Автор Тема: Возење на ниски обртаи штетно или не?  (Прочитано 22914 пати)

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34067
  • Таков е животот... јебига
Одг: Возење на ниски обртаи штетно или не?
« Одговори #45 на: 21 Декември 2011, 10:46:11 am »
би ставил ама тоа нели во резервоар се става а јас ја цепам на плин, ако одам до Охрид за Нова година може да опалам на бензин и такво да си ставам
Не бе чоек. Ceratec od Liqui Moly е адитив за масло, не се става во резервоар. Кератекот се става во маслото и се врзува за металните делови во моторот внатре и прави слој кој го намалува триењето и ја зголемува ефикасноста на моторот. каков резервоар какви бакрачи. Али слушај, не смееш да го ставаш ако колата ти троши масло (или чури сино низ издув). Отвораш капаче од кај што ставаш масло, сипаш и после тоа треба да возиш барем пола саат за да се раствори убаво и да се врзе со металот.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22217
Одг: Возење на ниски обртаи штетно или не?
« Одговори #46 на: 21 Декември 2011, 10:47:39 am »
6th gear, 2200 rpm, 100 km/h, 7 lit/100 km momentalna potrosuvacka na bord i mellow bellow od izduv...

Uzivanje. 8)

E3xx цди + ремап.

7th gear, 1750 rpm, 130km/h, 5lit/100km momentalna potrosuvacka na bord i najmekana koza pod gaz... :)

7ma..Tempting...
Ali nekogas i 4 ta e dovolna...vo uslovi na propisen motor.:)
1:40...


..stiskanje samo pri detekcija na ricer. ;D ;D

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8872
Одг: Возење на ниски обртаи штетно или не?
« Одговори #47 на: 21 Декември 2011, 10:52:52 am »
би ставил ама тоа нели во резервоар се става а јас ја цепам на плин, ако одам до Охрид за Нова година може да опалам на бензин и такво да си ставам
Не бе чоек. Ceratec od Liqui Moly е адитив за масло, не се става во резервоар. Кератекот се става во маслото и се врзува за металните делови во моторот внатре и прави слој кој го намалува триењето и ја зголемува ефикасноста на моторот. каков резервоар какви бакрачи. Али слушај, не смееш да го ставаш ако колата ти троши масло (или чури сино низ издув). Отвораш капаче од кај што ставаш масло, сипаш и после тоа треба да возиш барем пола саат за да се раствори убаво и да се врзе со металот.

ooo па ке си турам, ниту ми троши ниту ми чури сеат е ова ;D и така пред 2000 правев сервис таман до 10к ке го изврти убаво.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34067
  • Таков е животот... јебига
Одг: Возење на ниски обртаи штетно или не?
« Одговори #48 на: 21 Декември 2011, 10:53:45 am »
би ставил ама тоа нели во резервоар се става а јас ја цепам на плин, ако одам до Охрид за Нова година може да опалам на бензин и такво да си ставам
Не бе чоек. Ceratec od Liqui Moly е адитив за масло, не се става во резервоар. Кератекот се става во маслото и се врзува за металните делови во моторот внатре и прави слој кој го намалува триењето и ја зголемува ефикасноста на моторот. каков резервоар какви бакрачи. Али слушај, не смееш да го ставаш ако колата ти троши масло (или чури сино низ издув). Отвораш капаче од кај што ставаш масло, сипаш и после тоа треба да возиш барем пола саат за да се раствори убаво и да се врзе со металот.

ooo па ке си турам, ниту ми троши ниту ми чури сеат е ова ;D и така пред 2000 правев сервис таман до 10к ке го изврти убаво.
Колку имаш поминато од последното менување на масло и на колку го менуваш?

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8872
Одг: Возење на ниски обртаи штетно или не?
« Одговори #49 на: 21 Декември 2011, 10:55:01 am »
би ставил ама тоа нели во резервоар се става а јас ја цепам на плин, ако одам до Охрид за Нова година може да опалам на бензин и такво да си ставам
Не бе чоек. Ceratec od Liqui Moly е адитив за масло, не се става во резервоар. Кератекот се става во маслото и се врзува за металните делови во моторот внатре и прави слој кој го намалува триењето и ја зголемува ефикасноста на моторот. каков резервоар какви бакрачи. Али слушај, не смееш да го ставаш ако колата ти троши масло (или чури сино низ издув). Отвораш капаче од кај што ставаш масло, сипаш и после тоа треба да возиш барем пола саат за да се раствори убаво и да се врзе со металот.

