Автор Тема: Skoda Scala 2022 Ambition 1.0 TSI DSG7 110 KS  (Прочитано 12671 пати)

Отсутен Aleksandar90

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 208
Одг: Skoda Scala 2022 Ambition 1.0 TSI DSG7 110 KS
« Одговори #105 на: 06 Март 2023, 11:39:29 am »
Затоа и пишав погоре, на прв сервис се менуваат филтер за воздух и кабина само по барање на клиент. Секако истите се проверуваат и ако се загадени се договара со клиентот дали да се сменат или не на лице место.

Што се однесува до маслото, се даваат две варијанти за избор на клиентот, како што пишал и @Aleksandar90 погоре, поради разликата во цена. Гаранцијата на возилото си останува да важи и со двете варијанти.

Кај 1.0 TSI нема промена на филтер за гориво.

Секако, и сервисот направен во Струмица си влегува во официјалната онлајн историја на возилото.
А дополнителни проверки, компјутер, фабрички грешки и други пријавени проблеми не по вина на сопственикот (recall i sl) се поправаат во овластен сервис или само во Скопје? Мислам на работи кои не се плаќаат додатно туку се под гаранција.

Отсутен andrej_111

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 551
Одг: Skoda Scala 2022 Ambition 1.0 TSI DSG7 110 KS
« Одговори #106 на: 06 Март 2023, 11:47:45 am »
Се поправаат секако, кога бројот на шасија од возилото ќе се внесе во централен систем веднаш излегува дали за истото има некаква фабричка акција, recall итн.

И да нема фабричка акција за возилото, при сервис истото се става на компјутер за проверка на евентуални грешки.
Aus Liebe Zum Automobil...

Отсутен Aleksandar90

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 208
Одг: Skoda Scala 2022 Ambition 1.0 TSI DSG7 110 KS
« Одговори #107 на: 28 Мај 2023, 11:45:26 am »


Со поминати 13к км и нешто повеќе од година дена со мојот "Scamiq", да пишам збор два.Потрошувачката просек помеѓу 5.5 и 6.
Иако само 1.0, поубава ми е вожњата на отворен пат и автопат отколку во град. ДСГ то знае понекогаш да затрза при менување во помала
брзина кога е во "С", посебно во прва, исто кога е добро загреан има некое тивко метално тропкање во "Д", при активирање и деактивирање на "coasting", и при возење со вклучен "coasting" по нерамнини. Познати работи кај новиот сув ДСГ7 dq200, има простор за усовршување на истиот.
Она што е најслаба страна на колата според мене е слабата изолација одоздола, преку гумите се се пренесува внатре побучно отколку што би требало. А не е до гумите , тие се со комфорни димензии , 195/60 р16, меки за сите сезони и со индекс 68 децибели. Другите поситни работи што ми сметаа, крцкање на гумите на вратите, појако тресење на ауспух во лер и сл. ги средив сам, немаат слух во сервис за такви работи, те гледаат бледо и молчат кога ке почнеш со замерките. Се на се солиден автомобил, за 18к доста добив, со оглед на тоа што конкурентите со исти димензии опрема и менувач сега се над 25к.
« Последно менување: 07 Јуни 2023, 06:54:32 am Aleksandar90 »

Отсутен Aleksandar90

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 208
Одг: Skoda Scala 2022 Ambition 1.0 TSI DSG7 110 KS
« Одговори #108 на: 04 Август 2023, 18:32:49 pm »
Споредба со новиот модел, мали но симпатични промени

Отсутен DENDE-LANCERED

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5548
  • LANCER EVO (GreeN EditioN)
    • http://forum.carclub.mk/index.php/topic,101.0.html
Одг: Skoda Scala 2022 Ambition 1.0 TSI DSG7 110 KS
« Одговори #109 на: 04 Август 2023, 20:47:50 pm »
Vnatre vo poslednoto nivo na oprema dosta dobro izgleda so ambient light.
Nezno klikni na; http://forum.carclub.mk/index.php/topic,101.0.html      If you want to have a free ride!

