Автор Тема: CARclub Возење: Citroen C3 & e-C3  (Прочитано 1206 пати)

Присутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29630
    • CARclub.mk
CARclub Возење: Citroen C3 & e-C3
« на: 08 Јуни 2024, 19:18:22 pm »






Заборавив да отворам тема. :)

Бев да го возам новиот C3. Количето има потенцијал и понатаму да биде бест-селер во сегментот. Многу рационален пристап кон работите и внимателно е избрано што да има, што да нема. Вери најс.

https://www.carclub.mk/2024/06/06/vozevme-zad-upravuvacot-na-novite-citroen-c3-i-e-c3-francuska-revolucija/

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34073
  • Таков е животот... јебига
Одг: CARclub Возење: Citroen C3 & e-C3
« Одговори #1 на: 08 Јуни 2024, 21:15:54 pm »
Факинг Спачек јеботе Боки Шеширџија ;D

Отсутен Tiro

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 296
Одг: CARclub Возење: Citroen C3 & e-C3
« Одговори #2 на: 08 Јуни 2024, 23:04:26 pm »
Многу ми личи на згужван T-roc.

Отсутен Sephiroth

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 405
Одг: CARclub Возење: Citroen C3 & e-C3
« Одговори #3 на: 09 Јуни 2024, 00:26:08 am »
Многу ми прави мерак количево. Ако стварно е меѓу 20к и 25к електричната верзија, ќе почекам година-две за да ја земам половна за 15-18к како втора кола.

Присутен Jimny

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1962
  • Skriven i ćutljiv crv rešeta moćno drvo.
Одг: CARclub Возење: Citroen C3 & e-C3
« Одговори #4 на: 09 Јуни 2024, 06:07:25 am »

Отсутен TylerMkD

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 277
Одг: CARclub Возење: Citroen C3 & e-C3
« Одговори #5 на: 09 Јуни 2024, 08:04:43 am »
Цитат
На средината на конзолата е поставен мултимедијалниот уред кој лесно се поврзува со мобилен телефон. Самиот инфозабавен систем е брз и респонзивен и не забележавме никакви колебања или задоцнувања. Под инфозабавниот систем се поставени физичките контроли за клима уредот, а на гребенот меѓу возачот и совозачот е контолерот за преносот.

Зад управувачот се новите (и навистина привлечни за користење) прекинувачи за светлата, бришачите и трепкачите, а низ целата кабина има доволно места за одлагање дребулии. Има и безжичен полнач за мобилен телефон (кој работи одлично), како и централен наслон меѓу возачкото и совозачкото седиште.

Јас сум назад со македонскиот јазик или ова е некој гугл превод? Колебања на мултимедијален систем? Гребен меѓу возач и совозач? Одлагање дребулии?


Ама ајде да преминеме низ тоа, што е всушност содржината на овој параграф?
1. Мултимедијален уред се поврзува лесно со телефон - што значи ова? Има CarPlay, Android Auto wireless? Ништо не е кажано
2. Зад управувачот се контроли за светла/бришачи/трепкачи? Кој би рекол
3. Што значи тоа дека безжичниот полнач работи одлично? Брзо се полни, има голем регион на полнење?

Буквално читам и ништо не дознавам за колава

Отсутен MAPJAH

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6703
  • Бенве сие бенве
Одг: CARclub Возење: Citroen C3 & e-C3
« Одговори #6 на: 09 Јуни 2024, 08:11:12 am »
Грдо возило


Sent from my iPhone using Tapatalk

Присутен Jimny

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1962
  • Skriven i ćutljiv crv rešeta moćno drvo.
Одг: CARclub Возење: Citroen C3 & e-C3
« Одговори #7 на: 09 Јуни 2024, 08:23:01 am »
Цитат
На средината на конзолата е поставен мултимедијалниот уред кој лесно се поврзува со мобилен телефон. Самиот инфозабавен систем е брз и респонзивен и не забележавме никакви колебања или задоцнувања. Под инфозабавниот систем се поставени физичките контроли за клима уредот, а на гребенот меѓу возачот и совозачот е контолерот за преносот.

