Луѓе шо зборите бе? Во Европа март и април има забележено пад на продажба преку 40%, тоа е ради вирусов или тоа што не давале попусти? Кој има пари ќе отиде до салон и сигурно дека ќе добие подобар попуст поради ситуацијава ама и тие што продаваат треба да добијат некој динар нели?
Друга работа што забораваме во Европа 2/3 од продажба на нови возила е флотна, а мал дел приватни лица. Да, тоа може во МК не е така, ама пазарот е толку мал и небитен и никој не би се замарал да ви дава некакви си огромни попусти. Тоа нормално не значи дека нема да ви дадат попуст. Но да барате да ви продадат нова кола по каталошка цена 25.000, која на попуст ви ја даваат за 21.000 а сега да ја барате за 18.000 едноставно нема смисла.
Треба работа, најчесто нови автомобили се зимаат на лизинг, но поради короништево сигурно приоритетите сега се други наместо купување на нови автомобили. Сите се претпазливи.
И продавачот ич не го боли тасето дали вие плаќате кеш или на лизинг, па користејќи го кешот како некаков си џокер за попуст. Во секој случај, они ги добиваат парите целосно или од вас или од банката кај што сте земале кредит.
Како човек од другата страна на приказната апсолутно се согласувам, не знам колкав попуст очекува некој дека сега ќе добие поради ситуацијата, ни колкави маржи се замислува дека дилерите на нови возила имаат.
Дополнително на тоа, лагерот на возила е минимален, кај Шкода за цела Македонија и Косово имаме 4-5 возила на лагер моментално. Претпоставувам дека е слична ситуацијата и кај другите брендови. Фабриките работат со 20% од капацитетот, многу од добавувачите сеуште не се отворени, а роковите на испорака за нарачани и лагерски возила се огромни.
Јас навистина не би очекувал дека некој ќе дава дополнителни попусти моментално, во најдобар случај би останале постоечките цени и попусти. Се надевам само дека нема цените да одат нагоре.
П.С. Иако не изгледа така, продавачите на половни возила речиси секогаш имаат поголема заработка по кола, споредено со нови возила