Автор Тема: Уморно мече со јако срце W210 E200CDI 2002 FAKE TAXI  (Прочитано 11133 пати)

Отсутен nikomil1

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 799
Одг: Уморно мече со јако срце W210 E200CDI 2002 FAKE TAXI
« Одговори #90 на: 08 Октомври 2025, 14:32:45 pm »
Sakam da menuvam ulje vo menjac i diff, e sega menjacot si raboti super nema udari nema nisto ama me jade crv koga posleden pat e smenet, mi pobaraa 8.000den za promena na ulje vo menjac+filter i 2.000 vo diff, dali imal nekoj isustvo!?
P.S Nekoi mi vikaat ne go menjaj dur ne pojavi problem se naviknal menjacto na staro ulje blablabla.
Не постои механика што видела мака од промена на масло. Ако планираш да ја возиш, не се мисли воопшто.

Sent from my SM-S928B using Tapatalk
Vo pravo si, nema mehanika sto videla maka od novo maslo, pa planiram da ja vozam iako e karoseriski partal,barem mehanicki da bide super.
Sakam da menuvam ulje vo menjac i diff, e sega menjacot si raboti super nema udari nema nisto ama me jade crv koga posleden pat e smenet, mi pobaraa 8.000den za promena na ulje vo menjac+filter i 2.000 vo diff, dali imal nekoj isustvo!?
P.S Nekoi mi vikaat ne go menjaj dur ne pojavi problem se naviknal menjacto na staro ulje blablabla.
Кога ке почне да покажува знаци, за многу голем дел од мењачите веќе е доцна. Така да, само кај луѓе што знаат што прават.
Uste da dozvolat da gleam kako menuvaat, pa kamen od srce da mi padne haha.

Shto napravi so promena na ulje vo menjachot? Jas 2 pati imam smeneto vo poslednive 70.000km

prviot pat kaj zlate benz koga ja kupiv
vtoriot kaj vlatko posle 50tina iljadi (i beshe pocrneto uljeto skroz za menuvanje) taka da deka se naviknala na staroto ulje tie prikaski na drug neka gi kazuvaat :) od nove ulje i filter kolata nema maka (inache okolu 10-12 iljadi beshe promenata kaj vlatko ako dobro pamtam za w211, ne bi trebalo da ima razlika istiot menjach go imash i ti vo w210)

Отсутен devourer

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 416
  • Мерцедес е мерцедес се друго е кола!
Одг: Уморно мече со јако срце W210 E200CDI 2002 FAKE TAXI
« Одговори #91 на: 08 Октомври 2025, 21:25:51 pm »
Sakam da menuvam ulje vo menjac i diff, e sega menjacot si raboti super nema udari nema nisto ama me jade crv koga posleden pat e smenet, mi pobaraa 8.000den za promena na ulje vo menjac+filter i 2.000 vo diff, dali imal nekoj isustvo!?
P.S Nekoi mi vikaat ne go menjaj dur ne pojavi problem se naviknal menjacto na staro ulje blablabla.
Не постои механика што видела мака од промена на масло. Ако планираш да ја возиш, не се мисли воопшто.

Sent from my SM-S928B using Tapatalk
Vo pravo si, nema mehanika sto videla maka od novo maslo, pa planiram da ja vozam iako e karoseriski partal,barem mehanicki da bide super.
Sakam da menuvam ulje vo menjac i diff, e sega menjacot si raboti super nema udari nema nisto ama me jade crv koga posleden pat e smenet, mi pobaraa 8.000den za promena na ulje vo menjac+filter i 2.000 vo diff, dali imal nekoj isustvo!?
P.S Nekoi mi vikaat ne go menjaj dur ne pojavi problem se naviknal menjacto na staro ulje blablabla.
Кога ке почне да покажува знаци, за многу голем дел од мењачите веќе е доцна. Така да, само кај луѓе што знаат што прават.
Uste da dozvolat da gleam kako menuvaat, pa kamen od srce da mi padne haha.

