Автор Тема: CARclub Тест: Kia Xceed 1.6 PHEV Executive  (Прочитано 5204 пати)

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14291
  • Пудингот на шоферството
Одг: CARclub Тест: Kia Xceed 1.6 PHEV Executive
« Одговори #45 на: 23 Септември 2023, 10:21:29 am »
Цитат
Фактот дека плебсот е 99% благо закаснет е причината што владите носат закони и акти за да сите што возат на фосилни горива да плаќаат повеќе (споредба кај нас у МК, 12 иљади е регистрација на 140кс дизел, 9 иљади е регистрација на 320кс пхев, тоа е 2023та, понатаму ќе биде се по драстична разликата
Истите тие влади од пред 30г само воведуваат нови "зелени" даноци кон обичниот граѓанин,во реалбост ништо се нема сменето.Врати си го филмот наназад ќе ти текни.
Околу регистрацијата и кс,ги имаш само на хартија во реалност немаш никакви подобри перформанси од 140кс дизел.(незнам шо кола имаш али со доста хибриди таков е случајот.Бензин плус електро мотор,250кс,300кс а забрзивање до 100кмх,12 секунди)
Не знам зошто го напдна човекот, си возел плаг ин хибрид? Далеку е побрз од 12 секунди, електромоторите си го прават своето.

Мене уште ми е криво што не си купив еден. Скоро имаше феноменална понуда за С300de, дизел 2.0 со елњктромотор, таман комбинација за моите потреби, иако 225хе ми е уште поинтересен поради 4х4 погонот.

На Партизанска се погоди да визам до некое Пежо караван, бензин + плаг ин, неверојатно брзо беше, така да далеку се од спори плаг ин хибридите, и далеку покорисни од фулл електрик моделите за на пат.
Незнам зошто така си го зел при срце дека сум го нападнал ама така нека биди.
Нека си вози шо сака,тука разменуваме мислења и ставови.
Ете ти еден пример,W203 180 со 143кс и автоматски менувач со технологија од пред 40г,е со подобри перформанси од Киата на тестот.
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14291
  • Пудингот на шоферството
Одг: CARclub Тест: Kia Xceed 1.6 PHEV Executive
« Одговори #46 на: 23 Септември 2023, 10:27:43 am »
Цитат
Како и да е, благодарение на тие што останавме тука вашите роднини и пријатели имаат здравствено осигурување (какво такво) и земаат пензија (каква-таква).
Друже немој да се жртвуваш заради нашите роднини и пријатели.Терај барај си ја среќата,а нашите како шо преживеале овие 60-70г без ничија помош,ќе истуркаат уште малку,учени се тие.
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен miksi

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1413
Одг: CARclub Тест: Kia Xceed 1.6 PHEV Executive
« Одговори #47 на: 23 Септември 2023, 12:01:26 pm »
Ајде тест на хибрид отиде во тема за гастрбајтери и пензионери. Јас ја почнав па чуствувам потреба да ја вратам на прав пат. 😂😂
Да ви раскажам малку за хибридите. Пред извесно време се запознав со еден човек, сега веќе другар кој што работи во автоиндустријата. Смешно беше дека првично дури и одбивав муабет на темата коли (селски од моја страна) бидејќи кога ми кажаа као Харалд работи во БМВ, првата помисла ми беше да бе у бмв у "магацин за канцелариски материјал"... Меѓутоа во текот на вечерта некако запраивме муабет и дечково ми вика ја сум тим лидер на тим за оптимизација на дизел мотори.. И ја онака опаааа и му се залепив ко стеница со прашања. Меѓудругото падна муабет за иднината на индустријата и типот ми вика абе се ќе биде електрика, еве ние имаме план за развој на дизел до 2025 а општо мвс до 2030 после тоа се електрика.
Го прашав за хибрид... вика хибрид технички гледано е тешко срање. Не потремно отежната кола и многу комплициран склоп кој притоа добивката од него е прилично мала. Нешто као целосезонски гуми, ни за лето ни за зима односно ни електро ни бензин... Тојота била као нај напред во таа технологија и бмв решил дека хибридите ќе ги базира на таа технологија. Ова зборам се случува 2016 година. Нема да развива ништо свое во тој правец зошто дури не ги смета ни за некаков преод на технологии туку мора да ги има во програма заради регулативи кои го наметнуваат тоа. Вика ги нема во долгорочен план за развој...
Година 2019 повторна средба, Харалд цепа муабет за дизел растура, дизел вака дизел онака (сега вработен во Мерцедес на иста позиција). Му викам чекај бе малку олабави... шо е со муабетот од пред некоја година дизел цврц у 2025? Вика абе види дизел а и општо мвс ќе има додека има побарувачка за нив така што ќе има и развој а има и нафта у светов колку сакаш... И ја онака вика од кај сеа вака ентузијастички пошто претходно викам, муабетот беше онака као абе еве привршаваме. Вика види, Мерцедес направи една анализа дека доколку во рок од 6 месеци сите новопродадени мерцедеси во германија бидат електрични, енергетскиот систем на германјија ќе колабира. Плус тоа грото од лугето во урбаните средини живеат во станови и немаат можност (сеуште а по се изгледа и подолго) да ги полнат. Така да идеата дека ќе се свичне се на струја е постпон сега за сега. Во однос на регулативите за СО2 кои предвидуваат казна односно данок на производителите за секој надминат грам после границата од 100, вика ќе се плаќа и колите ќе стануваат се поскапи и поскапи. Година 2023, тоа и се случува.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Kia Xceed 1.6 PHEV Executive
« Одговори #48 на: 23 Септември 2023, 12:49:15 pm »
Истиот муабет тука што го правиме значи. Доста реален и јасен си е човекот, барем сега станал. Претходно (во 2016та) си правел бајрам, ама ете се спуштил на земја. :)

