Автор Тема: CARclub Тест: Kia Sportage HEV Executive  (Прочитано 973 пати)

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29669
    • CARclub.mk
CARclub Тест: Kia Sportage HEV Executive
« на: 28 Февруари 2024, 18:17:42 pm »






https://www.carclub.mk/2024/02/28/turbo-test-kia-sportage-1-6-t-gdi-hev-awd-executive-poefikasen-i-pomoken-sportage/

Другар со Tucson со истиот хибриден погон пријавува потрошувачка од околу 6 литри во град. Мене Sportage-от ми трошеше 7, без пензионерско тегавење. Сигурен сум дека може да оди и пониско.

Отсутен MAPJAH

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6743
  • Бенве сие бенве
Одг: CARclub Тест: Kia Sportage HEV Executive
« Одговори #1 на: 28 Февруари 2024, 18:50:28 pm »
Го возев на тест пред да го купам, не вреди доплатата и далеку е од тојота системот (барем од тој на братот Луки)


Sent from my iPhone using Tapatalk

Отсутен TylerMkD

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 279
Одг: CARclub Тест: Kia Sportage HEV Executive
« Одговори #2 на: 28 Февруари 2024, 18:53:37 pm »
Настрана тестот, сликиве се топ.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29669
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: Kia Sportage HEV Executive
« Одговори #3 на: 28 Февруари 2024, 19:26:35 pm »
Го возев на тест пред да го купам, не вреди доплатата и далеку е од тојота системот (барем од тој на братот Луки)


Sent from my iPhone using Tapatalk

Апсолутно се согласувам, особено кога пакет како твојот е достапен за добри 10к еура помалку. Сметам дека баш таа комбинација е една од моменталните бест-бај понуди во Македонија.

А во однос на конвенционалните, самополнечки хибриди - би рекол дека никој не е блиску до Тојота. Они ја развиваат технологијата со години - и низ годините ја имаат мање-више усовршено.

Настрана тестот, сликиве се топ.

Тенкс!

Отсутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5044
  • The Spartan General
Одг: CARclub Тест: Kia Sportage HEV Executive
« Одговори #4 на: 28 Февруари 2024, 23:16:32 pm »
Го возев на тест пред да го купам, не вреди доплатата и далеку е од тојота системот (барем од тој на братот Луки)


Sent from my iPhone using Tapatalk

Подобро од тојота хибрид е лексус хибрид. Другите (па и оваа со двојна спојка менувач) се Мех.
Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.

Отсутен BraneMKD

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1023
Одг: CARclub Тест: Kia Sportage HEV Executive
« Одговори #5 на: 29 Февруари 2024, 09:21:08 am »
Незнам дали има нешто екстра оваа Киа од онаа за 33к, али екстра 12к само за хибридот + AWD нема поента. Колку сака нека е економично и зелено, тие пари не ги вадимеее. :D

Треба да се проба ова на Нисан е-Power хибридот. Делува интересно со мотор кој служи како генератор а електрични мотори да ја движат колата.

Отсутен Power to the people

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6445
  • Медалист, Олимпијада за Сарказам Перу '98
Одг: CARclub Тест: Kia Sportage HEV Executive
« Одговори #6 на: 29 Февруари 2024, 14:10:07 pm »
Цивикот најнов е таков, поекономичен, помалку сила а побрз, 6.8 до стотка, ама не е СУВ.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: CARclub Тест: Kia Sportage HEV Executive
« Одговори #7 на: 29 Февруари 2024, 14:24:25 pm »
Незнам дали има нешто екстра оваа Киа од онаа за 33к, али екстра 12к само за хибридот + AWD нема поента. Колку сака нека е економично и зелено, тие пари не ги вадимеее. :D

Треба да се проба ова на Нисан е-Power хибридот. Делува интересно со мотор кој служи како генератор а електрични мотори да ја движат колата.
Петрол електрик, како Цивикот.... и како локомотивите на дизел и струја :)

Отсутен kimi makedonski

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2748
  • Слобода или смрт
Одг: CARclub Тест: Kia Sportage HEV Executive
« Одговори #8 на: 29 Февруари 2024, 20:26:12 pm »
Незнам дали има нешто екстра оваа Киа од онаа за 33к, али екстра 12к само за хибридот + AWD нема поента. Колку сака нека е економично и зелено, тие пари не ги вадимеее. :D

Треба да се проба ова на Нисан е-Power хибридот. Делува интересно со мотор кој служи како генератор а електрични мотори да ја движат колата.

Баш денес загледав еден нисан. Доста добро делува и цената му е доста конкурентна. Бензиски мотор е 35к а со електричен е околу 45. Што би рекло колку кијава а е класа над неа.