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: Skoda Scala 2022 Ambition 1.0 TSI DSG7 110 KS
« Одговори #110 на: 18 Август 2023, 11:34:32 am »
Доста подобрена предница. Сега не личи на Москвич во фаровите.

Отсутен Aleksandar90

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 208
Одг: Skoda Scala 2022 Ambition 1.0 TSI DSG7 110 KS
« Одговори #111 на: 29 Јули 2024, 19:58:00 pm »
Релација Берово - Гевгелија добив просек од 4.5 л/100, знам дека голем дел од патот е удолница , но првпат гледам просек под 5, возење по знаци +10-15 км/ч. Течно и тивко возење, секоја препорака за ова моторче за вакво или помало возило. Менувачот во Д е скроз бескорисен , на нагорнини менува под 2000 обртаи, смешно. Во С менува како треба, со од порано спомнатите повремени тропкања и трзаи при менување во помала брзина.  Поминати 24000 км.

Отсутен Diesel

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6152
Одг: Skoda Scala 2022 Ambition 1.0 TSI DSG7 110 KS
« Одговори #112 на: 29 Јули 2024, 19:59:59 pm »
А Гевгелија - Берово?

7?

Отсутен Aleksandar90

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 208
Одг: Skoda Scala 2022 Ambition 1.0 TSI DSG7 110 KS
« Одговори #113 на: 29 Јули 2024, 21:29:47 pm »
А Гевгелија - Берово?

7?
6, за 7 просек треба малку агресивност , јас не сум таков.
« Последно менување: 29 Јули 2024, 21:35:37 pm Aleksandar90 »

Отсутен tisButAScratch

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 33
Одг: Skoda Scala 2022 Ambition 1.0 TSI DSG7 110 KS
« Одговори #114 на: 31 Јули 2024, 09:25:58 am »
Релација Берово - Гевгелија добив просек од 4.5 л/100, знам дека голем дел од патот е удолница , но првпат гледам просек под 5, возење по знаци +10-15 км/ч. Течно и тивко возење, секоја препорака за ова моторче за вакво или помало возило. Менувачот во Д е скроз бескорисен , на нагорнини менува под 2000 обртаи, смешно. Во С менува како треба, со од порано спомнатите повремени тропкања и трзаи при менување во помала брзина.  Поминати 24000 км.
Мислам дека во овој случај што ти е проблем што менува под 2000 проблемот е помеѓу седиштето и педалата за гас. Се шегувам, кај мене истата ситуација е со менување ама не е толку приметлива на 1.5 моторот.

Sent from my 23090RA98G using Tapatalk


Отсутен Aleksandar90

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 208
Одг: Skoda Scala 2022 Ambition 1.0 TSI DSG7 110 KS
« Одговори #115 на: 31 Јули 2024, 15:03:44 pm »
Релација Берово - Гевгелија добив просек од 4.5 л/100, знам дека голем дел од патот е удолница , но првпат гледам просек под 5, возење по знаци +10-15 км/ч. Течно и тивко возење, секоја препорака за ова моторче за вакво или помало возило. Менувачот во Д е скроз бескорисен , на нагорнини менува под 2000 обртаи, смешно. Во С менува како треба, со од порано спомнатите повремени тропкања и трзаи при менување во помала брзина.  Поминати 24000 км.
Мислам дека во овој случај што ти е проблем што менува под 2000 проблемот е помеѓу седиштето и педалата за гас. Се шегувам, кај мене истата ситуација е со менување ама не е толку приметлива на 1.5 моторот.

Sent from my 23090RA98G using Tapatalk

Те разбирам што сакаш да кажеш, ке додадеш повеке гас, ке смени во повисоки обртаи, но тоа е само кратко решение, ако сакаш со константна брзина да качуваш подолга нагорнина како валандовско брдо или сл, во Д тешко , стално ке инсистира да вози на 1500 обртаи, а тоа е проследено со тромост вибрации бучава, во С тоа го прави перфектно со помалку од 50% гас.