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14291
  • Пудингот на шоферството
Одг: CARclub Тест: Kia Xceed 1.6 PHEV Executive
« Одговори #49 на: 23 Септември 2023, 12:50:58 pm »
2023 јас,ти и ситњ други ќе си плаќаме незнамкаковданок ама Германија ќе размонтира ветерници за да копа јаглен за да прави струја.
Ама твоето возило ја уништува екологијага. ;D
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен Ordevski

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1640
Одг: CARclub Тест: Kia Xceed 1.6 PHEV Executive
« Одговори #50 на: 23 Септември 2023, 18:28:39 pm »
Цитат
Како и да е, благодарение на тие што останавме тука вашите роднини и пријатели имаат здравствено осигурување (какво такво) и земаат пензија (каква-таква).
Друже немој да се жртвуваш заради нашите роднини и пријатели.Терај барај си ја среќата,а нашите како шо преживеале овие 60-70г без ничија помош,ќе истуркаат уште малку,учени се тие.
Не осеќам дека се жртвувам за никој, секој сам си бира како ќе го живее животот и тоа е во ред, сите имаме еден живот за живеење. Она што не е, е да избегаш од некаде, а да делиш совети како да се прави манџата. Коментарот се однесуваше на тоа дека со тоа што некој работи за странски фирми и крева БДП не е паметно, затоа што се овозможува повеќе пари крадење. Што воопшто не е далеку од вистината.

Во секој случај, болна тема за сите, и тие тука и тие што си отишле (најголем дел отишле од "убавини").

Да се вратиме на темата хибриди и слично.

Turbo all day :)

Sent from my SM-S908E using Tapatalk


Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43720
  • Il Moderatore
Одг: CARclub Тест: Kia Xceed 1.6 PHEV Executive
« Одговори #51 на: 23 Септември 2023, 19:35:46 pm »
Најбоље сите да се вработиме у државно, тогаш ќе мора парите наместо да ги крадат, да ги даваат за плата на државни службеници :P

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен psx-9ne

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 17
Одг: CARclub Тест: Kia Xceed 1.6 PHEV Executive
« Одговори #52 на: 23 Септември 2023, 20:03:06 pm »
Мене уште ми е криво што не си купив еден. Скоро имаше феноменална понуда за С300de, дизел 2.0 со елњктромотор, таман комбинација за моите потреби, иако 225хе ми е уште поинтересен поради 4х4 погонот.
веруј ми треба да ти биде криво. кога ги споредував 300de и 300e бев забезекнат, за мој вкус дизелот на старт не беше баш елегантен јер знаеш дизел, тропа. а у тој период тестирав мнооогу разно разни возила, но овие два модели одскокнуваа од се живо.

