Автор Тема: Opel и неговите модели  (Прочитано 706281 пати)

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34067
  • Таков е животот... јебига
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #345 на: 19 Август 2012, 16:28:36 pm »
Ако во кадетт А и кадетт Б кочниците биле механички со добоши и на предни и на задни тркала. тоа во кадетт Ц драстично се менува, се вградуваат дискови напред, позади остануваат добошите и притоа се вградува серво на кочницата. Ако не веруваш, на мојот опел имам серво кочница фабричка и тоа од 78-ма.

Во Кадет Б 1.1S од 1969 година се вградува серво кочница со диск напред прв пат а не во Кадет Ц.


Второ, да видите прво како кадетот има управување, конкретно за овој Ц класата, па тоа е невероватно, воланот е полесен и од коли што имаат серво, на паркинг ама буквално со една рака можеш да го свртиш воланот, не ти треба сила, а за во вожња да не правам муабет, кој не верува, нека дојде да проба.

Исто така воланот е лесен и во Кадет Б од 67-ма година а не во Кадет Ц. Кој не верува нека дојде да види.

И тоа најмногу му штети горивото на кое го возиме тие мотори се дизајнирани за оловен бензин и татко ми вика дека најмногу осетил дека губи моторот од кога го вовеле безоловниот.

Ова е абсолутно точно. Опелот јас го возев на Обичен бензин 86 октани. Подоцна кога снема обичен го возев на Супер 98. Подоцна некои „мајстори“ трескаа глупости дека немало да работи моторот без катализатор. Но првото ставање на безоловен 98 си работеше без никаков проблем само што изгуби моторот драстично од снага. Сега го возам на Безоловен 95 моторот стар 46 години. Нека пренесат импресии тие што го видоа и слушнаа на Веро лани.

Отсутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6601
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #346 на: 19 Август 2012, 17:13:26 pm »
Falanga, убо си реков, кадетот е класа ауто, дали Ц или Б верзијата, класа аута се, барем ја, ти и кими да ја браниме честа на кадетите како најдобри коли што излегле од опел ;D

За управувањето го нагласив Ц зашто таков имам и возам, не сум пробал кадетт Б, али подвозјето не би требало да се разликува, кадетт Д и Е веке се разликуваат и во мотор, предна вуча се, брегастата стои горе над вентилите, за разлика кај постариве кадети каде што стои странично.

За бензинот, знам уште пред скоро 8 години кога уште имаше обичен бензин, еднаш стави таткоми околу 10 литра и за 50 км го изеде цел, и после тоа постојано му стававме 95 ка. Сега за сега само плин се вози, бензин само колку да го запалам :)

Отсутен kimi makedonski

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2701
  • Слобода или смрт
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #347 на: 19 Август 2012, 17:22:16 pm »
Таман работа дека е подобар од нешто вакво со 4.0 мотор :D



Само овие ги нема нешто да ги возат изгледа “не се погодиле“ :D

Додека кадети уште има и тоа поприлично. Пример пред некое време бев во Скопје да купам гитара и од автобуска до плоштадот видов 3 кадета.

Отсутен kimi makedonski

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2701
  • Слобода или смрт
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #348 на: 19 Август 2012, 17:32:14 pm »
Falanga, убо си реков, кадетот е класа ауто, дали Ц или Б верзијата, класа аута се, барем ја, ти и кими да ја браниме честа на кадетите како најдобри коли што излегле од опел ;D

За управувањето го нагласив Ц зашто таков имам и возам, не сум пробал кадетт Б, али подвозјето не би требало да се разликува, кадетт Д и Е веке се разликуваат и во мотор, предна вуча се, брегастата стои горе над вентилите, за разлика кај постариве кадети каде што стои странично.