Зад управувачот се новите (и навистина привлечни за користење) прекинувачи за светлата, бришачите и трепкачите, а низ целата кабина има доволно места за одлагање дребулии. Има и безжичен полнач за мобилен телефон (кој работи одлично), како и централен наслон меѓу возачкото и совозачкото седиште.

Јас сум назад со македонскиот јазик или ова е некој гугл превод? Колебања на мултимедијален систем? Гребен меѓу возач и совозач? Одлагање дребулии?


Ама ајде да преминеме низ тоа, што е всушност содржината на овој параграф?
1. Мултимедијален уред се поврзува лесно со телефон - што значи ова? Има CarPlay, Android Auto wireless? Ништо не е кажано
2. Зад управувачот се контроли за светла/бришачи/трепкачи? Кој би рекол
3. Што значи тоа дека безжичниот полнач работи одлично? Брзо се полни, има голем регион на полнење?

Буквално читам и ништо не дознавам за колава
Исто и за авенџерот / читам и не дознав ништо за колата поставив и фото со слика колку изнесува клиренс/ или ние велиме дистанцер за теренски возила ..на самата кола од подот до стапнување во колата пример 7 цм 16,20,25,26 цм не добив одговор,
ништо лошо кон Човекот но јас искрено некои рецензии не ги ни разбирам колку и да се трудам за некои автомобили  пример кои би ги погледнал / мој совет после секоја рецензија нека погледне рецензија на тестестерон или пак кај Младен Сат и полесно ке склопи ,секоја чест за знаењто но Није знање знати веч знање знати пренети -   за ова кола воопшто и не треба да се дискутира цитроен ц3 купен пред 12-13 години купен нов  беше изнесен од салон тогаш добро платен околу 10,11к со  некоја си опрема  веке и не постои таа кола ете толку им е векот за мене ова е џабе фрлање на пари за ваков тип на возило кое трајноста неможе ни да дочека ни добри 15 години.. цитроен ни пред дФор а не у дФор :D
да те омаџијам :)))

Присутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29630
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Возење: Citroen C3 & e-C3
« Одговори #8 на: 09 Јуни 2024, 08:59:49 am »
Цитат
На средината на конзолата е поставен мултимедијалниот уред кој лесно се поврзува со мобилен телефон. Самиот инфозабавен систем е брз и респонзивен и не забележавме никакви колебања или задоцнувања. Под инфозабавниот систем се поставени физичките контроли за клима уредот, а на гребенот меѓу возачот и совозачот е контолерот за преносот.

Зад управувачот се новите (и навистина привлечни за користење) прекинувачи за светлата, бришачите и трепкачите, а низ целата кабина има доволно места за одлагање дребулии. Има и безжичен полнач за мобилен телефон (кој работи одлично), како и централен наслон меѓу возачкото и совозачкото седиште.

Јас сум назад со македонскиот јазик или ова е некој гугл превод? Колебања на мултимедијален систем? Гребен меѓу возач и совозач? Одлагање дребулии?


Ама ајде да преминеме низ тоа, што е всушност содржината на овој параграф?
1. Мултимедијален уред се поврзува лесно со телефон - што значи ова? Има CarPlay, Android Auto wireless? Ништо не е кажано
2. Зад управувачот се контроли за светла/бришачи/трепкачи? Кој би рекол
3. Што значи тоа дека безжичниот полнач работи одлично? Брзо се полни, има голем регион на полнење?

Буквално читам и ништо не дознавам за колава

Да, колебање на мултимедијален уред. За жал, буквален превод од „hesitation“, но сметам дека зборот одговара. Сакам да кажам дека работи брзо и без некакво доцнење.

Да, гребен меѓу возач и совозач. Се користи како термин.

Да, одлагање дребулии. Оставање ситници. Се согласувам дека не е најубав термин, ќе гледам да не го користам во иднина.