ooo па ке си турам, ниту ми троши ниту ми чури сеат е ова ;D и така пред 2000 правев сервис таман до 10к ке го изврти убаво.
Колку имаш поминато од последното менување на масло и на колку го менуваш?
од последно менување 2и пол илјади а на 9-10 го менувам

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34067
  • Таков е животот... јебига
Одг: Возење на ниски обртаи штетно или не?
« Одговори #50 на: 21 Декември 2011, 11:00:26 am »
би ставил ама тоа нели во резервоар се става а јас ја цепам на плин, ако одам до Охрид за Нова година може да опалам на бензин и такво да си ставам
Не бе чоек. Ceratec od Liqui Moly е адитив за масло, не се става во резервоар. Кератекот се става во маслото и се врзува за металните делови во моторот внатре и прави слој кој го намалува триењето и ја зголемува ефикасноста на моторот. каков резервоар какви бакрачи. Али слушај, не смееш да го ставаш ако колата ти троши масло (или чури сино низ издув). Отвораш капаче од кај што ставаш масло, сипаш и после тоа треба да возиш барем пола саат за да се раствори убаво и да се врзе со металот.

ooo па ке си турам, ниту ми троши ниту ми чури сеат е ова ;D и така пред 2000 правев сервис таман до 10к ке го изврти убаво.
Колку имаш поминато од последното менување на масло и на колку го менуваш?
од последно менување 2и пол илјади а на 9-10 го менувам
Епа супер. Можеш да си ставиш сега. Треба да се стави барем 2000 километри пред менување за да има време да се врзе. Ама ако возиш накај Охрид тогаш таман ќе му дојде да ставиш во Ѓорче пред тргање на пат. Или ако имаш 2 коли можеш пла на едната пола на другата да си ставиш.

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8872
Одг: Возење на ниски обртаи штетно или не?
« Одговори #51 на: 21 Декември 2011, 11:10:30 am »
би ставил ама тоа нели во резервоар се става а јас ја цепам на плин, ако одам до Охрид за Нова година може да опалам на бензин и такво да си ставам
Не бе чоек. Ceratec od Liqui Moly е адитив за масло, не се става во резервоар. Кератекот се става во маслото и се врзува за металните делови во моторот внатре и прави слој кој го намалува триењето и ја зголемува ефикасноста на моторот. каков резервоар какви бакрачи. Али слушај, не смееш да го ставаш ако колата ти троши масло (или чури сино низ издув). Отвораш капаче од кај што ставаш масло, сипаш и после тоа треба да возиш барем пола саат за да се раствори убаво и да се врзе со металот.

ooo па ке си турам, ниту ми троши ниту ми чури сеат е ова ;D и така пред 2000 правев сервис таман до 10к ке го изврти убаво.
Колку имаш поминато од последното менување на масло и на колку го менуваш?
од последно менување 2и пол илјади а на 9-10 го менувам
Епа супер. Можеш да си ставиш сега. Треба да се стави барем 2000 километри пред менување за да има време да се врзе. Ама ако возиш накај Охрид тогаш таман ќе му дојде да ставиш во Ѓорче пред тргање на пат. Или ако имаш 2 коли можеш пла на едната пола на другата да си ставиш.

Значи не цело во една кола, супер така и ке направам, ваљда има упатство тоа ке си прочитам како треба

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34067
  • Таков е животот... јебига
Одг: Возење на ниски обртаи штетно или не?
« Одговори #52 на: 21 Декември 2011, 11:24:57 am »
би ставил ама тоа нели во резервоар се става а јас ја цепам на плин, ако одам до Охрид за Нова година може да опалам на бензин и такво да си ставам
Не бе чоек. Ceratec od Liqui Moly е адитив за масло, не се става во резервоар. Кератекот се става во маслото и се врзува за металните делови во моторот внатре и прави слој кој го намалува триењето и ја зголемува ефикасноста на моторот. каков резервоар какви бакрачи. Али слушај, не смееш да го ставаш ако колата ти троши масло (или чури сино низ издув). Отвораш капаче од кај што ставаш масло, сипаш и после тоа треба да возиш барем пола саат за да се раствори убаво и да се врзе со металот.

ooo па ке си турам, ниту ми троши ниту ми чури сеат е ова ;D и така пред 2000 правев сервис таман до 10к ке го изврти убаво.
Колку имаш поминато од последното менување на масло и на колку го менуваш?
од последно менување 2и пол илјади а на 9-10 го менувам
Епа супер. Можеш да си ставиш сега. Треба да се стави барем 2000 километри пред менување за да има време да се врзе. Ама ако возиш накај Охрид тогаш таман ќе му дојде да ставиш во Ѓорче пред тргање на пат. Или ако имаш 2 коли можеш пла на едната пола на другата да си ставиш.

