Автор Тема: CARclub Тест: 2022 Toyota Yaris Cross 1.5 Hybrid AWD-i Premiere Edition  (Прочитано 6995 пати)

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 13932
Одг: CARclub Тест: 2022 Toyota Yaris Cross 1.5 Hybrid AWD-i Premiere Edition
« Одговори #45 на: 03 Март 2022, 10:25:03 am »
Едно нешто ќе пишам само, цениве на нови и половни коли се комедии, буквално комедии.

Сега гледам баш половни:
1. Шкода Фабија 1.4 тди со раткапна без радио и пластичен волан и бара 9к евра, таа нова не била над 12500 евра.
2. Шкода Камик 25000 км му барал 1500 евра испод нова од салон. Извадоков ваљда му е за да си ја оправда цената во глава "Vo salon da idete da go kupite go nema samo so naracka posle 8 meseci. "
3. Октавија 2017 1.6 дизел раткапна опрема со 130к км и бара 14500 евра, штом Голф 7 1.6 дизел одел за 17500 на акција, Октавијава сигурно не е земена поскапо од тоа, што значи и бара 3000 евра помалце од кога била нова

Одиме нови коли
1. Шкода Фабија 1.0 МПИ 60 коња (во денешно време моторов вреди за до продавница и назад, како електричен тротинет да возиш), 14к евра (Минатата фабија за 15500 евра се зимаше 1.2 ТСИ 110 коња ДСГ со највисоко ниво на опрема плус додатна опрема, прашував во Порше и ми дадоа таква цена тогаш)
2. Поло 1.0 МПИ 80 коња 5 брзини, 17600 евра

Јас сфаќам дека е криза, дека имаат проблеми со производство, ама по овие цени освен некој што апла му е густо за да смени кола, не гледам кој друг би фрлил толку пари за кола на ваков пазар.


Октавијата 1.6 Tdi тој период ја даваа за 18000 евра, на крај ја даваа за 14500 - последните парчиња.
Фабијата 1.0MPi се земаше со добар попуст за 10000 евра.

Супербот, што уште реално е истиот, го даваа за 22000 евра со солидна почетна опрема.

Сеа Шкода Октавија со никаква опрема ќе земеш за таа цена.

Отсутен M3V8

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2675
Одг: CARclub Тест: 2022 Toyota Yaris Cross 1.5 Hybrid AWD-i Premiere Edition
« Одговори #46 на: 03 Март 2022, 12:01:03 pm »
U gradov Sk nemoze da se pomine od kolista po 100k, via mu se sekirate skapo bilo.
Ke se prodava i toa. Toj sto imal, sega ima poveke...
A hibridite se edna od pogolemite gluposti vo autoindustrija ama sto ima toa veze.

Отсутен Leonid

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 859
Одг: CARclub Тест: 2022 Toyota Yaris Cross 1.5 Hybrid AWD-i Premiere Edition
« Одговори #47 на: 03 Март 2022, 13:06:54 pm »
Едно нешто ќе пишам само, цениве на нови и половни коли се комедии, буквално комедии.

Сега гледам баш половни:
1. Шкода Фабија 1.4 тди со раткапна без радио и пластичен волан и бара 9к евра, таа нова не била над 12500 евра.
2. Шкода Камик 25000 км му барал 1500 евра испод нова од салон. Извадоков ваљда му е за да си ја оправда цената во глава "Vo salon da idete da go kupite go nema samo so naracka posle 8 meseci. "
3. Октавија 2017 1.6 дизел раткапна опрема со 130к км и бара 14500 евра, штом Голф 7 1.6 дизел одел за 17500 на акција, Октавијава сигурно не е земена поскапо од тоа, што значи и бара 3000 евра помалце од кога била нова

Одиме нови коли
1. Шкода Фабија 1.0 МПИ 60 коња (во денешно време моторов вреди за до продавница и назад, како електричен тротинет да возиш), 14к евра (Минатата фабија за 15500 евра се зимаше 1.2 ТСИ 110 коња ДСГ со највисоко ниво на опрема плус додатна опрема, прашував во Порше и ми дадоа таква цена тогаш)
2. Поло 1.0 МПИ 80 коња 5 брзини, 17600 евра

Јас сфаќам дека е криза, дека имаат проблеми со производство, ама по овие цени освен некој што апла му е густо за да смени кола, не гледам кој друг би фрлил толку пари за кола на ваков пазар.
2018 кога барав кола, во Порше ми ја нудеа Octavia 1.6 tdi ambition+  опрема за 18500 еур

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: CARclub Тест: 2022 Toyota Yaris Cross 1.5 Hybrid AWD-i Premiere Edition
« Одговори #48 на: 03 Март 2022, 13:09:34 pm »
Едно нешто ќе пишам само, цениве на нови и половни коли се комедии, буквално комедии.

