Автор Тема: Fiat Bravo II 1.9 16v  (Прочитано 513 пати)

Отсутен tronon

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 8
Fiat Bravo II 1.9 16v
« на: 16 Јануари 2025, 12:55:12 pm »
Поздрав,

Не сретнав тема за ова возило и мотор па може да се креира за споделување искуство. Доколку е дупликат а не сум видел добро нека се избрише.

Го поседувам ова возило околу 5години и имам прочитано низ разни форуми за проблематичноста на усисната грана односно лептирите(swirl flaps) кои може да се откачат и да направат хаварија во моторот. Ме интересира дали некој направил превентивен зафат и ги извадил и дали после вадењето се чувствува некоја разлика во моќноста или тоа е незабележливо. Дали ако се извадат тие лептири треба да се блокира и ЕГР и дали имате препорака за мајстори кои се упатени во оваа проблематика и би можеле да ги извадат тие лептири.

Присутен riki_staff

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5886
Одг: Fiat Bravo II 1.9 16v
« Одговори #1 на: 16 Јануари 2025, 14:45:15 pm »
Не мора да го блокираш ЕГР-от.
Ако имаш потешкотија (верглање)со прво палење тогаш сигурно веќе се разлетани кој на каде лептирите ако се откачени од полугата шо ги движи 4-те во ист правец.
Се вади граната се вадат лептирите и механички се затвараат.
Има работа,се вади бош пумпа,водна пумпа...зафатот кошта ~200€
Знам 2-3 во Скопје и 1 во Струмица шо можат да го изведат зафатот.

Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk
« Последно менување: 20 Јануари 2025, 19:50:26 pm riki_staff »

Отсутен tronon

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 8
Одг: Fiat Bravo II 1.9 16v
« Одговори #2 на: 20 Јануари 2025, 12:32:10 pm »
Во ред е палењето, вергла нормално. Превентивно сакав да го направам тој зафат за да не направат потенцијално некој проблем, фала ти ќе те контактирам ако се одлучам и соберам финансии :)

Дали некој имал ваков проблем или знае што може да го предизвикува свирењето кога паѓаат обртаите, 3-4та секунда:
https://drive.google.com/file/d/1lyNohhKhbW-4bREoEHz178121MXJobsa/view?usp=sharing

Отсутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6635
Одг: Fiat Bravo II 1.9 16v
« Одговори #3 на: 20 Јануари 2025, 18:39:59 pm »
Да сум реален, ништо не се слуша од свирење на видеото, така да не си барај проблем што не постои :D
А за клапните, за превентивно да, ако најдеш мајстор не е на одмет да ги извадиш, стравот лозјето го чува.

Башка сигурно и самата грана има гареж, па ќе ти ја очисти мајсторот со самото нејзино вадење.

Присутен nestor04

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5956
  • Шо да пишам тука?🤔
Одг: Fiat Bravo II 1.9 16v
« Одговори #4 на: 20 Јануари 2025, 18:48:16 pm »
Може да се исклучи ЕГР и лептири софтверски. Ако си заинтересиран пиши ми пп да ти дадам контакт од колегата.
Инаку свирењето е од турбина (тешко се заприметува) и е нормално (не е пиштење).

Отсутен tronon

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 8
Одг: Fiat Bravo II 1.9 16v
« Одговори #5 на: 20 Јануари 2025, 20:39:48 pm »
Можеби треба да се попушти гласот повеќе но се слуша некое "FFFFfffFFF"(посебно во живо) кога паѓаат обртаите. Од она што го читав наоколу се сомневам на пумпање притисок повеќе од што треба во турбото и тој вишок некаде излегува(или нефункционален overboost вентил). Сакам да го извадам ЕГР-от за да се исчисти и евентуално тој overboost вентил кој е малку потешко достапен под држачот на акумулатор но ќе пробам и до него да стигнам.

Само софтверско гасење на лептирите нема да е доволно има можност да се откачат од притисокот во усисната, ќе треба и механички

Отсутен tronon

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 8
Одг: Fiat Bravo II 1.9 16v
« Одговори #6 на: 25 Јануари 2025, 20:35:12 pm »
Ќе се надоврзам на "проблемот" од погоре, денес ја поврзав колата на дијагностика и следев неколку параметри што ги прочитав низ нет. Доколку некој знае да ги чита овие графици би ми било од помош  :)