.

Еве како гледа на работите реномираниот англиски АутоЕкспрес

http://www.youtube.com/watch?v=RDjTglCu84U