Автор Тема: Возење на ниски обртаи штетно или не?  (Прочитано 22626 пати)

Присутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8848
Одг: Возење на ниски обртаи штетно или не?
« Одговори #30 на: 20 Декември 2011, 14:03:41 pm »
јас на сабајле кога ке ја запалам и вака и така не тргам повеќе од 15 сек

Отсутен Sarach

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 698
Одг: Возење на ниски обртаи штетно или не?
« Одговори #31 на: 20 Декември 2011, 15:33:36 pm »
iako ne e so turbo, ne e ni dizel, pri prvoto paenje ja ostavam da raboti na mesto 3-5 minuti barem da padne strelkata do 1.000 rpm.......

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: Возење на ниски обртаи штетно или не?
« Одговори #32 на: 20 Декември 2011, 18:22:24 pm »
iako ne e so turbo, ne e ni dizel, pri prvoto paenje ja ostavam da raboti na mesto 3-5 minuti barem da padne strelkata do 1.000 rpm.......

Немој, не чини. Треба да почекаш само 3-5 секунди да се расфрла маслото наоколу и после веднаш тргнувај (полека)!

Ако го чекаш 3-5 минути во лер тогаш све што си направил е што си го работел моторот ладен 3-5 минути, што не е добро. Идејата е моторот да се загрее за што пократко време. Вака го абиш безвезе.

Пали, брои до пет и тргај!

Присутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8848
Одг: Возење на ниски обртаи штетно или не?
« Одговори #33 на: 20 Декември 2011, 19:37:48 pm »
ова го пишува мислам и во упатството од колата, по палење нема потреба да се чека толку. Пали вози ;D нормално полека полека

Отсутен google

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2396
Одг: Возење на ниски обртаи штетно или не?
« Одговори #34 на: 21 Декември 2011, 00:27:27 am »
јас на сабајле кога ке ја запалам и вака и така не тргам повеќе од 15 сек

ja posto obicno kasnam skoro segde :D pikam kluc stiskam gas i koga pocinjam da verglam veke pola kumplug mi e otpusten  :D

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34046
  • Таков е животот... јебига
Одг: Возење на ниски обртаи штетно или не?
« Одговори #35 на: 21 Декември 2011, 09:44:21 am »
iako ne e so turbo, ne e ni dizel, pri prvoto paenje ja ostavam da raboti na mesto 3-5 minuti barem da padne strelkata do 1.000 rpm.......

Немој, не чини. Треба да почекаш само 3-5 секунди да се расфрла маслото наоколу и после веднаш тргнувај (полека)!

Ако го чекаш 3-5 минути во лер тогаш све што си направил е што си го работел моторот ладен 3-5 минути, што не е добро. Идејата е моторот да се загрее за што пократко време. Вака го абиш безвезе.

Пали, брои до пет и тргај!
Не баш, најдобро за моторот е ако имаш трпение да го чекаш додека се загрее целосно па да тргнеш. Не е исто да работи моторот ладен под оптеретување и да работи неоптеретен... ти текнуе?

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54920
  • Махер
Одг: Возење на ниски обртаи штетно или не?
« Одговори #36 на: 21 Декември 2011, 10:01:54 am »
iako ne e so turbo, ne e ni dizel, pri prvoto paenje ja ostavam da raboti na mesto 3-5 minuti barem da padne strelkata do 1.000 rpm.......

Немој, не чини. Треба да почекаш само 3-5 секунди да се расфрла маслото наоколу и после веднаш тргнувај (полека)!

Ако го чекаш 3-5 минути во лер тогаш све што си направил е што си го работел моторот ладен 3-5 минути, што не е добро. Идејата е моторот да се загрее за што пократко време. Вака го абиш безвезе.

Пали, брои до пет и тргај!
Не баш, најдобро за моторот е ако имаш трпение да го чекаш додека се загрее целосно па да тргнеш. Не е исто да работи моторот ладен под оптеретување и да работи неоптеретен... ти текнуе?
Баш спротивното го знам. Тега палиш и тргаш и возиш до 3000 обртаи дур не се загрее.

Отсутен Lazarus

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 533
  • drive it like you stole it!
Одг: Возење на ниски обртаи штетно или не?
« Одговори #37 на: 21 Декември 2011, 10:05:31 am »
Имам читано во упатства за возила дека моторот не треба да се загрева во празед од. Значи палиш, чекаш да се изгаси саух евентуално и возиш.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34046
  • Таков е животот... јебига
Одг: Возење на ниски обртаи штетно или не?
« Одговори #38 на: 21 Декември 2011, 10:06:11 am »
iako ne e so turbo, ne e ni dizel, pri prvoto paenje ja ostavam da raboti na mesto 3-5 minuti barem da padne strelkata do 1.000 rpm.......

Немој, не чини. Треба да почекаш само 3-5 секунди да се расфрла маслото наоколу и после веднаш тргнувај (полека)!

Ако го чекаш 3-5 минути во лер тогаш све што си направил е што си го работел моторот ладен 3-5 минути, што не е добро. Идејата е моторот да се загрее за што пократко време. Вака го абиш безвезе.