Сега гледам баш половни:
1. Шкода Фабија 1.4 тди со раткапна без радио и пластичен волан и бара 9к евра, таа нова не била над 12500 евра.
2. Шкода Камик 25000 км му барал 1500 евра испод нова од салон. Извадоков ваљда му е за да си ја оправда цената во глава "Vo salon da idete da go kupite go nema samo so naracka posle 8 meseci. "
3. Октавија 2017 1.6 дизел раткапна опрема со 130к км и бара 14500 евра, штом Голф 7 1.6 дизел одел за 17500 на акција, Октавијава сигурно не е земена поскапо од тоа, што значи и бара 3000 евра помалце од кога била нова

Одиме нови коли
1. Шкода Фабија 1.0 МПИ 60 коња (во денешно време моторов вреди за до продавница и назад, како електричен тротинет да возиш), 14к евра (Минатата фабија за 15500 евра се зимаше 1.2 ТСИ 110 коња ДСГ со највисоко ниво на опрема плус додатна опрема, прашував во Порше и ми дадоа таква цена тогаш)
2. Поло 1.0 МПИ 80 коња 5 брзини, 17600 евра

Јас сфаќам дека е криза, дека имаат проблеми со производство, ама по овие цени освен некој што апла му е густо за да смени кола, не гледам кој друг би фрлил толку пари за кола на ваков пазар.
2018 кога барав кола, во Порше ми ја нудеа Octavia 1.6 tdi ambition+  опрема за 18500 еур
Ама дали иде со дрон што те следи и ти прави видеа за на тикток или само со тач?
Зошто без дрон во денешно време не се зема кола. https://www.facebook.com/141747205883848/posts/5122643601127492/

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10138
Одг: CARclub Тест: 2022 Toyota Yaris Cross 1.5 Hybrid AWD-i Premiere Edition
« Одговори #49 на: 03 Март 2022, 13:34:03 pm »
Едно нешто ќе пишам само, цениве на нови и половни коли се комедии, буквално комедии.

Сега гледам баш половни:
1. Шкода Фабија 1.4 тди со раткапна без радио и пластичен волан и бара 9к евра, таа нова не била над 12500 евра.
2. Шкода Камик 25000 км му барал 1500 евра испод нова од салон. Извадоков ваљда му е за да си ја оправда цената во глава "Vo salon da idete da go kupite go nema samo so naracka posle 8 meseci. "
3. Октавија 2017 1.6 дизел раткапна опрема со 130к км и бара 14500 евра, штом Голф 7 1.6 дизел одел за 17500 на акција, Октавијава сигурно не е земена поскапо од тоа, што значи и бара 3000 евра помалце од кога била нова

Одиме нови коли
1. Шкода Фабија 1.0 МПИ 60 коња (во денешно време моторов вреди за до продавница и назад, како електричен тротинет да возиш), 14к евра (Минатата фабија за 15500 евра се зимаше 1.2 ТСИ 110 коња ДСГ со највисоко ниво на опрема плус додатна опрема, прашував во Порше и ми дадоа таква цена тогаш)
2. Поло 1.0 МПИ 80 коња 5 брзини, 17600 евра

Јас сфаќам дека е криза, дека имаат проблеми со производство, ама по овие цени освен некој што апла му е густо за да смени кола, не гледам кој друг би фрлил толку пари за кола на ваков пазар.
2018 кога барав кола, во Порше ми ја нудеа Octavia 1.6 tdi ambition+  опрема за 18500 еур
Ама дали иде со дрон што те следи и ти прави видеа за на тикток или само со тач?
Зошто без дрон во денешно време не се зема кола. https://www.facebook.com/141747205883848/posts/5122643601127492/
Без Бајрактар ништо.

Отсутен Skywalker

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3776
Одг: CARclub Тест: 2022 Toyota Yaris Cross 1.5 Hybrid AWD-i Premiere Edition
« Одговори #50 на: 03 Март 2022, 13:35:54 pm »
Едно нешто ќе пишам само, цениве на нови и половни коли се комедии, буквално комедии.

