На 60.000 не треба да се случи такво нешто. Мене на пунтото ми пукна диференцијал на 140.000, со променето масло и со добро ниво на масло. Ламелата и промена на масло беа извршени на 120-тина иљади (по втор пат).
Во програмираното одржување на Линеа не пишува кога да се проверува масло и кога да се менува. Така да не е одговортност на корисникот.
Генералното правило е кога менуваш ламела, смени го и маслото во менувач, освен ако не е другачие назначено во упатството за одржување. Нема потреба од проверки на нивото, бидејќи ако не си приметил дека капе масло, нема кај да оди тоа масло. А ако капе, треба да се санира местото од кај што капе, и потоа да се стави масло до потребното ниво, или да се смени со ново масло.
Во прилог еве го упатството за Линеа, па види и сам дека не пишува ништо за маслото во менувач
http://fiat.com.mk/Uploads/linea_mk.pdfКако и да е, WorM си завршил работа, се закитил со VW знакче, сеа може на раат да плука по FIAT (шала)