Автор Тема: CARclub Тест: 2022 Skoda Fabia 1.0 MPI Style  (Прочитано 1820 пати)

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
CARclub Тест: 2022 Skoda Fabia 1.0 MPI Style
« на: 14 Април 2022, 17:59:45 pm »






https://www.carclub.mk/2022/04/14/test-skoda-fabia-1-0-mpi-80-style-nova-podobra-zabavna-fabia/

--

Многу, многу подобра од минатата. И во поглед на дизајн, и во поглед на материјали, и во поглед на рафинираност и фит и финиш. Единствено ѝ фали подобро моторче.
« Последно менување: 14 Април 2022, 18:07:53 pm zeroSignal »

Отсутен AngelSK

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1765
Одг: CARclub Тест: 2022 Skoda Fabia 1.0 MPI Style
« Одговори #1 на: 14 Април 2022, 18:07:49 pm »
Машала цена

Отсутен vladic3110

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5557
Одг: CARclub Тест: 2022 Skoda Fabia 1.0 MPI Style
« Одговори #2 на: 14 Април 2022, 18:13:39 pm »
Убава нема збор, амааа thanks but no thanks.. 18460 евра за 1.0mpi со 93Nm... Било шо од Дачиа Sandero Stepway со најфул опрема и турбо бензин плин е помалце и попрактично од ова или пак Duster 1.3 tCe со 150кс се зема за таа цена... Кај мал багажот од двете страни има некој џигери доволно колку да не собери тоа шо го бери по димензија.
Renault Megane 3 1.6 100hp, Authentique
http://forum.carclub.mk/index.php/topic,19609.0.html

Отсутен Nandor The Relentless

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8621
  • Малерозен дрводарец
Одг: CARclub Тест: 2022 Skoda Fabia 1.0 MPI Style
« Одговори #3 на: 14 Април 2022, 18:32:47 pm »
Ах, бе, тоа хромовите напред...
Не ги решија и не ги решија.

Да не е дизајнерот од Хром, дамуеам?
Добра плата.
Прав скопјАнец.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: 2022 Skoda Fabia 1.0 MPI Style
« Одговори #4 на: 14 Април 2022, 18:33:56 pm »
Ни мене не ми се свиѓа хромот. Среќа има блек пакет, да заличи.

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10138
Одг: CARclub Тест: 2022 Skoda Fabia 1.0 MPI Style
« Одговори #5 на: 14 Април 2022, 19:24:06 pm »
Ај малку критика :)

Имам впечаток дека во секој тест се посакуваа број-два поголеми тркала, а во случајов не верувам дека се помали од 15ки.
Што ќе му се 17ки на градско количе :)

И во кој сегмент отишла фабијата?
Отсекогаш ја сметав дека е кола од Б сегмент, а не ми изгледа дека отишла во Ц сегмент?

Отсутен Nandor The Relentless

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8621
  • Малерозен дрводарец
Одг: CARclub Тест: 2022 Skoda Fabia 1.0 MPI Style
« Одговори #6 на: 14 Април 2022, 19:30:31 pm »
410цм, скоро како хеч, без 10цм
Добра плата.
Прав скопјАнец.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: CARclub Тест: 2022 Skoda Fabia 1.0 MPI Style
« Одговори #7 на: 14 Април 2022, 20:26:37 pm »
Ај малку критика :)

Имам впечаток дека во секој тест се посакуваа број-два поголеми тркала, а во случајов не верувам дека се помали од 15ки.
Што ќе му се 17ки на градско количе :)

И во кој сегмент отишла фабијата?
Отсекогаш ја сметав дека е кола од Б сегмент, а не ми изгледа дека отишла во Ц сегмент?
Не ми е јасно и мене, јас секогаш одам на опција со најмал бандаж што може. Удобноста е неприкосновена.

На колава 93Nm се далеку испод дозволеното, ама ќе пројдат некако за 6990евра.

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6480
Одг: CARclub Тест: 2022 Skoda Fabia 1.0 MPI Style
« Одговори #8 на: 14 Април 2022, 20:41:48 pm »
Мини Скала станала Фабијава. Нормално и треба тси за да заличи на нешто.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: 2022 Skoda Fabia 1.0 MPI Style
« Одговори #9 на: 14 Април 2022, 21:14:03 pm »
Ај малку критика :)

Имам впечаток дека во секој тест се посакуваа број-два поголеми тркала, а во случајов не верувам дека се помали од 15ки.
Што ќе му се 17ки на градско количе :)

И во кој сегмент отишла фабијата?
Отсекогаш ја сметав дека е кола од Б сегмент, а не ми изгледа дека отишла во Ц сегмент?

Овие се 16ки, поубаво би изгледале 17ки. Тек па 18ки? Ехеее...



Секако, вкусови се во прашање. :)

А за сегмент.. Не во големина, колку што го напушти сегментот на „буџет“ возило, кој сега цврсто и суверено го држи Sandero.

Мини Скала станала Фабијава. Нормално и треба тси за да заличи на нешто.

Scala никад не заживеа, а не е лошо ауто. Ама тек сега па нема ич да се продава...

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8961
Одг: CARclub Тест: 2022 Skoda Fabia 1.0 MPI Style
« Одговори #10 на: 14 Април 2022, 21:30:10 pm »
Ubavo kolicevo ama pocetna cena od 14 i kusur iljadi… svaka cast

Kako se prevrtea rabotive za 4 godini. 2017 elantrata me kostashe 12.300 a sega nema ni Skoda Fabia za taa suma.

Jas iskreno ne gledam poenta vakva kola da napulash so oprema a da postoi ovoj motor. Ama sta je tu je

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: 2022 Skoda Fabia 1.0 MPI Style
« Одговори #11 на: 14 Април 2022, 21:40:49 pm »
Апсолутно се согласувам. 1.0 TSI со 95 коња е идеалниот мотор за количево. Дупло повеќе торк на дупло пониски вртежи, и значително подобри перформанси.

Отсутен Nandor The Relentless

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8621
  • Малерозен дрводарец
Одг: CARclub Тест: 2022 Skoda Fabia 1.0 MPI Style
« Одговори #12 на: 14 Април 2022, 21:46:25 pm »
Уште не можете да се навикнете на "новите" цени.
Тоа е реалноста. Нема веќе споредби. Биднала работата.
Добра плата.
Прав скопјАнец.

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10138
Одг: CARclub Тест: 2022 Skoda Fabia 1.0 MPI Style
« Одговори #13 на: 14 Април 2022, 21:56:08 pm »
Епа сите запнале премиум, премиум, премиум...ете ви премиум.
Уште и 18ки тркала ако му бапнат ќе отиде над 20 бона.

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8961
Одг: CARclub Тест: 2022 Skoda Fabia 1.0 MPI Style
« Одговори #14 на: 14 Април 2022, 22:00:15 pm »
Barem spineri da staat da se vrti.

Уште не можете да се навикнете на "новите" цени.
Тоа е реалноста. Нема веќе споредби. Биднала работата.

Zatoa Dacia ke bide najprodavana vo EU. Duri ne reshat i oni premium