Автор Тема: CARclub Тест: 2022 Toyota Yaris Cross 1.5 Hybrid AWD-i Premiere Edition  (Прочитано 7020 пати)

Присутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
CARclub Тест: 2022 Toyota Yaris Cross 1.5 Hybrid AWD-i Premiere Edition
« на: 28 Февруари 2022, 18:04:40 pm »






https://www.carclub.mk/2022/02/28/test-toyota-yaris-cross-1-5-hybrid-premiere-edition-kako-yaris-samo-poinakov/

Подобро изгледа од Yaris, плус е потрендовски. Хибридниот погон е супер-ефикасен, ама колата си е бучна на повисоки брзини и реално е наменета за возење низ град. Да се спушти ниско и ќе биде одличен Yaris instead of the Yaris.

Отсутен Skywalker

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3776
Одг: CARclub Тест: 2022 Toyota Yaris Cross 1.5 Hybrid AWD-i Premiere Edition
« Одговори #1 на: 28 Февруари 2022, 20:25:53 pm »
Ентериерот истиот како на Јарис од 13к евра
Lt. Commander Data: "I will always be puzzled by the human predilection for piloting vehicles at unsafe velocities"

Отсутен Nandor The Relentless

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8621
  • Малерозен дрводарец
Одг: CARclub Тест: 2022 Toyota Yaris Cross 1.5 Hybrid AWD-i Premiere Edition
« Одговори #2 на: 28 Февруари 2022, 21:01:01 pm »
Добро изгледа, ама ценава ме нокаутира како Витали Кличко
Добра плата.
Прав скопјАнец.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: CARclub Тест: 2022 Toyota Yaris Cross 1.5 Hybrid AWD-i Premiere Edition
« Одговори #3 на: 28 Февруари 2022, 21:37:45 pm »
Ентериерот истиот како на Јарис од 13к евра
Целата кола е јарис од 13000 евра. Навистина.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: CARclub Тест: 2022 Toyota Yaris Cross 1.5 Hybrid AWD-i Premiere Edition
« Одговори #4 на: 28 Февруари 2022, 22:22:29 pm »
„Бензинецот нуди 92 коњски сили и 120 Nm вртежен момент, а тој соработува со првиот електромотор кој испорачува дополнителни 80 коњски сили и 141 Nm.  Дополнително, тука е и задниот електромотор кој испорачува уште 5 коњски сили и 52 Nm вртежен момент, а сето ова му овозможува на Yaris Cross да забрза до 100 километри на час за 11.8 секунди и да постигне максимални 170 километри на час. “

Чек, првиот електромотор колку момент и моќност испорачува??

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14291
  • Пудингот на шоферството
Одг: CARclub Тест: 2022 Toyota Yaris Cross 1.5 Hybrid AWD-i Premiere Edition
« Одговори #5 на: 28 Февруари 2022, 22:44:40 pm »
Како се расфрлаат со КС и ЊМ,а забрзувањето рамно на Саксо 1.5д
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен Nandor The Relentless

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8621
  • Малерозен дрводарец
Одг: CARclub Тест: 2022 Toyota Yaris Cross 1.5 Hybrid AWD-i Premiere Edition
« Одговори #6 на: 28 Февруари 2022, 23:07:42 pm »
Дебредагаебу, па не е AMG!
Само една секунда е побавен од мене, со оглед на сè...

Ама цената повторно ќе ја искоментирам.
Ме патосира како Џорџ Формен.
Добра плата.
Прав скопјАнец.

Отсутен AUUU

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7075
Одг: CARclub Тест: 2022 Toyota Yaris Cross 1.5 Hybrid AWD-i Premiere Edition
« Одговори #7 на: 01 Март 2022, 00:39:01 am »
Дебредагаебу, па не е AMG!
Само една секунда е побавен од мене, со оглед на сè...

Ама цената повторно ќе ја искоментирам.
Ме патосира како Џорџ Формен.
Не сме само ја и ти на Пиратерија - https://forum.carclub.mk/index.php/topic,24522.msg1228705.html#msg1228705 , изгледа овие од Тојота имаат набавено поголема количина.

Присутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: 2022 Toyota Yaris Cross 1.5 Hybrid AWD-i Premiere Edition
« Одговори #8 на: 01 Март 2022, 00:53:39 am »
„Бензинецот нуди 92 коњски сили и 120 Nm вртежен момент, а тој соработува со првиот електромотор кој испорачува дополнителни 80 коњски сили и 141 Nm.  Дополнително, тука е и задниот електромотор кој испорачува уште 5 коњски сили и 52 Nm вртежен момент, а сето ова му овозможува на Yaris Cross да забрза до 100 километри на час за 11.8 секунди и да постигне максимални 170 километри на час. “

Чек, првиот електромотор колку момент и моќност испорачува??

Заради CVT-то, Toyota не цитира вкупен торк.

1. Бензинец - 92 коња и 120 Nm.
2. Електромотор 1 - 80 коња и 141 Nm.
3. Електромотор 2 - 5 коња и 52 Nm.

Отсутен Nandor The Relentless

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8621
  • Малерозен дрводарец
Одг: CARclub Тест: 2022 Toyota Yaris Cross 1.5 Hybrid AWD-i Premiere Edition
« Одговори #9 на: 01 Март 2022, 00:56:33 am »
Дебредагаебу, па не е AMG!
Само една секунда е побавен од мене, со оглед на сè...