За бензинот, знам уште пред скоро 8 години кога уште имаше обичен бензин, еднаш стави таткоми околу 10 литра и за 50 км го изеде цел, и после тоа постојано му стававме 95 ка. Сега за сега само плин се вози, бензин само колку да го запалам :)

Многу се разликува кадет б од кадет ц. Од ц започнуваат да користат други делови и истите ги тераат некаде до 91 година. Пример многу делови од наредниот кадет одговараат и кај мене. Брава на волан, рачки, дури напред подвозје од манта гси од 86 та е 90 посто идентично до тој степен што онаа маска кај што е бравата е иста и на изглед однадвор.
Kaј кадет б се е многу различно гледав јас по отпад прво мислев дека од кадетт б ќе ми одговара тој дел дури и ми беше чудно колку е се различно.
Дури ме зачуди кога видов дека на кадетот кај мене одговараат некои делови што се за корса :D

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34067
  • Таков е животот... јебига
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #349 на: 19 Август 2012, 19:24:59 pm »
Кадет Б и Ц се многу различни. Деловите им се различни. Кај мене не пасуваше карбуратор од Кадет Ц 1200 а пасуваше карбуратор од Аскона 1300 со електронска дизна..... јеботе.


Отсутен marsher

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3177
    • smchiptuning
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #350 на: 19 Август 2012, 19:29:02 pm »
Кај Опел бравата на волан можеби од кадет Д па се до Вектра Ц не е променета....мислам на механичкиот дел со клучот...

Отсутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6601
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #351 на: 19 Август 2012, 19:31:03 pm »
Епа тоа може да е заради усисната грана, зашто на кадет Ц, усисната грана има и приклучок од цревото од сервото на кочницата, штознам да не тресам глупости, ја знам постариве опели носат Solex 30/35, али пасуваат и Weber карбуратори од југовци и 101 ама едногрли да се

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34067
  • Таков е животот... јебига
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #352 на: 19 Август 2012, 19:33:45 pm »
Овој моментално што го носам е Солекс ама не нам каква димензија. Едногрлен со електронска дизна за мала гас.

Отсутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6601
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #353 на: 19 Август 2012, 19:39:02 pm »
Јас уште ги чувам двата солекси, едниот е со 35 mm грло, ама не му работеше саухот, на повлечен саух на ладен мотор не палеше и не работеше, башка со тој карбуратор Соколов на технички ни правеше проблем, па земавме солекс со 30 mm грло, тој имаше саух и го репариравме, ама не се погодија ни едниот ни другиот, коа ке притисневме гас, и едниот карбуратор и другиот го гушеа на почеток, па после примаше гас, ама ни едниот, ни другиот немаа електронска дизна.

Сега со овој веберовиов карбуратор, како препороден е опелов :)

Отсутен marsher

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3177
    • smchiptuning
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #354 на: 19 Август 2012, 19:47:27 pm »
Јас уште ги чувам двата солекси, едниот е со 35 mm грло, ама не му работеше саухот, на повлечен саух на ладен мотор не палеше и не работеше, башка со тој карбуратор Соколов на технички ни правеше проблем, па земавме солекс со 30 mm грло, тој имаше саух и го репариравме, ама не се погодија ни едниот ни другиот, коа ке притисневме гас, и едниот карбуратор и другиот го гушеа на почеток, па после примаше гас, ама ни едниот, ни другиот немаа електронска дизна.

Сега со овој веберовиов карбуратор, како препороден е опелов :)
Weber се одлични карбуратори, многу едноставни по конструкција, но функционални и лесни за одржување..

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #355 на: 19 Август 2012, 21:07:35 pm »

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22217
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #356 на: 23 Август 2012, 00:38:27 am »

..lele pocetokot... ;D



Отсутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6601
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #357 на: 23 Август 2012, 01:08:51 am »
Е ова се вика тестирање на кола, особено второто клипче околу почетокот



Отсутен marsher

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3177
    • smchiptuning
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #358 на: 26 Август 2012, 19:28:48 pm »

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #359 на: 28 Август 2012, 03:43:58 am »