1. Да. Има wireless Android Auto и Apple CarPlay.
2. Да, новите контроли. Тоа сакам да го потенцирам, не дека се позади.
3. Значи дека работи одлично, и полни. Во многу коли само го загрева телефонот. Тука работи одлично.

Исто и за авенџерот / читам и не дознав ништо за колата поставив и фото со слика колку изнесува клиренс/ или ние велиме дистанцер за теренски возила


Колку е дистанцерот од земја до отварање на врати во цм на ова возило ?

Стварно не го разбирам прашањево.

Да, праша, и јас ти одговорив дека не го разбирам прашањето. Претпоставувам дека те интересира колку е дистанцата (не дистанцерот) меѓу подлогата и каросеријата. За Citroen C3 e 163 милиметри.
« Последно менување: 09 Јуни 2024, 09:09:17 am zeroSignal »

Отсутен TylerMkD

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 277
Одг: CARclub Возење: Citroen C3 & e-C3
« Одговори #9 на: 09 Јуни 2024, 09:37:10 am »
Цитат
На средината на конзолата е поставен мултимедијалниот уред кој лесно се поврзува со мобилен телефон. Самиот инфозабавен систем е брз и респонзивен и не забележавме никакви колебања или задоцнувања. Под инфозабавниот систем се поставени физичките контроли за клима уредот, а на гребенот меѓу возачот и совозачот е контолерот за преносот.

Зад управувачот се новите (и навистина привлечни за користење) прекинувачи за светлата, бришачите и трепкачите, а низ целата кабина има доволно места за одлагање дребулии. Има и безжичен полнач за мобилен телефон (кој работи одлично), како и централен наслон меѓу возачкото и совозачкото седиште.

Јас сум назад со македонскиот јазик или ова е некој гугл превод? Колебања на мултимедијален систем? Гребен меѓу возач и совозач? Одлагање дребулии?


Ама ајде да преминеме низ тоа, што е всушност содржината на овој параграф?
1. Мултимедијален уред се поврзува лесно со телефон - што значи ова? Има CarPlay, Android Auto wireless? Ништо не е кажано
2. Зад управувачот се контроли за светла/бришачи/трепкачи? Кој би рекол
3. Што значи тоа дека безжичниот полнач работи одлично? Брзо се полни, има голем регион на полнење?

Буквално читам и ништо не дознавам за колава

Да, колебање на мултимедијален уред. За жал, буквален превод од „hesitation“, но сметам дека зборот одговара. Сакам да кажам дека работи брзо и без некакво доцнење.

Да, гребен меѓу возач и совозач. Се користи како термин.

Да, одлагање дребулии. Оставање ситници. Се согласувам дека не е најубав термин, ќе гледам да не го користам во иднина.

1. Да. Има wireless Android Auto и Apple CarPlay.
2. Да, новите контроли. Тоа сакам да го потенцирам, не дека се позади.
3. Значи дека работи одлично, и полни. Во многу коли само го загрева телефонот. Тука работи одлично.

Исто и за авенџерот / читам и не дознав ништо за колата поставив и фото со слика колку изнесува клиренс/ или ние велиме дистанцер за теренски возила


Колку е дистанцерот од земја до отварање на врати во цм на ова возило ?

Стварно не го разбирам прашањево.

Да, праша, и јас ти одговорив дека не го разбирам прашањето. Претпоставувам дека те интересира колку е дистанцата (не дистанцерот) меѓу подлогата и каросеријата. За Citroen C3 e 163 милиметри.

Не те разбирам со споредбава на англиски - ти ги пишуваш на англиски, па ги преведуваш потоа? Бидејќи текстот ти е како превод кој потоа не си го прочитал дали звучи добро.

Околу содржинскиот дел, баш ме интереси кои модели го загреваат и не го полнат?

Присутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29630
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Возење: Citroen C3 & e-C3
« Одговори #10 на: 09 Јуни 2024, 09:54:24 am »
Зборот „колебање“ ми одговара за опишување на спор, laggy систем. Исто како што hesitation одговара и на англиски. Во секој случај, ти благодарам за конструктивниот фидбек, ќе се обидам да биде подобро во иднина.