Отсутен AUUU

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7075
Одг: CARclub Тест: Kia Xceed 1.6 PHEV Executive
« Одговори #53 на: 23 Септември 2023, 20:04:41 pm »
Мене уште ми е криво што не си купив еден. Скоро имаше феноменална понуда за С300de, дизел 2.0 со елњктромотор, таман комбинација за моите потреби, иако 225хе ми е уште поинтересен поради 4х4 погонот.
веруј ми треба да ти биде криво. кога ги споредував 300de и 300e бев забезекнат, за мој вкус дизелот на старт не беше баш елегантен јер знаеш дизел, тропа. а у тој период тестирав мнооогу разно разни возила, но овие два модели одскокнуваа од се живо.
Знам... здравје, ама за 27.000 со 100к не се начекува лесно, прв газда нормално.

Отсутен n1kola

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6849
  • French diamond
Одг: CARclub Тест: Kia Xceed 1.6 PHEV Executive
« Одговори #54 на: 23 Септември 2023, 20:07:37 pm »
300де е ракета како што гледам спецификации на нет, ги има многу низ Германија...ама нема споредба меѓу него и Киа, сигурно кошта колку 2 Кии, а тоа дека тропал дизел во Мерцедес Е класа, стара само неколку години, тешко ми е да поверувам.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Kia Xceed 1.6 PHEV Executive
« Одговори #55 на: 23 Септември 2023, 20:08:36 pm »
300де е ракета како што гледам спецификации на нет, ги има многу низ Германија...ама нема споредба меѓу него и Киа, сигурно кошта колку 2 Кии.
2 хибрид кии или 2 тбауто кии? Зошто голема е разликата во цена.

Отсутен psx-9ne

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 17
Одг: CARclub Тест: Kia Xceed 1.6 PHEV Executive
« Одговори #56 на: 24 Септември 2023, 14:45:49 pm »
300де е ракета како што гледам спецификации на нет, ги има многу низ Германија...ама нема споредба меѓу него и Киа, сигурно кошта колку 2 Кии, а тоа дека тропал дизел во Мерцедес Е класа, стара само неколку години, тешко ми е да поверувам.
Не се работи за мерцедес или киа, се работи за тоа дека сите дизели кога се палат прават значително поголема бука и вибрации од бензинците. За бензинецот на пример ќе мора да погледнуваш во обртомерот да бидеш сигурен во која состојба е.

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14291
  • Пудингот на шоферството
Одг: CARclub Тест: Kia Xceed 1.6 PHEV Executive
« Одговори #57 на: 24 Септември 2023, 14:58:27 pm »
Факт е дека дизелот е побучен,ама вибрациите завршија 1997г...
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: CARclub Тест: Kia Xceed 1.6 PHEV Executive
« Одговори #58 на: 24 Септември 2023, 21:08:13 pm »
Факт е дека дизелот е побучен,ама вибрациите завршија 1997г...
завршија, јер наместо класични сега употребуваат magnetic levitation држачи за мотор... од 1997-ма па наваму.

Отсутен psx-9ne

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 17
Одг: CARclub Тест: Kia Xceed 1.6 PHEV Executive
« Одговори #59 на: 25 Септември 2023, 08:23:03 am »
Факт е дека дизелот е побучен,ама вибрациите завршија 1997г...
Само кај теоретичарите е факт дека нема разлика меѓу теорија и пракса. Вибрациите кај дизелот се прилично осетни посебно првите минути дур се загрее моторот. Како што пишав погоре, кај бензинецот ќе треба да погледнеш во обртомер за да бидеш сигурен дали работи или не, кај дизелот е прилично евидентно кога работи а кога си на батерија.


Едит: да дообјаснам што мислам дека е проблем кај конкретните ПХЕВ. Стандардно сценарио е, палиш кола возиш на батерија, мотор не се пали. Стигнуваш на семафор се ок и прв си да речеме се пали зелено и стискаш малку повеќе од обично, се пали моторот да ја допуни батеријата, али пошто е ладен те растресува го осеќаш. Стигнуваш до следен семафор, он се гаси. Пошто се угасил не се загреал и си продужува да се лади се до следниот пат кога ке се упали и пак од почеток тресењето. Сума сумарум, дизелот ПХЕВ е значително по-неелегантен, без разлика за кој бренд на кола се работи.
« Последно менување: 25 Септември 2023, 09:13:56 am psx-9ne »