Пали, брои до пет и тргај!
Не баш, најдобро за моторот е ако имаш трпение да го чекаш додека се загрее целосно па да тргнеш. Не е исто да работи моторот ладен под оптеретување и да работи неоптеретен... ти текнуе?
Баш спротивното го знам. Тега палиш и тргаш и возиш до 3000 обртаи дур не се загрее.
Не не. Проблемот кога моторот е незагреан е во тоа што различни делови од моторот со различен интензитет се загреваат. На пример брегастата се грее со задоцнување во споредба со вентилите. Познато е дека металот се собира и шири кога се загрева и лади. Е кога различни делови се загреани со различна температура пропорциите на нивните димензии се нарушени и отстапуваат од дизајнерските пропорции. Тогаш дихтунзи не пасуваат, луфтови се создаваат, контра-луфтови што предизвикуваат забрзано триење и слично. Кога сите делови ќе си дојдат на рамнотежна температура моторот си работи како што е предвидено.

Е сега ти бирај дали кога моторот работи неоптимално и да речам како што не е предвидено ќе го оптеретуваш или нема да го оптеретуваш?


Имам читано во упатства за возила дека моторот не треба да се загрева во празед од. Значи палиш, чекаш да се изгаси саух евентуално и возиш.
Тоа е затоа што кога моторот работи во празен од, притисокот на маслото се намалува и може да се случи да нема доволно подмачкување. Но во последно време моторите ги прават со зголемен притисок на маслото при празен од и мала гас така да тоа во принцип и нее така голем проблем за новите возила

Присутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8848
Одг: Возење на ниски обртаи штетно или не?
« Одговори #39 на: 21 Декември 2011, 10:21:21 am »
Фаланга, ти кога ке тргнеш наутро одма не ја газиш. Нормално да запалам и 20тина сек да постојам во место (си пуштам радио ова она дури излезам од гаража)

дизеливе ако чека некој загревање никогаш нема да дочека, мене ми се случувало од дома до работа да стигнам и работна темп да не дојде ако е кочан

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34046
  • Таков е животот... јебига
Одг: Возење на ниски обртаи штетно или не?
« Одговори #40 на: 21 Декември 2011, 10:25:16 am »
Фаланга, ти кога ке тргнеш наутро одма не ја газиш. Нормално да запалам и 20тина сек да постојам во место (си пуштам радио ова она дури излезам од гаража)

дизеливе ако чека некој загревање никогаш нема да дочека, мене ми се случувало од дома до работа да стигнам и работна темп да не дојде ако е кочан
Е добро де. Во пракса тоа е баш така. Али ова што го кажувам е best case scenario. Според мене и мојата логика, кога ќе го заверглаш на сабајле треба да го оставиш барем 20 секунди во место и после тоа да возиш со што е можно помала гас и помалку притисната папуча.
Да не заборавиме дека и менувачот е ладен, а неговото масло па е бајаги погусто од моторното и полесно може да замрзне. И на менувачот му штетат поголем број на вртежи.
Чварче, ставај Кератек или договори се со уште некој од форумов по пола како што направивме со Дени па да видиш како работи кератинизиран мотор на ладно ;D

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22217
Одг: Возење на ниски обртаи штетно или не?
« Одговори #41 на: 21 Декември 2011, 10:33:19 am »
6th gear, 2200 rpm, 100 km/h, 7 lit/100 km momentalna potrosuvacka na bord i mellow bellow od izduv...

Uzivanje. 8)

Отсутен AllMightyMe

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7038
Одг: Возење на ниски обртаи штетно или не?
« Одговори #42 на: 21 Декември 2011, 10:33:31 am »
Луѓе да не навлегуваме во екстремности, значи внимателно возење е сосема доволно за колата, не е потребна никаква специјална процедура.

Конкретно за обртаите, нормално дека не е арно  да „натепаш“ гас пример во 4 а имаш 1500 вртежи. Нормално секогаш е подобро да се врати во брзина наназад. А на автопат, се додека си вози колата и на ниски обртаи, но не губи брзина, по логика не би требало да има проблем.

Присутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8848
Одг: Возење на ниски обртаи штетно или не?
« Одговори #43 на: 21 Декември 2011, 10:35:45 am »
Фаланга, ти кога ке тргнеш наутро одма не ја газиш. Нормално да запалам и 20тина сек да постојам во место (си пуштам радио ова она дури излезам од гаража)

дизеливе ако чека некој загревање никогаш нема да дочека, мене ми се случувало од дома до работа да стигнам и работна темп да не дојде ако е кочан
Е добро де. Во пракса тоа е баш така. Али ова што го кажувам е best case scenario. Според мене и мојата логика, кога ќе го заверглаш на сабајле треба да го оставиш барем 20 секунди во место и после тоа да возиш со што е можно помала гас и помалку притисната папуча.
Да не заборавиме дека и менувачот е ладен, а неговото масло па е бајаги погусто од моторното и полесно може да замрзне. И на менувачот му штетат поголем број на вртежи.
Чварче, ставај Кератек или договори се со уште некој од форумов по пола како што направивме со Дени па да видиш како работи кератинизиран мотор на ладно ;D

би ставил ама тоа нели во резервоар се става а јас ја цепам на плин, ако одам до Охрид за Нова година може да опалам на бензин и такво да си ставам

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54920
  • Махер
Одг: Возење на ниски обртаи штетно или не?
« Одговори #44 на: 21 Декември 2011, 10:42:07 am »
6th gear, 2200 rpm, 100 km/h, 7 lit/100 km momentalna potrosuvacka na bord i mellow bellow od izduv...

Uzivanje. 8)

E3xx цди + ремап.

7th gear, 1750 rpm, 130km/h, 5lit/100km momentalna potrosuvacka na bord i najmekana koza pod gaz... :)