Автор Тема: CARclub Тест: Peugeot 408 1.2 PureTech 130 EAT8 GT  (Прочитано 3925 пати)

Отсутен Jimny

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1883
  • Skriven i ćutljiv crv rešeta moćno drvo.
Одг: CARclub Тест: Peugeot 408 1.2 PureTech 130 EAT8 GT
« Одговори #45 на: 08 Декември 2023, 09:43:27 am »
Разберете го Зеро дека не смее да нападне ниту едно возило, од тоа живее човекот, а дека е многу 9.7, многу е. Исто срамота е 1.2 мотор во толкава кола, па и за таа цена…Единствен објективен новинар на балканов е Јура, човекот и на полиграф го ставија со прашање дали лажел околу некое возило и се потврди дека не.


Sent from my iPhone using Tapatalk

A зошто да нападне? возило 2023 год и пак мана наоѓате дали забрзува етц простор дали има подобро ви е во стари возила 20-25 години стари да возите , разберете дека не ништо исто во автоиндустрија ако ти се допаѓа зимаш и тоа е тоа значи вие сте поголеми стручњаци од германциве,французиве,кинезиве,јапанци, мене секое ново возило ми е океј важно ново е , девојка е девојка , баба е баба  гледам само тука се замарате кој што како или немате пари да купите па наоѓај мана , репете секое ново возило си е супер , Зеро си е супер само продоложи така  и да напаравте посебна група можеби и има која година се возат коли на форумот од 2020 нагоре колкав е % ?

Отсутен kimi makedonski

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2700
  • Слобода или смрт
Одг: CARclub Тест: Peugeot 408 1.2 PureTech 130 EAT8 GT
« Одговори #46 на: 08 Декември 2023, 10:07:01 am »
Разберете го Зеро дека не смее да нападне ниту едно возило, од тоа живее човекот, а дека е многу 9.7, многу е. Исто срамота е 1.2 мотор во толкава кола, па и за таа цена…Единствен објективен новинар на балканов е Јура, човекот и на полиграф го ставија со прашање дали лажел околу некое возило и се потврди дека не.


Sent from my iPhone using Tapatalk

A зошто да нападне? возило 2023 год и пак мана наоѓате дали забрзува етц простор дали има подобро ви е во стари возила 20-25 години стари да возите , разберете дека не ништо исто во автоиндустрија ако ти се допаѓа зимаш и тоа е тоа значи вие сте поголеми стручњаци од германциве,французиве,кинезиве,јапанци, мене секое ново возило ми е океј важно ново е , девојка е девојка , баба е баба гледам само тука се замарате кој што како или немате пари да купите па наоѓај мана , репете секое ново возило си е супер , Зеро си е супер само продоложи така  и да напаравте посебна група можеби и има која година се возат коли на форумот од 2020 нагоре колкав е % ?

Девојката:



Бабата:


Отсутен draganamon

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 673
Одг: CARclub Тест: Peugeot 408 1.2 PureTech 130 EAT8 GT
« Одговори #47 на: 08 Декември 2023, 10:22:25 am »
Дечки, Јас возам Форд Мондео кое е околу 1500кг или едно 100кг потешко од Пежо-во.
Моторот е 1.5 тдци, со вртежен момент 270 Nm / 1750 вртежи, и би очекувал да има горе доле исти перформански со 408-цава.

Да, 2.0 е по соодветен мотор за мојава кола, но не е дека и ова е за фрлање. Нема да можеш да стартуваш на семафор, и нема да можеш да возиш над 160 на автопат, но во секојдневието тоа не ти ни треба.
Реалноста е дека 408-цава ке вози сосема ок за обичниот возач, и не е за ентузијасти.

Мислам, сите се сложуваме дека 1.6 атмосмерецот на Киа/Хундаи со 136кс е за никаде, ама народ се окапа од купување бидејки едноставно не им е важно, и не брзаат да стасат никаде.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54948
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Peugeot 408 1.2 PureTech 130 EAT8 GT
« Одговори #48 на: 08 Декември 2023, 10:34:48 am »
Тоа е прекрасен мотор што го имаш, особено откога ќе се освежи софтверски и му се види потенцијалот.

 А навистина бев скептик за овој 1.2 во 408. И имав можност да возам 408 аутоматик со 1.2, а следниот дек возев 5008 аутоматик со 1.2, најискрено кажувам дека нема ништо лошо во колите. Аутоматикот се замара наместо тебе и за нормално возење навистина се справува со колата. И јас бев, пак ќе кажам, многу скептичен. Ама се покажа дека е сосема океј моторот.

Тоа што не соодветствува не е моторот, туку комбинацијата на цена и мотор. Тоа е главниот проблем според мене. Преголема дискрепанца има меѓу цената и моторот.

1. Можеше да убацат некој микро хибрид на 1.2т моторот како на Сузуки Свифт. Да ја смкне потрошњата надоле преку немање на стартер и Мазда решението без алтернатор. Башка и ќе ослободи 10-15кс. Кога веќе одиш со овие цени како производител

2. Можеше да убацат 2.0т мотор како основен со аткинсон, со 250кс, за да можат да напаѓаат територија со оваа цена.

