Е тие. Јас не ги сфаќам тие што лечат комплекси со А6, Серија 5 и Е-класа со 300-400.000 километри. Бог не ме убедува дека кола со 300.000 километри е подобра од нова Дачија. Значи, Господ.
А тоа за чергата е у смислу - буџетот ми е тој. Ако има нова кола за тие пари - ќе си ги сменам критериумте. А тоа нема да е многу голема промена пошто преферирам коли од тие класи и од тој ценовен ранг, пример A и Б сегмент. Пре би нова Дачија Сандеро, него ancient А6, само за да "бустам его", да не бидам повулгарен.
Ако некогаш во животот се створат услови - ново А6, без проблем. Но, условите не се само цената на купување. Цената на одржување, намената, прописно гаражирање и сл. се дури и побитни од стартната цена за мене.
Дали некогаш си помислил дека не се работи за бустање его или докажување статус во општеството туку за мерак и уживање.
Кој мерак и кое уживање ќе го имаш во Дачиа,Шкода Фабија,Корола и сл...
Ниту квалитет на материјали,ниту возење,ниту перформанси...итн.итн...
Ете за пример ќе го земам Мерцедесот шо јас го зедов сосем непланирано и го задржав скоро 2г( мислам).
Е280 цди со 430 000км,со тув од 2г,значи кпмплетно исправна кола.
3-4 пати Де-Мк-Де возење до трт,никаква мака.Го продадов со 464 000.
Го продадов 500€ поевтино од шо го зедов,а со него завршив работа,голема.
И два мори да му сменам,пак ќе биди поќе кола од било која тенекија до 20 000€ нова.
И да пак би зел половна А6,Е класа со 100Ккм за 30Кевра пред било која Корола,Октавија или било шо слично.
Не ради покажување статус,билдање его или растење на половно органи,туку заради милион пати подоброто уживање во возењето .
А и какп шо не чувам коли подолго од 2-3г,не сум доволно богат да купувам на ново.