Моториве што си ги постирал
@Dule_ се сите со MHEV технологија(освен SQ5 кој е една генерација постар од мојот), нешто што иако е поново како технологија, не сакав да го имам во предвид пред купувањето, заради тој ужасен лаг кога во возење нагло ке стигнеш гас. Дури и луѓе кои генерално секогаш даваат добри ривјуа за Audi возила го посочија ова како нешто што многу пречи кога возиш, и тогаш само претпоставував колку навистина е лош тој лаг кога тие не ти ја кажуваат целосната приказна. А тој лаг го има во скоро секое Audi со Mild Hybrid технологија. Читав по форуми дека до некаде го решаат тој лаг со понов софтвер на менувачот. Втор голем проблем со истите возила е што меѓу 100-150.000 редовно цркнува алтернаторот, и е 2000Е замена.
Како и да е, како и со секое возило, 10% од вредноста на возилото имам на страна, за баш вакви, неочекувани поголеми проблеми. На А4-ката ми отиде замаецот на 47.000 км, и замената заедно со работната рака чинеше 108.000 денари во Порше Македонија. Така да, на нас останува редовно да менуваме масло, филтри, и да не ја мачиме колата дур не постигне температура, и на мотор, и на масло. Во план сум на 120.000 км да направам голем сервис, и целосно да се прегледа колата, баш заради потенцијални проблеми во иднина, да се решат на време.
Од тука натака, се е среќа.