Ау, пајажина фатила темава...
Направено сервисче на километража 231 000км.
- Масло Liqui Moly 10W-40 Mos2
- Филтер масло и воздух Hengst
- Филтер кабина Filtron Carbon.
Деловите како и секогаш набавени од главниот дилер
@Prcot Во меѓувреме променети сите црева на плинот, пушташе по една капка антифриз па заменети сите.
При промената им напоменав дека сецка кога е загреана па ги заменаа свекиците со нови NGK.
Но, сецкањето остана и испадна дека е од EGRот а не од свеќиците, сепак немав сменато свеќици досега па нека и е на здравје.
EGRот изваден и исчистен, но безуспешно сеуште го има сецкањето само на загреана кола при мала рамнометна туража.
Следен чекор со
@nestor04 ќе пробаме со половен EGR дали ќе се среди, ако не ќе оди нов.
Исто така заменети и задни плочки Metzeger купени локално од Битола и во прв момент ке бидат сменети. Втор пат ми се случва истата работа, после одреден период откако ке налегнат почнуваат да тропкаат. Најверојатно има два типа плочки на прв поглед исти, а и на програма ги вади за Astra G и Meriva A, но се со милиметар два помали и по некое време почнуваат да тропкаат.
Од апдејти, затемнети задните стакла и штоповите, а и заменети таблиците со новите “европски“ таблици.
Некоја слика:
OG CarClub Member