Автор Тема: Opel и неговите модели  (Прочитано 781487 пати)

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20800
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #3810 на: 14 Февруари 2018, 12:19:14 pm »
480k голфови продадени во ЕУ за 2017 и 216к астра. Повеќе од дупло, но и јас би се согласил генерално дека висок квалитет не иде пропорционално со број на продадени возила, но ова е таква класа на автомобили каде што бројот на продадени возила е доста значаен податок. Не завземам страна, туку кажувам мое мислење.

А ако се расипат од овие 480к голфови да речеме 10к а од 216 астри 8к тоа не го прави астра помалку расипливо ауто. А особено на интернет кога се чита по форуми. Нормално е за возила што се продаваат многу повеќе да најдеш многу повеќе информации за нив, било добри или лоши.

И треба а најбитна работа е како ти се чувствуваш кога возиш одредено ауто.

1. Многу јасно, ама не секој го разбира тоа.

2. Дефинитивно. Ама и тоа не секој го разбира :)
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4220
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #3811 на: 14 Февруари 2018, 12:19:31 pm »
480k голфови продадени во ЕУ за 2017 и 216к астра. Повеќе од дупло, но и јас би се согласил генерално дека висок квалитет не иде пропорционално со број на продадени возила, но ова е таква класа на автомобили каде што бројот на продадени возила е доста значаен податок. Не завземам страна, туку кажувам мое мислење.

А ако се расипат од овие 480к голфови да речеме 10к а од 216 астри 8к тоа не го прави астра помалку расипливо ауто. А особено на интернет кога се чита по форуми. Нормално е за возила што се продаваат многу повеќе да најдеш многу повеќе информации за нив, било добри или лоши.

И треба а најбитна работа е како ти се чувствуваш кога возиш одредено ауто.
Збориме за продажба и цени во РМ. Коментираме наши цени, пакети, акциски цени...

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22223
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #3812 на: 14 Февруари 2018, 12:19:46 pm »
480k голфови продадени во ЕУ за 2017 и 216к астра. Повеќе од дупло, но и јас би се согласил генерално дека висок квалитет не иде пропорционално со број на продадени возила, но ова е таква класа на автомобили каде што бројот на продадени возила е доста значаен податок. Не завземам страна, туку кажувам мое мислење.

А ако се расипат од овие 480к голфови да речеме 10к а од 216 астри 8к тоа не го прави астра помалку расипливо ауто. А особено на интернет кога се чита по форуми. Нормално е за возила што се продаваат многу повеќе да најдеш многу повеќе информации за нив, било добри или лоши.

И треба а најбитна работа е како ти се чувствуваш кога возиш одредено ауто.

Да не ја постирам истата табела пак.
Мерењата се по број на кварови на 100 нови возила купени уназад 2-3 години...независно од продажбата.

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14717
  • Пудингот на шоферството
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #3813 на: 14 Февруари 2018, 12:21:37 pm »
Ама пошо Голф многу повеќесе продава ке наидеш на повеќе табели за Голф. ;D
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6579
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #3814 на: 14 Февруари 2018, 12:25:46 pm »
А демек бројката во МК е различна? Како и да е, не е важно друга ми беше и поентата.

Да отидеш во било кој салон дали во Македонија или Холандија ќе си добиеш соодветна понуда за која што ќе се избориш. Последната генерација астра и голф ценовно се многу слични, а овде сте фатиле да си ги мерите кој модел е поевтин од основниот со никаква опрема по каталог. Освен компании што зимаат авомобили на лизинг и овде на форумов незнам кој друг се замара со каталошки цени. И успут се става во муабетот ново поло и како било поскапо од основна астра. И?! Дискусија без значење.

480k голфови продадени во ЕУ за 2017 и 216к астра. Повеќе од дупло, но и јас би се согласил генерално дека висок квалитет не иде пропорционално со број на продадени возила, но ова е таква класа на автомобили каде што бројот на продадени возила е доста значаен податок. Не завземам страна, туку кажувам мое мислење.

А ако се расипат од овие 480к голфови да речеме 10к а од 216 астри 8к тоа не го прави астра помалку расипливо ауто. А особено на интернет кога се чита по форуми. Нормално е за возила што се продаваат многу повеќе да најдеш многу повеќе информации за нив, било добри или лоши.

И треба а најбитна работа е како ти се чувствуваш кога возиш одредено ауто.

Да не ја постирам истата табела пак.
Мерењата се по број на кварови на 100 нови возила купени уназад 2-3 години...независно од продажбата.
Дај постирај ја жити се.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22223
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #3815 на: 14 Февруари 2018, 12:29:44 pm »
The 2017 Germany Vehicle Dependability Study is based on responses from nearly 14,000 owners of 2014-2016 model-year vehicles. The study was fielded from February through April 2017.



http://www.jdpower.com/press-releases/jd-power-2017-germany-vehicle-dependability-study


Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4220
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #3816 на: 14 Февруари 2018, 12:34:18 pm »
Каки не е различно. Има 1000 математики со цените кај нас. Највеќе поради акциза, царина... Голфов со цена од 15900 е поевтин него њемачка. Башка, кај нас гољф е икона и секогаш ќе биде попродаван.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22223
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #3817 на: 14 Февруари 2018, 12:34:47 pm »

Збориме за продажба и цени во РМ. Коментираме наши цени, пакети, акциски цени...

Кога сме веќе на темава....ова мене ми е разумна цена .....донекаде..