Отсутен zlatkoa

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3258
Одг: Skoda Scala 2022 Ambition 1.0 TSI DSG7 110 KS
« Одговори #116 на: 31 Јули 2024, 15:10:28 pm »
Релација Берово - Гевгелија добив просек од 4.5 л/100, знам дека голем дел од патот е удолница , но првпат гледам просек под 5, возење по знаци +10-15 км/ч. Течно и тивко возење, секоја препорака за ова моторче за вакво или помало возило. Менувачот во Д е скроз бескорисен , на нагорнини менува под 2000 обртаи, смешно. Во С менува како треба, со од порано спомнатите повремени тропкања и трзаи при менување во помала брзина.  Поминати 24000 км.
Мислам дека во овој случај што ти е проблем што менува под 2000 проблемот е помеѓу седиштето и педалата за гас. Се шегувам, кај мене истата ситуација е со менување ама не е толку приметлива на 1.5 моторот.

Sent from my 23090RA98G using Tapatalk

Те разбирам што сакаш да кажеш, ке додадеш повеке гас, ке смени во повисоки обртаи, но тоа е само кратко решение, ако сакаш со константна брзина да качуваш подолга нагорнина како валандовско брдо или сл, во Д тешко , стално ке инсистира да вози на 1500 обртаи, а тоа е проследено со тромост вибрации бучава, во С тоа го прави перфектно со помалку од 50% гас.

Па, вози ја во С на угорница и тоа е тоа. Затоа се модовите на мењачот, за да ти можеш да влијаеш во логиката која менува брзини.

Отсутен Aleksandar90

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 208
Одг: Skoda Scala 2022 Ambition 1.0 TSI DSG7 110 KS
« Одговори #117 на: 31 Јули 2024, 15:35:56 pm »
Релација Берово - Гевгелија добив просек од 4.5 л/100, знам дека голем дел од патот е удолница , но првпат гледам просек под 5, возење по знаци +10-15 км/ч. Течно и тивко возење, секоја препорака за ова моторче за вакво или помало возило. Менувачот во Д е скроз бескорисен , на нагорнини менува под 2000 обртаи, смешно. Во С менува како треба, со од порано спомнатите повремени тропкања и трзаи при менување во помала брзина.  Поминати 24000 км.
Мислам дека во овој случај што ти е проблем што менува под 2000 проблемот е помеѓу седиштето и педалата за гас. Се шегувам, кај мене истата ситуација е со менување ама не е толку приметлива на 1.5 моторот.

Sent from my 23090RA98G using Tapatalk

Те разбирам што сакаш да кажеш, ке додадеш повеке гас, ке смени во повисоки обртаи, но тоа е само кратко решение, ако сакаш со константна брзина да качуваш подолга нагорнина како валандовско брдо или сл, во Д тешко , стално ке инсистира да вози на 1500 обртаи, а тоа е проследено со тромост вибрации бучава, во С тоа го прави перфектно со помалку од 50% гас.

Па, вози ја во С на угорница и тоа е тоа. Затоа се модовите на мењачот, за да ти можеш да влијаеш во логиката која менува брзини.
Нормално. Поентата ми беше цело време дека овој менувач на моменти има ' интелигенција"  нула. Сум возел многу постари автоматски менувачи кои "осеќаат" кога се вози по угорнина и држат во оптимални вртежи и не трчат да сменат во највисока можна брзина како овој. Програмирани да бараат најниска можна потрошувачка го расипува уживањето кај овие менувачи. Д не е и не треба да биде ЕКО мод

Отсутен Sase_91

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3845
Одг: Skoda Scala 2022 Ambition 1.0 TSI DSG7 110 KS
« Одговори #118 на: 31 Јули 2024, 15:58:57 pm »
Не треба да е, ама екологија и тоа е. Мора да се бориме сите здружно во Европа против нашиот најголем непријател - ЦО2.
If everything seems under control, you're not going fast enough.  /  KKBA

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: Skoda Scala 2022 Ambition 1.0 TSI DSG7 110 KS
« Одговори #119 на: 31 Јули 2024, 16:57:41 pm »
Не треба да е, ама екологија и тоа е. Мора да се бориме сите здружно во Европа против нашиот најголем непријател - ЦО2.
Ама да не е дизел.