Автор Тема: CARclub Тест: Skoda Kodiaq 2.0 TDI 4x4 DSG 193 Selection  (Прочитано 2598 пати)

Присутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29719
    • CARclub.mk

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14048
Одг: CARclub Тест: Skoda Kodiaq 2.0 TDI 4x4 DSG 193 Selection
« Одговори #1 на: 17 Јануари 2025, 18:40:08 pm »
Лепотица❤️

Отсутен DENDE-LANCERED

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5554
  • LANCER EVO (GreeN EditioN)
    • http://forum.carclub.mk/index.php/topic,101.0.html
Одг: CARclub Тест: Skoda Kodiaq 2.0 TDI 4x4 DSG 193 Selection
« Одговори #2 на: 17 Јануари 2025, 19:37:39 pm »
Nemozat toj elranot da go integriraat poubavo vo maskata?
Kako cir e vaka, go oruznuva cel enterier.
Nezno klikni na; http://forum.carclub.mk/index.php/topic,101.0.html      If you want to have a free ride!

Отсутен MAPJAH

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6787
  • Бенве сие бенве
Одг: CARclub Тест: Skoda Kodiaq 2.0 TDI 4x4 DSG 193 Selection
« Одговори #3 на: 17 Јануари 2025, 19:43:21 pm »
Огромна кола. Ја гледав кај Андреј во салонот (не знам дали беше најновиов модел). Треба да ти е навистина потребно толкаво возило за да ја купиш. За просечен корисник карок би бил посоодветен. Некна пред мене возеше една по автопат, можеби и прва серија, одзади беше грда, изгледа како само да и го прикачиле газот, или пак таа имаше помала димензија гуми. За тие пари мислам дека е најевтина и најдобар избор. Го читав тестот фали 80-120 податок, кој што не очекувам да е воодушевувачки за мотор вака слаб мотор.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9029
Одг: CARclub Тест: Skoda Kodiaq 2.0 TDI 4x4 DSG 193 Selection
« Одговори #4 на: 17 Јануари 2025, 20:31:00 pm »
Kako dobro bi mi doshlo edno vakvo kolice

Отсутен Leonid

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 870
Одг: CARclub Тест: Skoda Kodiaq 2.0 TDI 4x4 DSG 193 Selection
« Одговори #5 на: 17 Јануари 2025, 21:05:40 pm »
Nemozat toj elranot da go integriraat poubavo vo maskata?
Kako cir e vaka, go oruznuva cel enterier.
На сите нови коли,очобол

Отсутен mkm

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1301
Одг: CARclub Тест: Skoda Kodiaq 2.0 TDI 4x4 DSG 193 Selection
« Одговори #6 на: 17 Јануари 2025, 21:17:34 pm »
Се е топ ама некако нема парм, нема душа

Отсутен brm brm

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2652
Одг: CARclub Тест: Skoda Kodiaq 2.0 TDI 4x4 DSG 193 Selection
« Одговори #7 на: 17 Јануари 2025, 21:37:06 pm »
Тоа е тоа што ми фали у животот.
Ништо помало од ова.

Иначе, Пужо вакво би било: 1.2 Пљев, ибриТ 122кс

Отсутен Skywalker

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3802
Одг: CARclub Тест: Skoda Kodiaq 2.0 TDI 4x4 DSG 193 Selection
« Одговори #8 на: 17 Јануари 2025, 22:02:44 pm »
Огромна кола. Ја гледав кај Андреј во салонот (не знам дали беше најновиов модел). Треба да ти е навистина потребно толкаво возило за да ја купиш. За просечен корисник карок би бил посоодветен. Некна пред мене возеше една по автопат, можеби и прва серија, одзади беше грда, изгледа како само да и го прикачиле газот, или пак таа имаше помала димензија гуми. За тие пари мислам дека е најевтина и најдобар избор. Го читав тестот фали 80-120 податок, кој што не очекувам да е воодушевувачки за мотор вака слаб мотор.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Со 400Nm сигурно се ок меѓузабрзувањата.

Едино слаб е основниот бензинец. ВАГ за поголемите возила можеше да извади верзија на 1.5тси со 170кс и 270nm торк.
Lt. Commander Data: "I will always be puzzled by the human predilection for piloting vehicles at unsafe velocities"

Отсутен yarre

  • Bearing Expert
  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1326
  • www.lagermax.mk
    • LAGERMAX
Одг: CARclub Тест: Skoda Kodiaq 2.0 TDI 4x4 DSG 193 Selection
« Одговори #9 на: 18 Јануари 2025, 00:53:35 am »
Имав можност да го пробам новиот Кодиак, и од аспект на возач на претходниот (Еве веќе 5та година и околу 100К км) приметувам некакви разлики. Додуше јас се занесов со мојот па доплаќав и делумно адаптивна суспензија и звучна изолација, па овој новиов што го возев ми беше некако помалку прецизен, да не речам малку флафи. И да, овој возениов немаше дополнителна звучна изолација па не бев навикнат да го слушам моторот.