Ама цената повторно ќе ја искоментирам.
Ме патосира како Џорџ Формен.
Не сме само ја и ти на Пиратерија - https://forum.carclub.mk/index.php/topic,24522.msg1228705.html#msg1228705 , изгледа овие од Тојота имаат набавено поголема количина.

Спремајте се со Деан у Сабота, ве пакуем до Кавадарци.
Имам преговарачки техники, ќе видиш како ќе има и од постарата Пиратот. :)))

А, да... немам Тоѕота, ќе се возите у прописна лимузина-кросовер. :)

Патем: Понеделнички, а?
#Мојчоек

Добра плата.
Прав скопјАнец.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: CARclub Тест: 2022 Toyota Yaris Cross 1.5 Hybrid AWD-i Premiere Edition
« Одговори #10 на: 01 Март 2022, 02:15:07 am »
„Бензинецот нуди 92 коњски сили и 120 Nm вртежен момент, а тој соработува со првиот електромотор кој испорачува дополнителни 80 коњски сили и 141 Nm.  Дополнително, тука е и задниот електромотор кој испорачува уште 5 коњски сили и 52 Nm вртежен момент, а сето ова му овозможува на Yaris Cross да забрза до 100 километри на час за 11.8 секунди и да постигне максимални 170 километри на час. “

Чек, првиот електромотор колку момент и моќност испорачува??

Заради CVT-то, Toyota не цитира вкупен торк.

1. Бензинец - 92 коња и 120 Nm.
2. Електромотор 1 - 80 коња и 141 Nm.
3. Електромотор 2 - 5 коња и 52 Nm.
Не разбирам тогаш која е поентата да ги цитира поединечните теоретски максимални вредности кога не може да се употребат сите заедно или пак само една поединечна компонента до максимум. Според перформансиве, моја проценка е дека комбинирано не може да испорача повеќе од еве да речеме 160-180нм и 100кс.

Отсутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5044
  • The Spartan General
Одг: CARclub Тест: 2022 Toyota Yaris Cross 1.5 Hybrid AWD-i Premiere Edition
« Одговори #11 на: 01 Март 2022, 07:20:03 am »
Не разбирам тогаш која е поентата да ги цитира поединечните теоретски максимални вредности кога не може да се употребат сите заедно или пак само една поединечна компонента до максимум. Според перформансиве, моја проценка е дека комбинирано не може да испорача повеќе од еве да речеме 160-180нм и 100кс.

Слаба ти е проценката. 300Нм си ги испорачува. Не ги испорачува коњите на куп (сума), додека вртежниот момент е таму.

Еден мал предлог на @zeroSignal Кога тестираш хибрид, пробај да ги најдеш времињата 0-50км/ч, 20-50км/ч. 50-80км/ч, 60-100км/ч. Во тој опсег хибридот се однесува како кола со многу повеќе КС/вртежен момент и динамика отколку тоа што го има под хауба.

Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: CARclub Тест: 2022 Toyota Yaris Cross 1.5 Hybrid AWD-i Premiere Edition
« Одговори #12 на: 01 Март 2022, 07:44:46 am »
„Бензинецот нуди 92 коњски сили и 120 Nm вртежен момент, а тој соработува со првиот електромотор кој испорачува дополнителни 80 коњски сили и 141 Nm.  Дополнително, тука е и задниот електромотор кој испорачува уште 5 коњски сили и 52 Nm вртежен момент, а сето ова му овозможува на Yaris Cross да забрза до 100 километри на час за 11.8 секунди и да постигне максимални 170 километри на час. “

Чек, првиот електромотор колку момент и моќност испорачува??

Заради CVT-то, Toyota не цитира вкупен торк.

1. Бензинец - 92 коња и 120 Nm.
2. Електромотор 1 - 80 коња и 141 Nm.
3. Електромотор 2 - 5 коња и 52 Nm.
Не разбирам тогаш која е поентата да ги цитира поединечните теоретски максимални вредности кога не може да се употребат сите заедно или пак само една поединечна компонента до максимум. Според перформансиве, моја проценка е дека комбинирано не може да испорача повеќе од еве да речеме 160-180нм и 100кс.
Хибрид е, не е целта да се користи вкупно, туку на начини на кои се заштедува енергија. А да не пречи при нормалната употреба.
Изолација, труцкавост, цена, простор... Тоа се вистинските проблеми на колава. Премногу конкуренција си има од истиот бренд. Рав4 и Камри и Цхр и Корола...

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3878
Одг: CARclub Тест: 2022 Toyota Yaris Cross 1.5 Hybrid AWD-i Premiere Edition
« Одговори #13 на: 01 Март 2022, 12:10:31 pm »
Сакам да го запаознаам оној што за 30к еур би купил ваква кола. Онака да видам како стои со реалноста, и дали има медицински изговор.

Присутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: 2022 Toyota Yaris Cross 1.5 Hybrid AWD-i Premiere Edition
« Одговори #14 на: 01 Март 2022, 12:11:47 pm »
Има еден примерок кај мене во комшии, мислам дека е баш ваков.