Темпомат е 80 евра и 2 саати работа од кои вториот саат е барање некој со MultiECUScan да ти го активира.
Ако колата ти ги исполнува барањата, и ти како човек кој помина неколку Фиат/Алфа производи низ раце ја сметаш за исправна, оди купи си ја.
За мене (по искуството со МиТо-то) не е битно дали е од увоз, туку е битно некој да ја завозил колата откако дошла во МК.
Прилично очигледна е разликата во патиштата, горивата и условите (помали температурни разлики на запад) во кои се возат западњачките коли, па кога ќе почне да вози колата на наши патишта и наши услови, ќе си ги покаже слабите алки
Оваа гледам е регистрирана барем 5-6 месеци и ваљда ја возат штом е регистрирана, па ако имала нешто за покажување, си го покажала.
Имам Мултиекускан и не ми е проблем да активирам,уствари ја немаше картичката со кодови па незнам дали би можело да се активира...
Но веќе не би сакал да се замарам набавување/вадење/ставање/активирање компоненти.
Имаше мануелна клима,би сакал да е двозонска,немаше и паркинг сензори.
Ми смета и тоа шо сите позади се со добоши!
Ќе платам и повеќе само да не се замарам,од кога го дадов бравото ми поминаа 3Х АР 147 редизајни со сите 1.9 мотори (116,120,150кс од кој 120кс го сметам за најдобар)ставав темпомати,волани со копчиња...дури и на бравото му упасирав темпомат од алфа 147 😁.
А за тоа ти ја сваќам сосем поентата да е овде провозено,односно да е регистрирано и сервис направено.
У план е и браво па ќе видам шо ќе излезе неделава,ако ме ми фати ништо око у план ми е да забегам пак Дојчланд па можно е од таму да набавам нешто.
Ден денес убаво изгледа пунтово.
Нели
Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk