Имам во ист период возено голф 7 1.6тди и Поло 1.0мпи, двете со рачен менувач. Разлика во удобност, стабилност, бучава, квалитет на материјали е далеку во корист на голфот (не ни помислувам 75 атмо коњи до 110 турбо да споредам
). Братучед мој има добар голф 6 2.0тди со веќе накај 400.000 км (по тахо, купен му е од прекупец, колку се реални сигурно ни самиот голф не знае), внатре е одлично сочуван, не верувам дека Поло (трендлајн) може така добро да издржи.
Дополнително, спомна дека автопат/град би било 50:50, само за автопат би го одбрал голфот. За до 120, а за полесно да ти влезе во буџет, зошто не би видел и некој голф 1.0Тси со дсг?
Колку и да се јадат трици за малолитражни трицилиндрични турбо бензинци, одлично си ја вршат работата, особено за мали брзини, ја имаш еластичноста со турбото и нема некоја голема потрошувачка. Плус спарен со ДСГ...
Во стилот на АјТи форум, како и на овој, и јас би советувал растегнат буџет до голф 7.
Sent from my SM-S908E using Tapatalk