Постојано се средуваат делчиња кои што ги нема да се најдат нови, или ги има ама нема потреба да се купуваат нови.
Постапката за средување е следна, 2 дена киснење во антирост, чистење детално после киснење, премачкување со Wurth конвертор на корозија, прскање филер ( по потреба и 2 раце ако не покрие со една) и две раце боја. Сатисфакцијата кога ќе завршиш дел е нешто што не се објаснува

При крај сум со деловите за подвозјето, уште добошите ми останаа и може да се монтира и да се спушти на тркала, во меѓувреме опсигувани се и бандашите и набавена боичка, до петок се надевам ќе ги шприцнам, ако не после одмор.
Еве и некоја сликичка.









Бонус слика, делов беше потопен во антирост до линијата боја/метал, страшно кородиран, после 2 дена киснење го направи стакло, какво пескарење, какви бакрачи

