Ребрендирањето на Даеву во Шевролет беше огромна грешка на ГМ. Они планираа дека Шевролет ќе му дозволи на Опел да се издигне нагоре, кон семи-премиум и премиум сегментот. За жал, се случи обратно - ниските цени на „Шевролет“ ги симнаа и цените на моделите на Опел. Се сведе на реалноста дека купувачите не цицаат весла и дека со задоволство ќе купат возило со иста (или многу слична) технологија за значително пониска цена, и дека конкретно во нивната ситуација значката на Опел не е доволно моќна за да ја оправда разликата во цена.
Со други зборови, сакаа да го напраат со Шевролет она што VW го направи со Шкода. И се за*баа, маестрално. Шевролет од една страна ја канибализираше продажбата на Опел (особено во Круз/Астра сегментот), а од друга страна дополнително ја симнуваше цената на колите. Шуќур се освестија и го повлекоа Шевролет од Европа.
На Опел не му треба средување на продажбата само во Македонија - му треба оправање на продажбата на ниво на цела Европа.
Фалангич, батали го Спарк и компанија.. Таму маржите се премногу мали.