Сега гледам баш половни:
1. Шкода Фабија 1.4 тди со раткапна без радио и пластичен волан и бара 9к евра, таа нова не била над 12500 евра.
2. Шкода Камик 25000 км му барал 1500 евра испод нова од салон. Извадоков ваљда му е за да си ја оправда цената во глава "Vo salon da idete da go kupite go nema samo so naracka posle 8 meseci. "
3. Октавија 2017 1.6 дизел раткапна опрема со 130к км и бара 14500 евра, штом Голф 7 1.6 дизел одел за 17500 на акција, Октавијава сигурно не е земена поскапо од тоа, што значи и бара 3000 евра помалце од кога била нова

Одиме нови коли
1. Шкода Фабија 1.0 МПИ 60 коња (во денешно време моторов вреди за до продавница и назад, како електричен тротинет да возиш), 14к евра (Минатата фабија за 15500 евра се зимаше 1.2 ТСИ 110 коња ДСГ со највисоко ниво на опрема плус додатна опрема, прашував во Порше и ми дадоа таква цена тогаш)
2. Поло 1.0 МПИ 80 коња 5 брзини, 17600 евра

Јас сфаќам дека е криза, дека имаат проблеми со производство, ама по овие цени освен некој што апла му е густо за да смени кола, не гледам кој друг би фрлил толку пари за кола на ваков пазар.
2018 кога барав кола, во Порше ми ја нудеа Octavia 1.6 tdi ambition+  опрема за 18500 еур

И сега да го имаа 1.0тси во понуда би бил слична цена.
Lt. Commander Data: "I will always be puzzled by the human predilection for piloting vehicles at unsafe velocities"

Отсутен R2D2

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 532
Одг: CARclub Тест: 2022 Toyota Yaris Cross 1.5 Hybrid AWD-i Premiere Edition
« Одговори #51 на: 03 Март 2022, 13:49:57 pm »
Јарисов за 36.000 не би можел да го сварам во ниедна можна комбинација зошто некој би го купил... Мало, бучно со тиња мотор... Да имаше некој луд мотор, можеби ќе поминеше. Вака само ако некој се излаже дека ова мора да е ракета со 3 мотори :)

И сега да го имаа 1.0тси во понуда би бил слична цена.
Ја имаа пред година и нешто, беше 17.770 1.0 тси, амбитион без попуст. Денес би бил 20.000, без попуст.
Шкода Октавиа 1.5 ТСИ, (А8 2020) http://forum.carclub.mk/index.php/topic,24484.0.html
Mercedes A160 (W168) http://forum.carclub.mk/index.php/topic,2269.0.html

Отсутен Leonid

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 859
Одг: CARclub Тест: 2022 Toyota Yaris Cross 1.5 Hybrid AWD-i Premiere Edition
« Одговори #52 на: 03 Март 2022, 14:24:20 pm »
Едно нешто ќе пишам само, цениве на нови и половни коли се комедии, буквално комедии.

Сега гледам баш половни:
1. Шкода Фабија 1.4 тди со раткапна без радио и пластичен волан и бара 9к евра, таа нова не била над 12500 евра.
2. Шкода Камик 25000 км му барал 1500 евра испод нова од салон. Извадоков ваљда му е за да си ја оправда цената во глава "Vo salon da idete da go kupite go nema samo so naracka posle 8 meseci. "
3. Октавија 2017 1.6 дизел раткапна опрема со 130к км и бара 14500 евра, штом Голф 7 1.6 дизел одел за 17500 на акција, Октавијава сигурно не е земена поскапо од тоа, што значи и бара 3000 евра помалце од кога била нова

Одиме нови коли
1. Шкода Фабија 1.0 МПИ 60 коња (во денешно време моторов вреди за до продавница и назад, како електричен тротинет да возиш), 14к евра (Минатата фабија за 15500 евра се зимаше 1.2 ТСИ 110 коња ДСГ со највисоко ниво на опрема плус додатна опрема, прашував во Порше и ми дадоа таква цена тогаш)
2. Поло 1.0 МПИ 80 коња 5 брзини, 17600 евра

Јас сфаќам дека е криза, дека имаат проблеми со производство, ама по овие цени освен некој што апла му е густо за да смени кола, не гледам кој друг би фрлил толку пари за кола на ваков пазар.
2018 кога барав кола, во Порше ми ја нудеа Octavia 1.6 tdi ambition+  опрема за 18500 еур
Ама дали иде со дрон што те следи и ти прави видеа за на тикток или само со тач?
Зошто без дрон во денешно време не се зема кола. https://www.facebook.com/141747205883848/posts/5122643601127492/
ЈОК дрон. Друга опција беше демо возило 1 месец старо, за 16200, ама кога ги немаш многу ти се гледаат