Shto napravi so promena na ulje vo menjachot? Jas 2 pati imam smeneto vo poslednive 70.000km

prviot pat kaj zlate benz koga ja kupiv
vtoriot kaj vlatko posle 50tina iljadi (i beshe pocrneto uljeto skroz za menuvanje) taka da deka se naviknala na staroto ulje tie prikaski na drug neka gi kazuvaat :) od nove ulje i filter kolata nema maka (inache okolu 10-12 iljadi beshe promenata kaj vlatko ako dobro pamtam za w211, ne bi trebalo da ima razlika istiot menjach go imash i ti vo w210)
Vo dekemvri ke pravam definitivno

Отсутен devourer

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 416
  • Мерцедес е мерцедес се друго е кола!
Одг: Уморно мече со јако срце W210 E200CDI 2002 FAKE TAXI
« Одговори #92 на: 20 Ноември 2025, 15:36:59 pm »
По вторпат колата регистрирана во моја сопственост
Полиса 8411 ден (осигурани патници)
Зелен каротн 5536 ден
Технички 7262 ден
Во декември иде промена на уље во мењач, диф и кочници, март или април наредна година комплет цела предница со амортизери.
Амортизерите сакам да ги репарирам ама не знам каде и дали е возможно пошто се орг мерцедес.
Каростеријата дефинитивно нема да ја пипам, пошто ако се прави ке ја надмине вредноста на колата.
П.с:Колата ке се вози дур не пропаден каросериски скроз, друго што, презадоволен сум удобна, ефитини делови не троши нешо мн.

Отсутен devourer

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 416
  • Мерцедес е мерцедес се друго е кола!
Одг: Уморно мече со јако срце W210 E200CDI 2002 FAKE TAXI
« Одговори #93 на: 12 Декември 2025, 16:34:27 pm »
Променето уље во мењач и гумичка на шалтер, сервисот го правев кај дуле бенз во горно лисиче, мислма дека за нијанса помазно ги менува брзините, глава мирна.
За дифот ми рече немаш потреба да менуваш уље пошто не бил мрсен од околу.
Цена 10.000 ден уље, филтер, дихтунг и раб рака,500 ден за гумичката на шалтерот.
Останува на пролет цела предница и амортизерите.
« Последно менување: 12 Декември 2025, 16:44:39 pm devourer »

Отсутен Indigo

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 459
Одг: Уморно мече со јако срце W210 E200CDI 2002 FAKE TAXI
« Одговори #94 на: 13 Декември 2025, 09:35:27 am »
Променето уље во мењач и гумичка на шалтер, сервисот го правев кај дуле бенз во горно лисиче, мислма дека за нијанса помазно ги менува брзините, глава мирна.
За дифот ми рече немаш потреба да менуваш уље пошто не бил мрсен од околу.
Цена 10.000 ден уље, филтер, дихтунг и раб рака,500 ден за гумичката на шалтерот.
Останува на пролет цела предница и амортизерите.

Каква врска има мрснотија од куќиштето на диференцијалот со изгубените својства на маслото внатре? Смени си го мајсторот под итно, или барем не земај совет од него и кажи му да си ја брка работата за која го плаќаш.

Отсутен Redneck

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 170
Одг: Уморно мече со јако срце W210 E200CDI 2002 FAKE TAXI
« Одговори #95 на: 13 Декември 2025, 11:02:15 am »
Не е мрсен значи не губи масло. Сум менал масло во диференцијал на 200к, 100к и 80к километри апсолутно нема никаква разлика на цивилни возила (Е39 528и) маслото беше подеднакво исто како и новото. Не се ствара воопшто температура во диф. Можеби се троши на АМГ и М возила од мое лично искуство на обични возила нема никаква разлика.
« Последно менување: 13 Декември 2025, 11:11:29 am Redneck »

Отсутен nestor04

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6382
  • Шо да пишам тука?🤔
Одг: Уморно мече со јако срце W210 E200CDI 2002 FAKE TAXI
« Одговори #96 на: 13 Декември 2025, 11:20:36 am »
Маслото ги губи својствата и оксидира. На многу возила промената е многу едноставна.

Отсутен andrejnaumovski

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1972
Одг: Уморно мече со јако срце W210 E200CDI 2002 FAKE TAXI
« Одговори #97 на: 13 Декември 2025, 11:50:10 am »
За да знаеш дали маслото било исто како ново (сигурно не било), мора да се направи хемиска анализа во лабораторија и да се испита количество на метал како и да се тестираат карактеристиките и да се споредат со декларираната спецификација на ново масло. Од око ништо не може да се утврди.

Отсутен devourer

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 416
  • Мерцедес е мерцедес се друго е кола!
Одг: Уморно мече со јако срце W210 E200CDI 2002 FAKE TAXI
« Одговори #98 на: 13 Декември 2025, 21:14:11 pm »
Се согласувам со сите, може требаше да се смени иако не е мрсен дифот, али исто и неверувам дека не сакал да го смени и да земе плус 2-3.000 ден, Дуле е старт мајстор со големо искуство, 3/4 пати била колата кај него дали за ситници или големи раб, се било средено во рок и професионално.
П.С Се согласувам и со redneck колата има 116кс, колку да биде оптеретен дифот.