Автор Тема: CARclub Тест: 2022 Kia Sportage 1.6 T-GDI 150 MHEV DC7 Reference 3  (Прочитано 3293 пати)

Присутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk








https://www.carclub.mk/2022/03/08/test-kia-sportage-1-6-t-gdi-150-reference-3-dct7-referentna-tocka-vo-klasata/

Кола што е многу, многу лесна за препорачување. Браво Kia!

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: CARclub Тест: 2022 Kia Sportage 1.6 T-GDI 150 MHEV DC7 Reference 3
« Одговори #1 на: 08 Март 2022, 18:57:23 pm »
Честитки за Киа! Победија.

Отсутен AUUU

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7075
Одг: CARclub Тест: 2022 Kia Sportage 1.6 T-GDI 150 MHEV DC7 Reference 3
« Одговори #2 на: 08 Март 2022, 20:55:57 pm »
Убиваат со цениве Киа, свака част.

Отсутен DENDE-LANCERED

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5548
  • LANCER EVO (GreeN EditioN)
    • http://forum.carclub.mk/index.php/topic,101.0.html
Одг: CARclub Тест: 2022 Kia Sportage 1.6 T-GDI 150 MHEV DC7 Reference 3
« Одговори #3 на: 08 Март 2022, 21:42:42 pm »
Ne bese i Camry ovaa cena ili se lazam?
Nezno klikni na; http://forum.carclub.mk/index.php/topic,101.0.html      If you want to have a free ride!

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: CARclub Тест: 2022 Kia Sportage 1.6 T-GDI 150 MHEV DC7 Reference 3
« Одговори #4 на: 08 Март 2022, 22:09:50 pm »
Беше и уште е. Ама никој не го зима ова, туку тоа од 24-26к.

Отсутен Nandor The Relentless

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8621
  • Малерозен дрводарец
Одг: CARclub Тест: 2022 Kia Sportage 1.6 T-GDI 150 MHEV DC7 Reference 3
« Одговори #5 на: 09 Март 2022, 00:56:33 am »
Добро, бе, другари...

Па ШТО е тоа напред, бре?!

Добра плата.
Прав скопјАнец.

Отсутен n1kola

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6849
  • French diamond
Одг: CARclub Тест: 2022 Kia Sportage 1.6 T-GDI 150 MHEV DC7 Reference 3
« Одговори #6 на: 09 Март 2022, 02:39:32 am »
Видов ваков пред некој ден се разминавме, ме уплаши од што е грд.

Отсутен Nandor The Relentless

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8621
  • Малерозен дрводарец
Одг: CARclub Тест: 2022 Kia Sportage 1.6 T-GDI 150 MHEV DC7 Reference 3
« Одговори #7 на: 09 Март 2022, 03:17:11 am »
Видов ваков пред некој ден се разминавме, ме уплаши од што е грд.

Не е до тебе. Сите се плашат од Предатор. И старо и младо и мало и големо.
Добра плата.
Прав скопјАнец.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: CARclub Тест: 2022 Kia Sportage 1.6 T-GDI 150 MHEV DC7 Reference 3
« Одговори #8 на: 09 Март 2022, 07:19:42 am »
Внатре е многу убаво скоцкано и ми се допаѓа. Ама каков победник бре, гадно е ова за гледање на ништо не личи. WTF?

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: CARclub Тест: 2022 Kia Sportage 1.6 T-GDI 150 MHEV DC7 Reference 3
« Одговори #9 на: 09 Март 2022, 07:37:57 am »
Авангардата е личност или дело што е експериментално, радикално или неортодоксно во однос на уметноста, културата или општеството. Често се карактеризира со естетска иновација и првична неприфатливост. Авангардата ги поместува границите на она што е прифатено како норма или статус кво, пред се во културната сфера.