3. Ако веќе одиш со 1.2т треба да бркаш цена надоле.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29590
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: Peugeot 408 1.2 PureTech 130 EAT8 GT
« Одговори #49 на: 08 Декември 2023, 10:52:58 am »
Веќе си најавија Mild Hybrid, треба да дебитира во новиот 3008. После ќе го има и по другите модели, се надевам наскоро.

Отсутен miksi

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1383
Одг: CARclub Тест: Peugeot 408 1.2 PureTech 130 EAT8 GT
« Одговори #50 на: 08 Декември 2023, 12:31:55 pm »
@zeroSignal не вози како вас бабите со 4-5 литра на 100km.

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10944
  • 430i
Одг: CARclub Тест: Peugeot 408 1.2 PureTech 130 EAT8 GT
« Одговори #51 на: 08 Декември 2023, 12:35:15 pm »
јас верувам дека колава ќе се движи и со 2 цилиндри 2-тактен мотор
за оние кои не бркаат перформанси и максимални брзини, ќе им биде доволно и може да биде 35.000еур, т.е. за нијанса поефтино од помоќниот 1.2ТБ.

Отсутен kimi makedonski

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2700
  • Слобода или смрт
Одг: CARclub Тест: Peugeot 408 1.2 PureTech 130 EAT8 GT
« Одговори #52 на: 08 Декември 2023, 12:47:18 pm »
Вакви во скопје освен тест возилото имам видено вкупно 0. Повеќе од 6 месеци е во продажба ако не се лажам моделов. Тоа кажува доста.

Отсутен TylerMkD

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 276
Одг: CARclub Тест: Peugeot 408 1.2 PureTech 130 EAT8 GT
« Одговори #53 на: 08 Декември 2023, 13:27:57 pm »
Разберете го Зеро дека не смее да нападне ниту едно возило, од тоа живее човекот, а дека е многу 9.7, многу е. Исто срамота е 1.2 мотор во толкава кола, па и за таа цена…Единствен објективен новинар на балканов е Јура, човекот и на полиграф го ставија со прашање дали лажел околу некое возило и се потврди дека не.


Sent from my iPhone using Tapatalk

A зошто да нападне? возило 2023 год и пак мана наоѓате дали забрзува етц простор дали има подобро ви е во стари возила 20-25 години стари да возите , разберете дека не ништо исто во автоиндустрија ако ти се допаѓа зимаш и тоа е тоа значи вие сте поголеми стручњаци од германциве,французиве,кинезиве,јапанци, мене секое ново возило ми е океј важно ново е , девојка е девојка , баба е баба  гледам само тука се замарате кој што како или немате пари да купите па наоѓај мана , репете секое ново возило си е супер , Зеро си е супер само продоложи така  и да напаравте посебна група можеби и има која година се возат коли на форумот од 2020 нагоре колкав е % ?

Така е друже, овие од 2024 уште подобри ќе бидат, се знае кај возило најбитно е годината на производство. Пример некое Бемве канта таму од 2017 и Фиат Типо од 2024 не се споредува, палиш возиш 1.1 мотор, биди среќен и тој што го има можеле дополнителна опрема да го стават.

Отсутен TylerMkD

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 276
Одг: CARclub Тест: Peugeot 408 1.2 PureTech 130 EAT8 GT
« Одговори #54 на: 08 Декември 2023, 13:29:19 pm »
јас верувам дека колава ќе се движи и со 2 цилиндри 2-тактен мотор
за оние кои не бркаат перформанси и максимални брзини, ќе им биде доволно и може да биде 35.000еур, т.е. за нијанса поефтино од помоќниот 1.2ТБ.

И со 60 коња ќе се движи. Само или бркаш перформанси или економичност. Ова утепано од двата аспекти.

За другите аспекти кои се спомнати тука не навлагам, ок за рецензија/PR, ама ова е форум, пак истите ставови се.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54948
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Peugeot 408 1.2 PureTech 130 EAT8 GT
« Одговори #55 на: 08 Декември 2023, 13:33:26 pm »
јас верувам дека колава ќе се движи и со 2 цилиндри 2-тактен мотор
за оние кои не бркаат перформанси и максимални брзини, ќе им биде доволно и може да биде 35.000еур, т.е. за нијанса поефтино од помоќниот 1.2ТБ.

И со 60 коња ќе се движи. Само или бркаш перформанси или економичност. Ова утепано од двата аспекти.

За другите аспекти кои се спомнати тука не навлагам, ок за рецензија/PR, ама ова е форум, пак истите ставови се.
Ако сакаш да бркаш перформанси и економичност во оваа класа ене го Кодиак го нудат со 2.0TDI 200кс, нехумано е колку добро се однесува колата со тој мотор. А и потрошувачката е меѓу најдобрите.

Инаку овој 1.2т плаче за мајлд хибрид. Не знам само што чекаа, пред 10 години требаше да го понудат како основен во сите овие возила, не допрва.

