Автор Тема: CARclub Тест: Skoda Octavia 2.0 TDI 150 DSG7 Selection  (Прочитано 2835 пати)

Отсутен Power to the people

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6445
  • Медалист, Олимпијада за Сарказам Перу '98
Одг: CARclub Тест: Skoda Octavia 2.0 TDI 150 DSG7 Selection
« Одговори #15 на: 09 Октомври 2024, 11:23:00 am »
Jaс мислам грешка е во статијата 45000е, ценовникот не вика така, ама ако е, тогаш во 20000е опрема јас сакам мермер на подот.

Отсутен andrejnaumovski

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1007
Одг: CARclub Тест: Skoda Octavia 2.0 TDI 150 DSG7 Selection
« Одговори #16 на: 09 Октомври 2024, 11:27:12 am »
Jaс мислам грешка е во статијата 45000е, ценовникот не вика така, ама ако е, тогаш во 20000е опрема јас сакам мермер на подот.

Екстра опрема = повисока нето цена = повисок ДМВ = повисока крајна цена.

А нето цената на овие им е баш во опсегот кај што малце фали за да влезеш во повисок процент на ДМВ.

А може и да има грешка во цената, не знам.  ;D

Него, кој би рекол дека ќе се радувам на нова кола со 2.0 ТДИ, ама ете...

Отсутен zlatkoa

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3258
Одг: CARclub Тест: Skoda Octavia 2.0 TDI 150 DSG7 Selection
« Одговори #17 на: 09 Октомври 2024, 11:35:51 am »
Октавија беше одлично возило се додека парите за вложеното беа донекаде пропорционални за добиеното.

За 25.000 евра основен модел со бензин или 30.000 евра со deprecated дизел мотор, воопшто не е ниту атрактивен, ниту логиченн избор.

Шкода кај нас „живеат„ од флотна продажба, која е заснована на лизинг/кредити кај фирми, и со постоечките каматни стапки/лизинг услови, тешко дека ќе продолжат така успешно.

Голф 7 беше најпродаваниот хеч буквално по 3 примерока има на секој паркинг, Голф 8 речиси и да нема по улица. Истата судбина ја чека и Oктавијата.

Но, секој постапува со својот памет и математика.

Отсутен nestor04

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5921
  • Шо да пишам тука?🤔
Одг: CARclub Тест: Skoda Octavia 2.0 TDI 150 DSG7 Selection
« Одговори #18 на: 09 Октомври 2024, 11:37:28 am »
За 10 години ќе "вријат" улиците од Октавии како што е сега случај со голф 4,5, опел астра и слично. Моментално на оваа цена не. Мада и тоа е ок за некој со нормални примања, да се радува на 10 години стара кола.

Отсутен Skywalker

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3776
Одг: CARclub Тест: Skoda Octavia 2.0 TDI 150 DSG7 Selection
« Одговори #19 на: 09 Октомври 2024, 12:25:27 pm »
Октавија беше одлично возило се додека парите за вложеното беа донекаде пропорционални за добиеното.

За 25.000 евра основен модел со бензин или 30.000 евра со deprecated дизел мотор, воопшто не е ниту атрактивен, ниту логиченн избор.

Шкода кај нас „живеат„ од флотна продажба, која е заснована на лизинг/кредити кај фирми, и со постоечките каматни стапки/лизинг услови, тешко дека ќе продолжат така успешно.

Голф 7 беше најпродаваниот хеч буквално по 3 примерока има на секој паркинг, Голф 8 речиси и да нема по улица. Истата судбина ја чека и Oктавијата.

Но, секој постапува со својот памет и математика.

А која друга нова кола нуди повеќе за исто или помалце пари? Сите или се со трицилиндри моторчиња, или се помали коли.
Lt. Commander Data: "I will always be puzzled by the human predilection for piloting vehicles at unsafe velocities"

Отсутен zlatkoa

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3258
Одг: CARclub Тест: Skoda Octavia 2.0 TDI 150 DSG7 Selection
« Одговори #20 на: 09 Октомври 2024, 12:57:40 pm »

А која друга нова кола нуди повеќе за исто или помалце пари? Сите или се со трицилиндри моторчиња, или се помали коли.


Цитат

Но, секој постапува со својот памет и математика.

Јас лично, ја имав Октавијата во „радар„ за следно возило. Пресудна беше цена/добиено за НОВО возило. Со овие цени и услови, Октавија не ни погледнувам.

За 30.000 евра, (и помалку) изборот на 3-5 години стари возила со околу 50.000 изминати километри е солиден.


Отсутен Skywalker

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3776
Одг: CARclub Тест: Skoda Octavia 2.0 TDI 150 DSG7 Selection
« Одговори #21 на: 09 Октомври 2024, 13:28:39 pm »
Зборавме за нови возила. Инаку за 30к има избор на половни ама се надвор од гаранција.