Opel Insignia GSi 2.0 Direct Injection Turbo (260) 4x4 in 2018, the model with 5-door hatchback body and Line-4 1998 cm3 / 122.4 cui, 191 kW / 260 PS / 256 hp (ECE)






Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4220
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #3818 на: 14 Февруари 2018, 12:35:46 pm »
Статистикиве кога ќе ги видам... одма ми се присе*уе...

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22223
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #3819 на: 14 Февруари 2018, 12:36:51 pm »
Статистикиве кога ќе ги видам... одма ми се присе*уе...

Eпа ништо...батали статистика..
Дај да гледаме низ градов колку ги возат и тоа е тоа.
 ;D

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4220
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #3820 на: 14 Февруари 2018, 12:51:14 pm »
Колега, тука е тешка манипулација во игра. Имаш дефект од 10ден (сијаличе позиција) и дефект кинење ланче, кршење мотор, мењач, итн. Они ставаат се на купче, па од тоа прават табела. VW, и SEAT се едни од понедоверливите, во ситни ама и во крупни кварови. Audi се далеку поквалитетни од VW и SEAT, ама ете тука според табелава, по бројот на "проблеми" гледаме дека не се.

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6579
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #3821 на: 14 Февруари 2018, 12:53:25 pm »
The 2017 Germany Vehicle Dependability Study is based on responses from nearly 14,000 owners of 2014-2016 model-year vehicles. The study was fielded from February through April 2017.



http://www.jdpower.com/press-releases/jd-power-2017-germany-vehicle-dependability-study


Го прочита извештајот? И што можеш да заклучиш од него а е во врска со тоа што се прави муабет последниве неколку страни? :) А за најмал број на кварови т.е. доверливост се знае. Хонда и Тојота.

Од твојот линк, да извадам неколку интересни точки:
Цитат
“Premium brands have more technology, come fully equipped and owners drive more kilometers a year, so there are more things that can go wrong or be perceived as a problem,” Lendrich said. “It’s not necessarily an issue of quality, but as automakers continue to add features to a premium vehicle, they should note the common issues that current owners cite.

Цитат
The study examines 177 problem symptoms across eight categories: vehicle exterior; driving experience; features/controls/displays (FCD); audio/communication/entertainment/navigation (ACEN); seats; heating, ventilation and air conditioning (HVAC); vehicle interior; and engine and transmission. Overall dependability is determined by the number of problems experienced per 100 vehicles (PP100), with a lower score reflecting higher quality.

Пошто сопствениците изјавиле според овој извештај дека Киа и Хјундаи имаат најмалку проблеми првите 3 години, дали ова значи дека се доверливи на долг рок? Тука голема улога игра и цената на автомобили како половни возила. Каде се тука Киа и Хјундаи? А каде Тојота и Хонда? И освен проблеми како кварови да направиме малце муабет за квалитет на вожња?  Изолација, менувач, прецизност при управување итн. Тоа можеби е најбитно а нешто каде што Корејците се уште се позади Европа.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22223
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #3822 на: 14 Февруари 2018, 13:08:01 pm »

Го прочита извештајот? И што можеш да заклучиш од него а е во врска со тоа што се прави муабет последниве неколку страни? :)


Дека во 2017 Опел се квари помалку од VW , па и Хонда (дури сега ја приметив) бидејќи ниеден бренд не е премиум, слично се возат, а и  ги полнат со слична опрема и технологија..
 

Цитат
The study examines 177 problem symptoms across eight categories: vehicle exterior; driving experience; features/controls/displays (FCD); audio/communication/entertainment/navigation (ACEN); seats; heating, ventilation and air conditioning (HVAC); vehicle interior; and engine and transmission. Overall dependability is determined by the number of problems experienced per 100 vehicles (PP100), with a lower score reflecting higher quality.

Пошто сопствениците изјавиле според овој извештај дека Киа и Хјундаи имаат најмалку проблеми првите 3 години, дали ова значи дека се доверливи на долг рок? Тука голема улога игра и цената на автомобили како половни возила. Каде се тука Киа и Хјундаи? А каде Тојота и Хонда? И освен проблеми како кварови да направиме малце муабет за квалитет на вожња?  Изолација, менувач, прецизност при управување итн. Тоа можеби е најбитно а нешто каде што Корејците се уште се позади Европа.

1. Киа и Хјундаи момнтално ти даваат најдолга гаранција ако не се лажам....дали истите нови модели се доверливи на долг рок не можеш да кажеш ниту за корејците, ниту за германците. Ќе збориме за ова после 15 години.Здравје.

2.Ова е истражување за нови возила, цената на половни , во друга прилика и тема...небитно моментално.

3.Ова е истражување за доверливост/расипливост, не за квалитет на вожња, мекост на пластики и слично...

4.Корејците ги стигнаа германците во нерасипливост...прашање на време е кога ќе ги стигнат и во се друго, а ти треба да се радуваш заради тоа бидејќи утре, кога тоа ќе се случи на VW нема да му стиска да ти бара 16.000 за Поло од 70 кс на раткапни. ;D 

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 11061
  • Ќybriт Pro Max
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #3823 на: 14 Февруари 2018, 13:33:41 pm »
мене ме плаши севкупниот просек на проблеми
а станува збор за нови возила
ќе речеш нова модернизирана индустрија, истражувања, тестирања, лаборатории...

ама па просекот го качува Фиат/Алфа, така да понизок би бил

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22223
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #3824 на: 14 Февруари 2018, 13:36:54 pm »
мене ме плаши севкупниот просек на проблеми
а станува збор за нови возила
ќе речеш нова модернизирана индустрија, истражувања, тестирања, лаборатории...

ама па просекот го качува Фиат/Алфа, така да понизок би бил

Исто...
http://forum.carclub.mk/index.php/topic,22465.0.html