А за загревање - еве, баш во мојот Голф, особено во комбинација со Андроид Ауто. Го прегрева телефонот (Galaxy S22), до степен да добијам нотификација и да престанат да работат апликации. За други коли, off the top of my head, не ми текнува. Сега ја возев Коната, работеше полначот одлично. Исто и во Geely Coolray.

Не ми текнува кај кои други коли сум приметил прекумерно загревање. Треба да пробуричикам низ тестовите, ама сигурен сум дека барем 2-3 пати го имам спомнато баш тоа. Финтата со таквиот проблем е дека е страшно неконзистентен - се случува мојот телефон да го прегрее, со друг телефон да нема никаков проблем. Или еднаш мојот телефон да прегрее, друг пат не. А убава работа си е гајтанлес полнењето.

Отсутен TylerMkD

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 277
Одг: CARclub Возење: Citroen C3 & e-C3
« Одговори #11 на: 09 Јуни 2024, 10:48:21 am »
Зборот „колебање“ ми одговара за опишување на спор, laggy систем. Исто како што hesitation одговара и на англиски. Во секој случај, ти благодарам за конструктивниот фидбек, ќе се обидам да биде подобро во иднина.

А за загревање - еве, баш во мојот Голф, особено во комбинација со Андроид Ауто. Го прегрева телефонот (Galaxy S22), до степен да добијам нотификација и да престанат да работат апликации. За други коли, off the top of my head, не ми текнува. Сега ја возев Коната, работеше полначот одлично. Исто и во Geely Coolray.

Не ми текнува кај кои други коли сум приметил прекумерно загревање. Треба да пробуричикам низ тестовите, ама сигурен сум дека барем 2-3 пати го имам спомнато баш тоа. Финтата со таквиот проблем е дека е страшно неконзистентен - се случува мојот телефон да го прегрее, со друг телефон да нема никаков проблем. Или еднаш мојот телефон да прегрее, друг пат не. А убава работа си е гајтанлес полнењето.

Problemot ne e vo polnacot, tuku vo CarPlay/Android Auto. Koga si konektiran na CarPlay + polnis, znae da se zagree telefonot bidejki butka cel OS niz wifi/bluetooth i plus bezicnoto polnenje samo po sebe kreiraj toplina. Zatoa ti pravi samo so tvojot, a so drugi telefoni ne.

Присутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29630
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Возење: Citroen C3 & e-C3
« Одговори #12 на: 09 Јуни 2024, 10:56:20 am »
Ама тоа ти го зборувам, неконзистентно е. На пример, кај мене во Голфот загрева (и познат проблем е кај VAG групација, се дискутира по форуми). Во Ц3 (со вклучен Андроид Ауто и телефонот на полнач) не загреваше. Истото сега и во Кона.

Кога бев до Грција пред месец дена со Голфот, за да избегнам прегревање, телефонот беше на кабел а не на гајтанлес.

Отсутен AND_031

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 399
Одг: CARclub Возење: Citroen C3 & e-C3
« Одговори #13 на: 12 Јуни 2024, 02:42:24 am »
Ама тоа ти го зборувам, неконзистентно е. На пример, кај мене во Голфот загрева (и познат проблем е кај VAG групација, се дискутира по форуми). Во Ц3 (со вклучен Андроид Ауто и телефонот на полнач) не загреваше. Истото сега и во Кона.

Кога бев до Грција пред месец дена со Голфот, за да избегнам прегревање, телефонот беше на кабел а не на гајтанлес.

Да, ова е познат проблем кај VAG ама го решија сегде во новите модели (гледам сега дури и Камик доаѓа со активно ладење на местото на позицијата на полначот)

Отсутен Majstoriste

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 51
Одг: CARclub Возење: Citroen C3 & e-C3
« Одговори #14 на: 15 Јуни 2024, 16:51:49 pm »
Проблемот со загревање на телефонот се решава и со негово поместување од зоната на полнење,не мора целиот пат да е 100% батеријата полна.