Автор Тема: VW Arteon 2020 R-Line 2.0TSI DSG @235KS  (Прочитано 14698 пати)

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7689
  • Хорска Секција
VW Arteon 2020 R-Line 2.0TSI DSG @235KS
« на: 05 Март 2022, 02:20:57 am »
VW Arteon 2.0TSI произведен 2020 година, R-Line пакет, дополнителна опрема:
- чипосана од 190KS на 235KS
- 20" тркала
- adaptive cruse control
- lane assist
- сончев кров
- шалтабла со детали од карбон
- кожа на врати
- седишта од алкантара + кожа
- wireless полњач за телефон
- дополнителна звучна изолација
- фабрички затемнети задни стакла
- паркинг сензори на секаде
- навигација со голем централен мултимедија дисплеј
- дигитал/виртуал кокпит бризнометар/обртометар
- автоматски светла/сензори за долги светла
- сензор за дожд
- keyless
- трозонски климатроник
- греење на седишта
и т.н.

Поминати 23kKM.












« Последно менување: 05 Март 2022, 02:33:49 am gOJDO »
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен Nandor The Relentless

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8606
  • Малерозен дрводарец
Одг: VW Arteon 2020 R-Line 2.0TSI DSG @235KS
« Одговори #1 на: 05 Март 2022, 02:41:02 am »
Ауууу, овај још бољи Гољф.
По Пасатине никогаш не сум бил, али АртејОн кикс еес. :) <3

Дупла частачка сум пропуштил, значи. :)
Многу зборува - ништо не кажува.
Ветер од северен правец.
Раскажува детално за комплетно неважни работи.
На кратко, а богами и на Македонски: Никој.

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7689
  • Хорска Секција
Одг: VW Arteon 2020 R-Line 2.0TSI DSG @235KS
« Одговори #2 на: 05 Март 2022, 02:42:17 am »
Ова за низ град, Гољф за низ село ;)
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29604
    • CARclub.mk
Одг: VW Arteon 2020 R-Line 2.0TSI DSG @235KS
« Одговори #3 на: 05 Март 2022, 07:26:16 am »
Прекрасен! Штета што е црн, али браво! Прекрасен!

Отсутен AngelSK

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1753
Одг: VW Arteon 2020 R-Line 2.0TSI DSG @235KS
« Одговори #4 на: 05 Март 2022, 07:52:36 am »
Ова ретко се гледа, VW да не е дизел. Со здравје да се вози, чудно што му извадиле само 190 коња од фабрика, ова треба да е истиот мотор како во ГТИ.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54953
  • Махер
Одг: VW Arteon 2020 R-Line 2.0TSI DSG @235KS
« Одговори #5 на: 05 Март 2022, 08:33:01 am »
Ова ретко се гледа, VW да не е дизел. Со здравје да се вози, чудно што му извадиле само 190 коња од фабрика, ова треба да е истиот мотор како во ГТИ.
Затоа грешката е поправена.

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7689
  • Хорска Секција
Одг: VW Arteon 2020 R-Line 2.0TSI DSG @235KS
« Одговори #6 на: 05 Март 2022, 12:34:28 pm »
Прекрасен! Штета што е црн, али браво! Прекрасен!
Не е црн туку темно сив. Во однос на црна боја (каков што е Голфот) побавно се валка, т.е. помалку се приметува прашина. Сепак за Скопје не е добитна боја, ам апа и во друга боја некако не ми фаќа око, а особено со оние златно-жолти и црвени нијанси некако ја губи агресијата на дизајнот.

Ова ретко се гледа, VW да не е дизел. Со здравје да се вози, чудно што му извадиле само 190 коња од фабрика, ова треба да е истиот мотор како во ГТИ.
Тоа е затоа што повеќето купувачи на VW купуваат релативно многу стари половни возила каде економичноста ја земаат како еден од најбитните критериуми. Кога возиш релативно скапо возило, горивото не е некаква битна ставка, затоа што загубата на вредноста на возилото поради остарување/амортизација е двоцифрен број пати поголема од разликата во цената на горивота.
Пример германско возило што во моментов кошта 60К евра, по 7 години старост ќе чини 20-25К евра. Со возење на 15кКМ годишно бензинот наспроти дизелот ќе чини 2К евра повеќе што е абсолутно занемарливо во однос на загубата во цена од 35-40К евра. Од друга страна ќефот при возење вреди многу повеќе од тие 2К евра. И во математикава не ги земам трошоците за каско за првите 3 години кои се исто така 2К евра, како и за одржување и регистрација кои се пониски кај TSI во однос на TDI.
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен n1kola

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6796
  • French diamond
Одг: VW Arteon 2020 R-Line 2.0TSI DSG @235KS
« Одговори #7 на: 05 Март 2022, 12:39:22 pm »
Ова веќе личи на нешто, иако е VW  :D Само една замерка за тие многуте линии на предната маска помеѓу фаровите, можеа и поинаку некако да ја изведат. Добар бандаж и опрема.

