Otkaza turbinata na sred vozenje, ja staviv na kompjuter, pokazuva turbocharger overloaded, ja izbrisavme greskata dodeka kolata rabotese, ne ja gasev, prodolziv da vozam se vrati turboto. Nemat pojma so i e, da se najde nekoj da me nasoci kaj da odam, castam kafana. Preku k. Mi e veke.
Inace treba da ja izgasam i pak da ja upalam kolava.
Vaka so brisenje na greskata, ima turbo bez da ja gasam i palam pak.
Da ne e cela turbina otidena???
Да, проблемот е ВЕРОЈАТНО (мое мислење, не сум мајстор), во турбото, ама не е рикнато, туку VNT (VGT) контролата е таа што зеза.
Имено, кога ќе се зголеми бустот, VNT системот менува едни перки кои го насочуваат воздухот малку другачие, па се намалува бустот при повисоки вртежи. Системот е „замена“ за wastegate кај турбобензинци.
Е тие, мали перки, кога ќе се закопаат у саѓе (јер дизел), веќе не може да си ја извршат функцијата, односно да се свичнат од хај буст во лоу буст мод, па колата вади грешка дека турбото е оверлоуд, затоа што притискот добиен од турбината на 2500-3000рпм веќе е повисок од посакуваниот (дефинираниот во ECU-то).