se zaprasuvam za vistinitosta na ovoj artikal. W bese na life support do 1974 so pojavata na Golf. Prethodno vadese modeli koi koi se prodavaa po 50 primeroci.
Јас верувам дека ова е точно, зашто со појавата на голф во 75-та, опел бил принуден да прави автомобили со посовремена технологија. Ако во кадетт А и кадетт Б кочниците биле механички со добоши и на предни и на задни тркала. тоа во кадетт Ц драстично се менува, се вградуваат дискови напред, позади остануваат добошите и притоа се вградува серво на кочницата. Ако не веруваш, на мојот опел имам серво кочница фабричка и тоа од 78-ма. Исто така VW во голф вградувал и GTI мотор, тоа ги натерало од опел да почнат во кадетт да вградуваат GTE, подоцна GSI, кој дури и побрз бил од GTI.
Второ, да видите прво како кадетот има управување, конкретно за овој Ц класата, па тоа е невероватно, воланот е полесен и од коли што имаат серво, на паркинг ама буквално со една рака можеш да го свртиш воланот, не ти треба сила, а за во вожња да не правам муабет, кој не верува, нека дојде да проба.
Трето, моторите до кадетт Ц се правени од чист гус, тежат многу, али се многу издржливи, ене го, 42 години уште се врти, стави му бензин или плин, улје и гајле нема