Она што ми се допадна е делумото играње со дизајнот кое кај Кодиак го немаше подолго време од причина што 1 серија и фејслифтот добро си тераа со продажба (Германија и Англија, не кај нас) Лично дизајнот внатре, топ, напред по мое релативно убав, ама позади ко за Борат да го праеле. Бочно гледано ми смета И сивиот триаголник пред гепекот. Чудно некакво дизајнерско решение. Од некоја причина е напуштен 200Кс дизелот, вратен е на 193, не знам зошто, ама веројатно и нема некоја разлика.
Она што Шкода треба да поработи се редовни апдејти на се во мултимедија и навигација со оглед дека ги наплаќа услугите. Во МК е околу 4.500 денари годишно и се прави онлајн или преку апликација или директ во колата.
Несреќното решение на копчето за рачна коа беше проблем во претходниот модел (ако се расипе се менуваат сет од копчиња) чинеше над 100 евра, тука е решено, со посебно копче. Дајалите се супер изведени и смислени, фали директно копче за селекција стандард/спорт/меко возење. Отворање на кров е со некои тач линиички. Седиштата се удобни. Практичните детали задржани како и дополнителните опции.

Мислам дека на овој Кодиак ќе му биде повеќе проблем цената, со оглде дека е поскап помеѓу 14 и 27 иљадарки во од претходниот во зависност од опремата што ќе се додаде. Да, знам дека сите коли се поскапени, но Кодиак тука го гледам како релативен губитник бидејќи ќе влезе во една сива зона каде купувачите би купиле некаков Тигуан или слично со помалку опрема.

Во релативно слична насока одат размислувањата и во европските форуми. Колку Шкода ќе успее да привлече нови купувачи со Кодиак мене ми е упитно. останува да видиме. Мислам дека корпорацискиото размислување оди на штета на Кодиак за сметка на бестселерите Октавија у Супберб, кои баш лесно се продаваат. Сеуште.

Присутен Jimny

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2227
  • Skriven i ćutljiv crv rešeta moćno drvo.
Одг: CARclub Тест: Skoda Kodiaq 2.0 TDI 4x4 DSG 193 Selection
« Одговори #10 на: 18 Јануари 2025, 05:20:54 am »
Не ми се допаѓа возилото big dislike 👎

Присутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29719
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: Skoda Kodiaq 2.0 TDI 4x4 DSG 193 Selection
« Одговори #11 на: 18 Јануари 2025, 08:44:14 am »
Имав можност да го пробам новиот Кодиак, и од аспект на возач на претходниот (Еве веќе 5та година и околу 100К км) приметувам некакви разлики. Додуше јас се занесов со мојот па доплаќав и делумно адаптивна суспензија и звучна изолација, па овој новиов што го возев ми беше некако помалку прецизен, да не речам малку флафи. И да, овој возениов немаше дополнителна звучна изолација па не бев навикнат да го слушам моторот.

Она што ми се допадна е делумото играње со дизајнот кое кај Кодиак го немаше подолго време од причина што 1 серија и фејслифтот добро си тераа со продажба (Германија и Англија, не кај нас) Лично дизајнот внатре, топ, напред по мое релативно убав, ама позади ко за Борат да го праеле. Бочно гледано ми смета И сивиот триаголник пред гепекот. Чудно некакво дизајнерско решение. Од некоја причина е напуштен 200Кс дизелот, вратен е на 193, не знам зошто, ама веројатно и нема некоја разлика.
Она што Шкода треба да поработи се редовни апдејти на се во мултимедија и навигација со оглед дека ги наплаќа услугите. Во МК е околу 4.500 денари годишно и се прави онлајн или преку апликација или директ во колата.
Несреќното решение на копчето за рачна коа беше проблем во претходниот модел (ако се расипе се менуваат сет од копчиња) чинеше над 100 евра, тука е решено, со посебно копче. Дајалите се супер изведени и смислени, фали директно копче за селекција стандард/спорт/меко возење. Отворање на кров е со некои тач линиички. Седиштата се удобни. Практичните детали задржани како и дополнителните опции.

Мислам дека на овој Кодиак ќе му биде повеќе проблем цената, со оглде дека е поскап помеѓу 14 и 27 иљадарки во од претходниот во зависност од опремата што ќе се додаде. Да, знам дека сите коли се поскапени, но Кодиак тука го гледам како релативен губитник бидејќи ќе влезе во една сива зона каде купувачите би купиле некаков Тигуан или слично со помалку опрема.

Во релативно слична насока одат размислувањата и во европските форуми. Колку Шкода ќе успее да привлече нови купувачи со Кодиак мене ми е упитно. останува да видиме. Мислам дека корпорацискиото размислување оди на штета на Кодиак за сметка на бестселерите Октавија у Супберб, кои баш лесно се продаваат. Сеуште.

Во спецификацијата што ми стигна има „Акустични предни странични прозори / дополнителна звучна изолација во кабината“. Можеби во постариот има повеќе, ама и тука има. За мене, на колава само ѝ фалеше DCC и предна камера.

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9029
Одг: CARclub Тест: Skoda Kodiaq 2.0 TDI 4x4 DSG 193 Selection
« Одговори #12 на: 18 Јануари 2025, 09:14:14 am »
I skodive se ponedostizni se so cenite

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55019
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Skoda Kodiaq 2.0 TDI 4x4 DSG 193 Selection
« Одговори #13 на: 18 Јануари 2025, 09:20:17 am »
I skodive se ponedostizni se so cenite
Не ни читам цени... Инаку ова е со тој мотор и менувач што треба, само плус изолацијата и пониска суспензија и ќе е идеално. На акција 34000 нешто, така пореално.

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9029
Одг: CARclub Тест: Skoda Kodiaq 2.0 TDI 4x4 DSG 193 Selection
« Одговори #14 на: 18 Јануари 2025, 09:22:02 am »
Takva akcija za bash ovoj model 4x4 193 ks samo vo autowelt za 7-8 god