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8870
Одг: CARclub Тест: Peugeot 408 1.2 PureTech 130 EAT8 GT
« Одговори #56 на: 08 Декември 2023, 13:51:45 pm »
Дечки, Јас возам Форд Мондео кое е околу 1500кг или едно 100кг потешко од Пежо-во.
Моторот е 1.5 тдци, со вртежен момент 270 Nm / 1750 вртежи, и би очекувал да има горе доле исти перформански со 408-цава.

Да, 2.0 е по соодветен мотор за мојава кола, но не е дека и ова е за фрлање. Нема да можеш да стартуваш на семафор, и нема да можеш да возиш над 160 на автопат, но во секојдневието тоа не ти ни треба.
Реалноста е дека 408-цава ке вози сосема ок за обичниот возач, и не е за ентузијасти.

Мислам, сите се сложуваме дека 1.6 атмосмерецот на Киа/Хундаи со 136кс е за никаде, ама народ се окапа од купување бидејки едноставно не им е важно, и не брзаат да стасат никаде.


Coek ja go vozev 1.6 na hyundai. Tamam si beshe. Trosheshe isto kako 1.0 TSI na VW i 1.0 turbo na Ford niz grad. Na otvoreno 160/170 si ja cepav gajle nemashe motorot. Nema poenta da se spomnuva motorov vo temava.

Kolava izgleda zverski i spored mene ne mi stoi da ima opcija 1.2 turbo. Isto kao na pasat da ima 1.0tsi ili na druga kola od taa klasa.
A motorot si e top za klasa max kako na primer vo citronot moj da go staish, kola so se znae za so ja kupuvash. Da te odnese od tocka A do B

Отсутен Jimny

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1883
  • Skriven i ćutljiv crv rešeta moćno drvo.
Одг: CARclub Тест: Peugeot 408 1.2 PureTech 130 EAT8 GT
« Одговори #57 на: 08 Декември 2023, 13:53:33 pm »
Разберете го Зеро дека не смее да нападне ниту едно возило, од тоа живее човекот, а дека е многу 9.7, многу е. Исто срамота е 1.2 мотор во толкава кола, па и за таа цена…Единствен објективен новинар на балканов е Јура, човекот и на полиграф го ставија со прашање дали лажел околу некое возило и се потврди дека не.


Sent from my iPhone using Tapatalk
За тука се нови  од 200до 500 илјади km поминати за 10 тина години горе, само ти терај бембара 10 годишна нова од 2014-та :D
A зошто да нападне? возило 2023 год и пак мана наоѓате дали забрзува етц простор дали има подобро ви е во стари возила 20-25 години стари да возите , разберете дека не ништо исто во автоиндустрија ако ти се допаѓа зимаш и тоа е тоа значи вие сте поголеми стручњаци од германциве,французиве,кинезиве,јапанци, мене секое ново возило ми е океј важно ново е , девојка е девојка , баба е баба  гледам само тука се замарате кој што како или немате пари да купите па наоѓај мана , репете секое ново возило си е супер , Зеро си е супер само продоложи така  и да напаравте посебна група можеби и има која година се возат коли на форумот од 2020 нагоре колкав е % ?

Така е друже, овие од 2024 уште подобри ќе бидат, се знае кај возило најбитно е годината на производство. Пример некое Бемве канта таму од 2017 и Фиат Типо од 2024 не се споредува, палиш возиш 1.1 мотор, биди среќен и тој што го има можеле дополнителна опрема да го стават.

Отсутен mkm

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1297
Одг: CARclub Тест: Peugeot 408 1.2 PureTech 130 EAT8 GT
« Одговори #58 на: 11 Декември 2023, 19:03:20 pm »
Потрошувачката е сосем респектабилна – со нормално, цивилизирано возење таа нема да надмине повеќе од 9.5-10 литри на 100 изминати километри во градски услови...

Јас нешто пропуштам или? Што е респектабилно овде, ем споро ем многу троши?




HONDA CR-V
>1.500kg
1.5Т со 178KS
погон 4х4
0-100км/ч- 9.9сек
Потрошувачка <10l/100km во град
« Последно менување: 11 Декември 2023, 20:35:46 pm mkm »

Отсутен AND_031

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 399
Одг: CARclub Тест: Peugeot 408 1.2 PureTech 130 EAT8 GT
« Одговори #59 на: 13 Февруари 2024, 20:35:37 pm »
Ни јас не би ја нарекол колата брза, ама моторот е адекватен. Самата кола изгледа како да треба да има барем 250-300 коња, ама тоа е тоа. Ни мене не ми е јасна политиката на Stellantis.

Франција (како главен пазар на Пежо) има енормно високи давачки на основа на еко такси. Пример Yaris GR поради еко таксите во Франција чини 2х поскапо, околу 100.000еур. Со нивните регулативи нема место за поголеми мотори со поголема емисија на CO2. Не дека неможат да ги направат туку цената до регистрација би била енормно висока и колата би станала неконкурентна. Затоа целата понуда им е 1.2 (евентуално 1.6 хибрид и сега електрични) 1.2 оди и во 508 дури и во новиот 3008/5008. Еден од начините да го растеретат е што го понудија само со автоматик верзија и сега хибридната варијата која колку толку ќе му ја олесни работата на моторчето.