Автор Тема: Alfa Romeo Giulietta 2.0  (Прочитано 6159 пати)

Отсутен kire95

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1891
Одг: Alfa Romeo Giulietta 2.0
« Одговори #15 на: 13 Ноември 2023, 10:02:54 am »
Одличен примерок создравје да се вози и само убавини да и видиш

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43915
  • Il Moderatore
Одг: Alfa Romeo Giulietta 2.0
« Одговори #16 на: 13 Ноември 2023, 15:44:23 pm »
Со здравје да се вози и да се ужива! Шкодаците и Алфите го преземаат форумот  :)

Да не го потценвуаме и бенве кланот ;)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен vladimir_1

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1097
Одг: Alfa Romeo Giulietta 2.0
« Одговори #17 на: 13 Ноември 2023, 17:24:34 pm »
Кукла, создравје да се вози

Присутен andrejnaumovski

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1208
Одг: Alfa Romeo Giulietta 2.0
« Одговори #18 на: 13 Ноември 2023, 18:39:06 pm »
Со здравје да се вози и да се ужива! Шкодаците и Алфите го преземаат форумот  :)

Да не го потценвуаме и бенве кланот ;)

F30ките конечно се префрлија од „модел од иднината“ на “NOVNOV" на балканската скала па користиме.  ;D

Отсутен damjanku

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 301
Одг: Alfa Romeo Giulietta 2.0
« Одговори #19 на: 18 Ноември 2023, 22:20:39 pm »
Благодариме многу, да си паркирате во гаража што си посакате.

Инаку план за колава во блиска иднина е да се набават зимски гуми, мал сервис да се направи комплет со филтри и евентуално ако се најде повеќе време за занимација да видам како би можел да ја префарбам пластиката на воланот бидејќи од лева страна бојата е излупена од користење, за овој зафат добив инспирација од MartinAlfista кога видов како добро искочила пластиката кај него.

Отсутен fuzzjaw

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 455
  • Alfa Romeo Giulietta 1.4TB
Одг: Alfa Romeo Giulietta 2.0
« Одговори #20 на: 19 Ноември 2023, 00:36:45 am »
Благодариме многу, да си паркирате во гаража што си посакате.

Инаку план за колава во блиска иднина е да се набават зимски гуми, мал сервис да се направи комплет со филтри и евентуално ако се најде повеќе време за занимација да видам како би можел да ја префарбам пластиката на воланот бидејќи од лева страна бојата е излупена од користење, за овој зафат добив инспирација од MartinAlfista кога видов како добро искочила пластиката кај него.

Ако не е ваден воланот/airbag-от претходно, имај на ум дека ќе требит да отвориш дупчиња во гумата од страна. Обележано е каде, ама тие дупчиња е скоро невозможно да ги затвориш. Ко ќе го извадиш airbag-от, пластиката е четири штрафчиња позади, плус уште некое за копчињата. Релативно лесен процес е.

Отсутен damjanku

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 301
Одг: Alfa Romeo Giulietta 2.0
« Одговори #21 на: 01 Декември 2023, 22:32:19 pm »
Денеска монтирани комплет сет нови зимски гуми, се одлучив за континентал тс870 вечерва не успеав многу да ги провозам па да дадам некоја оценка ќе видиме во иднина како ќе се понашаат.

Нешто дополнително приметив има некој звук ситен од пк каиш ќе треба да ја проверам деновиве и да се среди и тоа.

Отсутен damjanku

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 301
Одг: Alfa Romeo Giulietta 2.0
« Одговори #22 на: 04 Јануари 2024, 00:09:56 am »
На 218000 км сменет пк каиш Contitech, се смири звукот од таа страна што го имаше на прво палење претходниот беше OEM.

За првпат се провози колата на малку подолг пат од стандардно и нормално на враќање Алфата ми честиташе нова година ;D



Се возеше на релација Куманово - Стара Планина, Србија.

Првиот симптом кој најави чек енџин се појави на одење натаму, после возење константно околу 150-60 20-30 минути при одземање гас и успорување се изгуби буст-от од турбината и претпоставував дека најверојатно варијабилата има подзаглавено, ја угасив и упалив колата и си продолжи најнормално. На враќање назад за почеток се беше одлично меѓутоа пак после некое време возење 130-40+ на одземање и додавање пак гас осетив сецкање и одтогаш светна чек енџин и го изгубив буст-от, на сликата е максималната брзина што можеше да се постигне на рамно.

Кога дојдов дома ја поврзав на дијагностика излегоа две грешки, користев делфи па затоа и нема description.

P010F
Цитат
The diagnostic equipment signals: Error P010F (air mass/flow meter inconsistency).

This error is detected if the engine speed is below 50 rpm and the difference between the supercharging pressure and the barometric pressure sensor is more than 0.15 bar for at least 10 sec. As a result, the control unit carries out the calculations with a replacement value of 1.013 bar, the maximum power is reduced and the supercharging pressure can no longer be controlled.
P2563 - Turbocharger Boost performance


Набрзинка вчера вечерта колку што можев ја проверив варијабилата на турбината со рачна вакум пумпа и истата не се движи како што треба, така да деновиве после празници најверојатно ќе треба да се прави отварање на турбината и чистење на варијабилата или евентуално да се стави и нова варијабила доколку најдам за соодветна цена, а пред тоа ќе треба уште едно возење со дијагностика да се исчитаат параметри како што треба.