Значи не цело во една кола, супер така и ке направам, ваљда има упатство тоа ке си прочитам како треба
Упатството вели дека целото пакување од 300мл е за 5л масло. Така да ако ибицата ти собира 3л нема потреба цело да го ставаш. Кај мене спаркот собира 2,5л а на дени полото окулу 3,5. Си ставивме по пола и има разлика во работењето на моторот.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54953
  • Махер
Одг: Возење на ниски обртаи штетно или не?
« Одговори #53 на: 21 Декември 2011, 11:28:38 am »
По полка бачко...

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34067
  • Таков е животот... јебига
Одг: Возење на ниски обртаи штетно или не?
« Одговори #54 на: 21 Декември 2011, 12:10:41 pm »
Ако може власта на форумов да зачисти малце. Се извинувам за ОТ

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Возење на ниски обртаи штетно или не?
« Одговори #55 на: 21 Декември 2011, 12:30:31 pm »
Не баш, најдобро за моторот е ако имаш трпение да го чекаш додека се загрее целосно па да тргнеш. Не е исто да работи моторот ладен под оптеретување и да работи неоптеретен... ти текнуе?

Не, не е најдобро. Најдобро е ако се тргне веднаш откако целиот мотор ќе се натопи во масло, а тоа е неколку секунди.

Идејата е моторот да се загрее за што пократко време, т.е. што помалку да работи ладен. Доколку го остаиш во лер, ќе му треба охохо време дур се загрее. Доколку тргнеш (полека и нежно!) ќе се загрее многу, многу побрзо. Зошто да го грејам дугачко време у лер ако можам кратко време у вожња?

Зошто моторот да работи 10 минути ладен, ако може да работи 1 минута ладен? Пошто у лер дур се загрее...

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34067
  • Таков е животот... јебига
Одг: Возење на ниски обртаи штетно или не?
« Одговори #56 на: 21 Декември 2011, 12:45:56 pm »
Зошто моторот да работи 10 минути ладен, ако може да работи 1 минута ладен? Пошто у лер дур се загрее...
zatoa sto za taa minuta motorot se abe 50 pati poveke otkolku koga bi rabotel vo mesto.

Отсутен dragan87k

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 39
Одг: Возење на ниски обртаи штетно или не?
« Одговори #57 на: 21 Декември 2011, 13:15:14 pm »
При работа на моторот на пониски вртежи и вибрациите на моторот се помали.Исто така се остава флуидите сами да си ја постигнат температурата на која се најефективни.Поради тоа што секој флуид на различна температура има различна густина.Не е добро поради тоа при прво палење на моторот во денот веднаш да се тргне.Исто така после долг пат не е добро веднаш да се гасне моторот за да се нормализират температурите.Додека пак возење на ниски обртаи не е толку штетно според мене ама сепак треба да си ја осетиш колата на кои вртежи ти работи најдобро кај дизелаши на пример 1700 рпм е супер за вожња,додека кај бензинци 2-2500 рпм

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Возење на ниски обртаи штетно или не?
« Одговори #58 на: 21 Декември 2011, 15:10:13 pm »
Зошто моторот да работи 10 минути ладен, ако може да работи 1 минута ладен? Пошто у лер дур се загрее...
zatoa sto za taa minuta motorot se abe 50 pati poveke otkolku koga bi rabotel vo mesto.

Не.

Моторот комплетно се подмачкува за неколку секунди.

Ова со палење и оставање у лер дур се загрее.... си го прочитал некаде, или по твоја логика ти се чини исправно?

Ако си го прочитал - молам за линк.

Ако сакаш, јас можам да ти најдам десетина референци кои велат дека треба да се тргне веднаш. Ти дали можеш да најдеш макар една која ќе каже дека е „најубаво у лер да се загрее, па после да се тргне“?

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Возење на ниски обртаи штетно или не?
« Одговори #59 на: 21 Декември 2011, 15:42:40 pm »
Oтидовме офтопик. Со извинување кон управата, отворив нова тема.