2010 та е пишувано...можда затоа.
Што се однесува до моментот за ентузијастите, не се слагам..
Астра (ОПЦ) би купил секој кој реално нема пари за Фокус РС или нешто појако.
Голф ГТИ и Фокус СТ немаат шанси тука и тоа е тоа.
На стаза и Широко Р е поспоро.
End of story.
Али ОПЦ сами по себе не можат многу да помогнат во продажба и напредок туку фали она што дечкото погоре го пишал под точка 1 и 2, како и фокусирање на модели кои реално се најпогодни за комерицијален ( не ентузијазтички) џеб.
Ентериер?
Ништо посебно не се одвојува конкуренцијата..сите во основно ниво се ко турски затвор, а во највисоко се сите убави и е ствар на укус кој сака функционално и едноставно, а кој сака кокпит на спејс шатл.
Ајде, повторно - agree to disagree. Дека Focus ST нема шанси, тоа ако се лажеме. Астра ОПЦ иде до 100 за 6.0 секунди, Фокусот за 6.5, али тоа се веќе финеси. Ако веќе сакаме да збориме за хот хечови (и да останеме на преден погон) тука е Leon Cupra R 280 (и со иста коњажа дури) што иде до 100 за 5.7 секунди и кошта 33.860 евра, вс 35.440 за Astra OPC. Ем побрзо, ем поевтино. Нели тоа ти беше тебе поентата во животот?
Да речеш дека во ентериерите нема разлика.. Треба ептен да си инат. Ама нека ти биде.
--
Интересен новитет - денес Opel објави 1.5 турбо со 150 коња во Корса. Као warm hatch варијанта на Corsa OPC.
150 коња, 220 њутна, 8.9 до 100.. Арно ама, кога ќе видиш дека Polo BlueGT со 1.4 TSI со 150 коња иде до 100 за 7.8 секунди, а Peugeot 208 со 1.6 турбо и 156 коња за 7.3.. Како да ти кажам.. Нешто је труло у држави Риселхајмској..