На 218000 км сменет пк каиш Contitech, се смири звукот од таа страна што го имаше на прво палење претходниот беше OEM.
За првпат се провози колата на малку подолг пат од стандардно и нормално на враќање Алфата ми честиташе нова година

Се возеше на релација Куманово - Стара Планина, Србија.
Првиот симптом кој најави чек енџин се појави на одење натаму, после возење константно околу 150-60 20-30 минути при одземање гас и успорување се изгуби буст-от од турбината и претпоставував дека најверојатно варијабилата има подзаглавено, ја угасив и упалив колата и си продолжи најнормално. На враќање назад за почеток се беше одлично меѓутоа пак после некое време возење 130-40+ на одземање и додавање пак гас осетив сецкање и одтогаш светна чек енџин и го изгубив буст-от, на сликата е максималната брзина што можеше да се постигне на рамно.
Кога дојдов дома ја поврзав на дијагностика излегоа две грешки, користев делфи па затоа и нема description.
P010F
The diagnostic equipment signals: Error P010F (air mass/flow meter inconsistency).
This error is detected if the engine speed is below 50 rpm and the difference between the supercharging pressure and the barometric pressure sensor is more than 0.15 bar for at least 10 sec. As a result, the control unit carries out the calculations with a replacement value of 1.013 bar, the maximum power is reduced and the supercharging pressure can no longer be controlled.
P2563 - Turbocharger Boost performance
Набрзинка вчера вечерта колку што можев ја проверив варијабилата на турбината со рачна вакум пумпа и истата не се движи како што треба, така да деновиве после празници најверојатно ќе треба да се прави отварање на турбината и чистење на варијабилата или евентуално да се стави и нова варијабила доколку најдам за соодветна цена, а пред тоа ќе треба уште едно возење со дијагностика да се исчитаат параметри како што треба.
Успат и сервис ќе се направи утре ќе нарачам уље и филтри да видам што има на лагер/залиха.
Среќна нова година клабери
