Автор Тема: Opel Mokka-E  (Прочитано 5372 пати)

Отсутен kimi makedonski

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3035
  • Слобода или смрт
Одг: Opel Mokka-E
« Одговори #45 на: 18 Септември 2025, 08:08:21 am »
Убаво го опиша моментален опел. Француско г**о во моментов и само треба да се заобиколи. Ионака полека ќе згасне брендот и ќе останат само убавите сеќавања за опел од едно друго време кога правеле сериозни автомобили.

Отсутен Diesel

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6433
Одг: Opel Mokka-E
« Одговори #46 на: 18 Септември 2025, 08:48:08 am »
Ама каква преродба доживува Opel под Stellantis, вие не знаете.

Сè е тоа bells and whistles, нема суштина, нема квалитет.

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9225
Одг: Opel Mokka-E
« Одговори #47 на: 18 Септември 2025, 09:00:46 am »
Vidi jas na A3ka so famozniot 1.9TDI lageri na prednite trkala menuvav na sekoi 30tina do 40k km. Kolata beshe nova od tuka kupena dalecnata 2007.

Lugeto od Servis oficijalen mi rekoa deka poradi loshite patishta bilo.

Taka da ima kaj site po nekoe sranje

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6579
Одг: Opel Mokka-E
« Одговори #48 на: 18 Септември 2025, 09:05:43 am »
Се надевам дека си во право и ова ќе биде последно во нареден период. Се што очекувам од нов автомобил е да ме служи без глупи проблеми, а течење антифриз кај што се ладат батериите според мене е голем феил. Колата вози одлично ја обожавам удобноста, изолацијата едноставно несакам да трошам време по сервиси.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 30065
    • CARclub.mk
Одг: Opel Mokka-E
« Одговори #49 на: 18 Септември 2025, 09:11:21 am »
Јас би рекол дека за 3 години и 37000 километри - и не е толку страшно. Два дефекти - едниот (потенцијално) посериозен и веќе решен, другиот не сакам да кажам очекуван, ама... Јебига. Лагери страдаат. Ќе се случи несакајќи неубаво ќе удриш дупка или ивичњак или нешто, и лагери страдаат. Плус, да, може да се неквалитетни. Среќа е нешто што е едноставно и лесно решливо.

Разбирам дека ти се расипува филмот, ама не се ни од далеку до толку страшни работите. Уживај си во колата, вози си ја. И самиот кажуваш дека вози одлично и уживаш во комфорот. Не дозволувај да ти се расипе филмот.

Отсутен Jimny

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3137
  • Skriven i ćutljiv crv rešeta moćno drvo.
Одг: Opel Mokka-E
« Одговори #50 на: 18 Септември 2025, 09:38:06 am »
Се е во ред, ама на ново возило минимум 5 години, освен струја/бензин и еднаш годишен интервал проверка на масло, не е прифатливо било што друго да се чепка. Додуше, кај нив во ЕУ на 20–30 илјади прават сервис на уље, така да лошо не е баш така да рече човек си извртел над 20 илјади евра и ај гледај позитивно со проблеми на кола – не е така! Али јебига, тоа е живот и искуство, за друг пат знае човек што не е добро и кај ке ги даде парите. Сепак, сè си плаќаме по наш грб на крајот на краиштата.Со тие помали мотори испадна јапонците/корејци беспрекорни барем првите 5-6години.

Отсутен kimi makedonski

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3035
  • Слобода или смрт
Одг: Opel Mokka-E
« Одговори #51 на: 18 Септември 2025, 10:00:31 am »
Лагерот мање битно може и сам си крив ако си удрил дупка или ивичњак. Но она со протекување на антифриз кај батерија е сериозно. Штом ти влегла батеријата во сејф мод значи и соодветно прегреала за да се вклучи тоа. Можеби не многу но одреден капацитет поради тоа сигурно си изгубил од батеријата. Батериите се многу осетливи на прегревање. Еден power bank го оставив во кола еднаш на +40 и после тоа немаше капацитет ни половина од претходно.

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6579
Одг: Opel Mokka-E
« Одговори #52 на: 18 Септември 2025, 10:11:17 am »
Топ си е батеријата, без заебанција не сум прв ни последен по фејсбук групи што сум член ова е доста чест проблем. За прегревање веќе стига друг ерор. Тука грешката се појавува со намалување на нивото на антифриз под минимум што сепак е паметно решение.
Еве слика од местото каде што си течело.


Отсутен Diesel

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6433
Одг: Opel Mokka-E
« Одговори #53 на: 18 Септември 2025, 10:21:28 am »
За жал, вакви проблеми - резултат на лоша завршна обработка, примена на лоши материјали, по секоја цена задоволување на "еко норми" и максимизирање на профитот ќе бидат секојдневие во иднина, поготово на нови возила. За жал.

Е сега, ако се изедначува ново возило со нова машина за перење, фер е и цената на возилата да драстично пониска, како би можел да си дозволам да го заменам возилото полесно кога веќе ми прави проблеми, јер веќе речиси секој аплајанс дома или не се сервисира, или не се исплати да се сервисира, тренд што многу брзо се пренесува и кај автомобилите.

А цените на новите возила вртоглаво растат.

Go figure.

Отсутен osmica8

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 11810
  • Архитект
Одг: Opel Mokka-E
« Одговори #54 на: 18 Септември 2025, 12:27:04 pm »
На пријателче службената Астра (нова, дизел), му цркнам па му дадоа заменско возило вакво. Ова електричново цркна за брзо време. Го носи и тоа на сервис. Таму веќе дремат 9 вакви. Сервисерот му вика:
- ааааааа електрично е? Паркирај го кај другите таму.
- Шо му е?
- Појма немам, сите се дефект.

Иначе на астрата му цркна маслената пумпа, овластен чекаше 4 месеци за да му стигни нова.

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14705
Одг: Opel Mokka-E
« Одговори #55 на: 18 Септември 2025, 17:03:40 pm »
Јас затоа викам. Голф 4 ТеДеИ само :D мада и тие остареа. Не знае човек што да вози веќе. Кога и Тојота имаат проблеми што останува за другиве.

Отсутен n1kola

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7214
  • French diamond
Одг: Opel Mokka-E
« Одговори #56 на: 18 Септември 2025, 22:10:51 pm »
Алфа другари. Мајтап на страна, 2 пати на сервис во три години не е нешто кузнај што.

Отсутен andrejnaumovski

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1724
Одг: Opel Mokka-E
« Одговори #57 на: 18 Септември 2025, 22:46:14 pm »
Алфа другари. Мајтап на страна, 2 пати на сервис во три години не е нешто кузнај што.

И тие се под Стелантис сега, исто ти се фаќа. :)

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9225
Одг: Opel Mokka-E
« Одговори #58 на: 19 Септември 2025, 08:30:23 am »
Kaj mene na Citronot eve skoro izleze problem moze ke treba preden amortizer da menuvam na 80k km. Si vikam da go prodavam da baram drugo vo nervoza. Na kraj mislam deka poeftino mi e da si go opraam i da si vozam use nekoi 100k km poso realno si brka rabota koliceto.

Na bilo shto da se kupi moze da izleze po neshto. Veke se stana plastikarija i trae dodeka e vo garancija.

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14705
Одг: Opel Mokka-E
« Одговори #59 на: 19 Септември 2025, 08:54:38 am »
80000 за амортизер не е така страшно :) со оглед на фактот какви патишта имаме.