Сакаш нова кола за 25 до 30к, шо има друго шо ќе брка работа како Октавијава.
Lt. Commander Data: "I will always be puzzled by the human predilection for piloting vehicles at unsafe velocities"

Отсутен nestor04

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5921
  • Шо да пишам тука?🤔
Одг: CARclub Тест: Skoda Octavia 2.0 TDI 150 DSG7 Selection
« Одговори #22 на: 09 Октомври 2024, 13:37:12 pm »
Lexus UX хибрид 2021ва за 22к?
Најверојатно е под гаранција (судејќи по годината на производство).

Отсутен Skywalker

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3776
Одг: CARclub Тест: Skoda Octavia 2.0 TDI 150 DSG7 Selection
« Одговори #23 на: 09 Октомври 2024, 13:38:46 pm »
Lexus UX хибрид 2021ва за 22к?
Најверојатно е под гаранција (судејќи по годината на производство).

Кај има тоа, половна корола хибрид е таа цена, така да не вервам Лексусот да е под 30к.
Lt. Commander Data: "I will always be puzzled by the human predilection for piloting vehicles at unsafe velocities"

Отсутен nestor04

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5921
  • Шо да пишам тука?🤔
Одг: CARclub Тест: Skoda Octavia 2.0 TDI 150 DSG7 Selection
« Одговори #24 на: 09 Октомври 2024, 13:40:27 pm »
https://m.mobile.bg/obiavi/avtomobili-dzhipove/lexus/ux-seriya/ot-2020?price1=45000
Кај нас ги нема во продажба сеуште како половни возила, а во Германија може и поевтини да се, не сум гледал по огласи, само quick search беше ова. Доволно е да има сервисна книшка во Тојота и 50к километри и гаранција.

Отсутен Skywalker

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3776
Одг: CARclub Тест: Skoda Octavia 2.0 TDI 150 DSG7 Selection
« Одговори #25 на: 09 Октомври 2024, 13:42:12 pm »
Да се донеси ова кај нас има уште минимум 6-7к во давачки.
Lt. Commander Data: "I will always be puzzled by the human predilection for piloting vehicles at unsafe velocities"

Отсутен andrejnaumovski

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1007
Одг: CARclub Тест: Skoda Octavia 2.0 TDI 150 DSG7 Selection
« Одговори #26 на: 09 Октомври 2024, 13:47:49 pm »
Зборавме за нови возила. Инаку за 30к има избор на половни ама се надвор од гаранција.

Сакаш нова кола за 25 до 30к, шо има друго шо ќе брка работа како Октавијава.

Кликни ме

30к до Мк после поврат на ДДВ. Нека е 33к со сѐ транспорт и трошоци. :)

30к км, 2 години Premium Selection гаранција.

За 45к, колку што е колава на тест, можеш уште подобар избор да најдеш. Не мора да е БМВ нели, ама не ги знам сајтовите на другите брендови.

Отсутен Skywalker

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3776
Одг: CARclub Тест: Skoda Octavia 2.0 TDI 150 DSG7 Selection
« Одговори #27 на: 09 Октомври 2024, 13:54:06 pm »
Колку што знам таа гаранција не важи секаде(во северен Фиром сигурно не важи), така да во случај на дефект ќе треба да патуваш до друга земја или да ја шлепаш до таму колата.

Муабетот беше за нова кола, за тоа какво Ауди/БМВ/Мерц има за парите за нова Шкода,Опел итн од секогаш сме ги правеле.
Lt. Commander Data: "I will always be puzzled by the human predilection for piloting vehicles at unsafe velocities"

Отсутен andrejnaumovski

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1007
Одг: CARclub Тест: Skoda Octavia 2.0 TDI 150 DSG7 Selection
« Одговори #28 на: 09 Октомври 2024, 13:57:56 pm »
Колку што знам таа гаранција не важи секаде(во северен Фиром сигурно не важи), така да во случај на дефект ќе треба да патуваш до друга земја или да ја шлепаш до таму колата.

Муабетот беше за нова кола, за тоа какво Ауди/БМВ/Мерц има за парите за нова Шкода,Опел итн од секогаш сме ги правеле.

Важи и кај нас таа гаранција.

Инаку, поентата ми беше дека ново возило нема поента да купиш ако си финансиски одговорен, особено не при изборот на premium used возила со гаранција.

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 13932
Одг: CARclub Тест: Skoda Octavia 2.0 TDI 150 DSG7 Selection
« Одговори #29 на: 09 Октомври 2024, 14:42:26 pm »
BMW-то 2020 година ќе те кошта 33К така?
Јас ти давам ете Октавија 2020 со 28000km za 23K?

Џабе го правиме муабетот по милионити пат за половна vs. нова.

Муабетот има луѓе што сакаат чичка нова кола. Онака оди во салон и вади најлони.