Успат и сервис ќе се направи утре ќе нарачам уље и филтри да видам што има на лагер/залиха.

Среќна нова година клабери ;D

Отсутен damjanku

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 301
Одг: Alfa Romeo Giulietta 2.0
« Одговори #23 на: 09 Јануари 2024, 22:28:35 pm »
Вчера направен комплет сервис на 218826 километри, поминав околу 3500 километри одкако ја купив колата, воедно извадена турбината исчистена варијабилата, изваден маф сензор и тој исчистен и се отарасив од чек енџин межутоа варијабилата има ситни механички оштетувања односно површината на која што треба да се движат крилцата не е перфектно мазна и знае пак понекогаш ситно да не прима гас перфектно. Успат извадена и пластичната фланша каде што се сипува уље и ставено малку силикон на гумицата каде што дихтува бидејќи имаше капеше уље од него.
Засега битно се оспособи колата за возење па за замена на варијабила ќе видиме во наредни месец два како ќе се покаже сега и немав време да барам а и секако за празник ја растурив колата и да барав немаше да најдам...
Околку избор за делови и за тоа немав време па филтри се зедоа Филтрон и уље Селениа со спецификација за овој мотор.
Во поглед на работа, прилично лесна турбина за вадење бидејќи е позиционирана на предната страна на моторот и има лесен пристап а и плус за среќа се покажаа добро сите штрафови не изненади некој да пукне или слично ;D





Отсутен damjanku

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 301
Одг: Alfa Romeo Giulietta 2.0
« Одговори #24 на: 24 Март 2024, 22:28:38 pm »
Конечно испрана колата во домашни услови по пропис во домашни услови, успат ми текна и да направам некоја слика плус.




Отсутен damjanku

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 301
Одг: Alfa Romeo Giulietta 2.0
« Одговори #25 на: 19 Април 2024, 00:10:57 am »
Во вторник на 223300 километри отприлика сменети зимските гуми со летни, со зимските поминав околу 7000 километри, вратени летните континентал премиум контакт 6 со кои ја купив колата заборавив која година на производство се и сега се осеќа разлика дека се летните гуми се потврди од зимските.
За зимските гуми досега немам никаква замерка меки и удобна гума за возење засега не е бучна, во поглед на перформанси на снег не начекавме снег оваа година па да дадам оценка, за возење на дожд и поголеми брзини исто немам никакви замерки не се осеќаа никакви реакции на воланот при aquaplaning, за овие 7к километри се нормално потрошени гумите со оглед на тоа што и температурите не беа ниски.

Успат при промена на гуми заменет и преден лев стабилизатор за жал ставен GSP, нарачав TRW ама немаа во матрикс испорачаа GSP и за замена ќе требаше да се плаќа такси па од друго место да се бара и ќе излезеше поскапо од ОЕМ стабилизатор...

За овие 8000 километри поминати досега можам да кажам дека секое возење е уживање со колата, најголем плус се коњските сили на моторот одлично си ја вршат својата работа особено на отворен пат следно би ги ставил брембо кочниците кои си ја вршат работат перфектно особено на поголеми брзини(ова искрено ме изненади многу) а следно би ја ставил звучната изолација и управливаста која кај Алфа на колата.

Како мани би навел некои ситници како не баш адекватни cup-holder-и кои реално неможат баш да се искористат, армрест фиксиран на седиште кој за мојата позиција ми беше малку повисок во почеток иако сега го навикнав.

Исто така дознав еден дополнителен дефект а тоа е дека не работи лимата, минатиот викенд отидов да проверам фреон се наполни по пропис меѓутоа пак не лади. Се сомневам на компресор бидејќи истиот се вклучува и пали како што треба, перката исто, клапните за контрола на температура работат а и на дијагностика од тоа што видов пред да ја полнам климата немаше некои проблеми со сензорите за температура што се внатре во клима систем-от.
За ова ќе треба дополнително некој викенд да се разгледа што е и како и да се дијагностицира.

За понатаму се планира да се набават бандажи за зимски сет.

Отсутен n1kola

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6919
  • French diamond
Одг: Alfa Romeo Giulietta 2.0
« Одговори #26 на: 19 Април 2024, 01:57:27 am »
Ако ладела климата после полнењето, значи туши од некаде, исто гомно и кај мене секое лето полнење. А за изолација неможам баш да се сложам, многу се слуша буката од гумите над 130-140, плус и огромните ретровизори   :)

Отсутен osmica8

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 11749
  • Архитект
Одг: Alfa Romeo Giulietta 2.0
« Одговори #27 на: 19 Април 2024, 10:42:49 am »
Има некој звук од кај ретровизорите на таа брзина, да. Баш и Симо и запримети.
Интересна работа е што има исти ретровизори со 159, а таму нема таков звук. :(

Отсутен riki_staff

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5916
Одг: Alfa Romeo Giulietta 2.0
« Одговори #28 на: 19 Април 2024, 10:46:39 am »
Провери пресустат за климата.

Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk


Отсутен osmica8

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 11749
  • Архитект
Одг: Alfa Romeo Giulietta 2.0
« Одговори #29 на: 19 Април 2024, 13:03:18 pm »
Што е тоа жити се?