Отсутен Sase_91

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3845
Одг: CARclub Тест: 2022 Toyota Yaris Cross 1.5 Hybrid AWD-i Premiere Edition
« Одговори #53 на: 03 Март 2022, 22:52:41 pm »
Ова испаѓа дека Голф 8 всушност е Бест Бај. Побрзо, поквалитетно, поизолирано и поефтино од ова  Mindblown

Голфот повторно го оправдува епитетот "КРАЛ"  :-X
If everything seems under control, you're not going fast enough.  /  KKBA

Отсутен Dodo

  • Бемвекријачко Пе*ерче
  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2785
Одг: CARclub Тест: 2022 Toyota Yaris Cross 1.5 Hybrid AWD-i Premiere Edition
« Одговори #54 на: 03 Март 2022, 22:55:56 pm »
Ова испаѓа дека Голф 8 всушност е Бест Бај. Побрзо, поквалитетно, поизолирано и поефтино од ова  Mindblown

Голфот повторно го оправдува епитетот "КРАЛ"  :-X

Амин тебра!!!

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7689
  • Хорска Секција
Одг: CARclub Тест: 2022 Toyota Yaris Cross 1.5 Hybrid AWD-i Premiere Edition
« Одговори #55 на: 04 Март 2022, 09:04:22 am »
Ова испаѓа дека Голф 8 всушност е Бест Бај. Побрзо, поквалитетно, поизолирано и поефтино од ова  Mindblown

Голфот повторно го оправдува епитетот "КРАЛ"  :-X
Секако дека е КРАЛ на овие простори. И да го платиш поскапо од другите брендви, ќе го продадеш релативно многу поскапо од друг бренд и најбитно ќе го продадеш одма. Во 2019-та купив Golf VII 2.0TDI Highline купен од МК со 80ККм. Од тогаш до сега барем 30 души ме прашале за да го купат и тоа по повисока цена од што го купив. Во моментов има 110ККм и ми нудат 2000 евра повеќе од тоа што го платив во 2019-та.
Во 2014-та огласив Mazda 6 со поминати 100ККм, исто така купена од МК екстра сочувана и редовно одржувана, едвај ја продадов по годинаипол (на член од форумов) по цена 20-30% пониска од што без проблем се продаваа скантани Пасати со исто ниво на опрема, со најмалку дупло километри поминати, купени во странство по цена иста како што е купена Маздата.
Во меѓувреме без проблеми продадов Passat со изгорена турбина, Audi A6 и тотализиран Mercedes A класа во рекордно време откако ги огласив.
Така да од тој аспект било кој VW, Audi, BMW или Mercedes е подобра варијанта од било кој јапонец земајќи ги сите можни фактори во предвид (вклучително и издржлвиост и расипливост). Притоа VW Golf е буквално КРАЛ-от што барем две третини од популацијата овде го сака ако не како примарно, како секундарно возило.
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен Power to the people

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6445
  • Медалист, Олимпијада за Сарказам Перу '98
Одг: CARclub Тест: 2022 Toyota Yaris Cross 1.5 Hybrid AWD-i Premiere Edition
« Одговори #56 на: 04 Март 2022, 13:33:08 pm »
АМИН!

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43719
  • Il Moderatore
Одг: CARclub Тест: 2022 Toyota Yaris Cross 1.5 Hybrid AWD-i Premiere Edition
« Одговори #57 на: 04 Март 2022, 13:56:37 pm »
го сакам голф во моето сандаче!

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен M3V8

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2675
Одг: CARclub Тест: 2022 Toyota Yaris Cross 1.5 Hybrid AWD-i Premiere Edition
« Одговори #58 на: 04 Март 2022, 15:55:48 pm »
Bez problem prodadov edna Honda, i staiv znakce TDI (so crveni DI) otide odma.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: CARclub Тест: 2022 Toyota Yaris Cross 1.5 Hybrid AWD-i Premiere Edition
« Одговори #59 на: 04 Март 2022, 18:39:19 pm »
Голф не е крал ради себе, него ради структурата на стадото на овие простори. И Kanye West е крал на одредени простори во рурална америка