Го прочита извештајот? И што можеш да заклучиш од него а е во врска со тоа што се прави муабет последниве неколку страни?
Дека во 2017 Опел се квари помалку од VW , па и Хонда (дури сега ја приметив) бидејќи ниеден бренд не е премиум, слично се возат, а и ги полнат со слична опрема и технологија..
The study examines 177 problem symptoms across eight categories: vehicle exterior; driving experience; features/controls/displays (FCD); audio/communication/entertainment/navigation (ACEN); seats; heating, ventilation and air conditioning (HVAC); vehicle interior; and engine and transmission. Overall dependability is determined by the number of problems experienced per 100 vehicles (PP100), with a lower score reflecting higher quality.
Пошто сопствениците изјавиле според овој извештај дека Киа и Хјундаи имаат најмалку проблеми првите 3 години, дали ова значи дека се доверливи на долг рок? Тука голема улога игра и цената на автомобили како половни возила. Каде се тука Киа и Хјундаи? А каде Тојота и Хонда? И освен проблеми како кварови да направиме малце муабет за квалитет на вожња? Изолација, менувач, прецизност при управување итн. Тоа можеби е најбитно а нешто каде што Корејците се уште се позади Европа.
1. Киа и Хјундаи момнтално ти даваат најдолга гаранција ако не се лажам....дали истите нови модели се доверливи на долг рок не можеш да кажеш ниту за корејците, ниту за германците. Ќе збориме за ова после 15 години.Здравје.
2.Ова е истражување за нови возила, цената на половни , во друга прилика и тема...небитно моментално.
3.Ова е истражување за доверливост/расипливост, не за квалитет на вожња, мекост на пластики и слично...
4.Корејците ги стигнаа германците во нерасипливост...прашање на време е кога ќе ги стигнат и во се друго, а ти треба да се радуваш заради тоа бидејќи утре, кога тоа ќе се случи на VW нема да му стиска да ти бара 16.000 за Поло од 70 кс на раткапни.