По дефиниција Киава е авангардна. Но, целата поента е што не е вулгарна воопшто.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: CARclub Тест: 2022 Kia Sportage 1.6 T-GDI 150 MHEV DC7 Reference 3
« Одговори #10 на: 09 Март 2022, 07:58:02 am »
Авангардата е личност или дело што е експериментално, радикално или неортодоксно во однос на уметноста, културата или општеството. Често се карактеризира со естетска иновација и првична неприфатливост. Авангардата ги поместува границите на она што е прифатено како норма или статус кво, пред се во културната сфера.


По дефиниција Киава е авангардна. Но, целата поента е што не е вулгарна воопшто.
Иако ќе кажам дека се сложувам 100% но ќе додадам дека е гадна на изглед, и толку.
Ќе беше многу подобра варијанта шасијата од ТуКсонот плус ентериерот од КИА-ва.

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10138
Одг: CARclub Тест: 2022 Kia Sportage 1.6 T-GDI 150 MHEV DC7 Reference 3
« Одговори #11 на: 09 Март 2022, 08:55:06 am »
Авангардата е личност или дело што е експериментално, радикално или неортодоксно во однос на уметноста, културата или општеството. Често се карактеризира со естетска иновација и првична неприфатливост. Авангардата ги поместува границите на она што е прифатено како норма или статус кво, пред се во културната сфера.


По дефиниција Киава е авангардна. Но, целата поента е што не е вулгарна воопшто.
Иако ќе кажам дека се сложувам 100% но ќе додадам дека е гадна на изглед, и толку.
Ќе беше многу подобра варијанта шасијата од ТуКсонот плус ентериерот од КИА-ва.
Отсекогаш беше така со Хјундаи и Киа.

Пример, i30 внатре поубава од Сид, и обратно Сидот поубав од надвор од i30, ова за прва генерација, кај втората генерација помалку изразено.
Кај третата генерација Сидот има подопадлив ентериер од i30, но затоа па надворешни i30 е поубав од Сидот. Исто и со Тусон и Спортаж од претходнава генерација.

Присутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: 2022 Kia Sportage 1.6 T-GDI 150 MHEV DC7 Reference 3
« Одговори #12 на: 09 Март 2022, 10:07:02 am »
Авангардата е личност или дело што е експериментално, радикално или неортодоксно во однос на уметноста, културата или општеството. Често се карактеризира со естетска иновација и првична неприфатливост. Авангардата ги поместува границите на она што е прифатено како норма или статус кво, пред се во културната сфера.


По дефиниција Киава е авангардна. Но, целата поента е што не е вулгарна воопшто.
Иако ќе кажам дека се сложувам 100% но ќе додадам дека е гадна на изглед, и толку.
Ќе беше многу подобра варијанта шасијата од ТуКсонот плус ентериерот од КИА-ва.

Платформите на Tucson и Sportage се идентични. Можеби имаат некои ситни разлики во однос на дампирање, ама без бек ту бек, не би можел да кажам за сигурно.

Јас само ќе кажам дека колата воопшто не е грда. Различна е, дефинитивно, и ќе треба време да легне дизајнот. Ама како целина, дизајнот е изненадувачки кохезивен и во живо (особено во убава боја) изгледа многу добро. Оваа боја и таа зелената ми се фејв.

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 13932
Одг: CARclub Тест: 2022 Kia Sportage 1.6 T-GDI 150 MHEV DC7 Reference 3
« Одговори #13 на: 09 Март 2022, 13:23:02 pm »
Мене ми изгледа ОК. Има некои делови чудни се ама ОК е. Внатре убаво изгледа.

Тоа е тоа, мора да се научиме со оваа авангардата ...

Во однос на Tuscon-от, ова ми изгледа подобро со некои 3-4 корекции кои би ги направил ;D

Отсутен mkm

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1297
Одг: CARclub Тест: 2022 Kia Sportage 1.6 T-GDI 150 MHEV DC7 Reference 3
« Одговори #14 на: 09 Март 2022, 14:52:15 pm »
Краен несклад на дизајнот на предњицата и задњицата. Ништо не ги поврзува