Отсутен DENDE-LANCERED

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5518
  • LANCER EVO (GreeN EditioN)
    • http://forum.carclub.mk/index.php/topic,101.0.html
Одг: VW Arteon 2020 R-Line 2.0TSI DSG @235KS
« Одговори #8 на: 05 Март 2022, 13:16:46 pm »
Arteon e momentalno edinstveno vozilo koe navistina me privlekuva od VW.
Bravo za izborot.

So zdravje da se vozi, odlicen paket.
Nezno klikni na; http://forum.carclub.mk/index.php/topic,101.0.html      If you want to have a free ride!

Отсутен Prof. Greenthumb

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3997
  • MadaFunker
Одг: VW Arteon 2020 R-Line 2.0TSI DSG @235KS
« Одговори #9 на: 05 Март 2022, 13:22:23 pm »
Gdamn! Со здравје да се вози, убајна.
New blood of old school

Отсутен AngelSK

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1753
Одг: VW Arteon 2020 R-Line 2.0TSI DSG @235KS
« Одговори #10 на: 05 Март 2022, 13:54:13 pm »
Прекрасен! Штета што е црн, али браво! Прекрасен!
Не е црн туку темно сив. Во однос на црна боја (каков што е Голфот) побавно се валка, т.е. помалку се приметува прашина. Сепак за Скопје не е добитна боја, ам апа и во друга боја некако не ми фаќа око, а особено со оние златно-жолти и црвени нијанси некако ја губи агресијата на дизајнот.

Ова ретко се гледа, VW да не е дизел. Со здравје да се вози, чудно што му извадиле само 190 коња од фабрика, ова треба да е истиот мотор како во ГТИ.
Тоа е затоа што повеќето купувачи на VW купуваат релативно многу стари половни возила каде економичноста ја земаат како еден од најбитните критериуми. Кога возиш релативно скапо возило, горивото не е некаква битна ставка, затоа што загубата на вредноста на возилото поради остарување/амортизација е двоцифрен број пати поголема од разликата во цената на горивота.
Пример германско возило што во моментов кошта 60К евра, по 7 години старост ќе чини 20-25К евра. Со возење на 15кКМ годишно бензинот наспроти дизелот ќе чини 2К евра повеќе што е абсолутно занемарливо во однос на загубата во цена од 35-40К евра. Од друга страна ќефот при возење вреди многу повеќе од тие 2К евра. И во математикава не ги земам трошоците за каско за првите 3 години кои се исто така 2К евра, како и за одржување и регистрација кои се пониски кај TSI во однос на TDI.

Убаво објаснето.

Отсутен BraneMKD

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1015
Одг: VW Arteon 2020 R-Line 2.0TSI DSG @235KS
« Одговори #11 на: 05 Март 2022, 23:10:41 pm »
Кола со СЕ + бензинче за мерак. Кај и тураше чипови ?

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7689
  • Хорска Секција
Одг: VW Arteon 2020 R-Line 2.0TSI DSG @235KS
« Одговори #12 на: 06 Март 2022, 05:33:35 am »
Кола со СЕ + бензинче за мерак. Кај и тураше чипови ?
StepOn chiptuning
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен dame

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3162
    • https://www.facebook.com/pages/Hemisko-I-Poliranje-Na-Vozila/373554479331896
Одг: VW Arteon 2020 R-Line 2.0TSI DSG @235KS
« Одговори #13 на: 06 Март 2022, 10:09:49 am »
Бре како прави мерак ..... со здравје да се вози

Отсутен BokiCivic

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3803
  • Боинг 747
Одг: VW Arteon 2020 R-Line 2.0TSI DSG @235KS
« Одговори #14 на: 06 Март 2022, 11:55:50 am »
Е ова е возилото :) Прекрасно издание !