Автор Тема: Opel и неговите модели  (Прочитано 714615 пати)

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29665
    • CARclub.mk
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #2295 на: 04 Февруари 2015, 17:23:28 pm »
Ти боде очи што гохејташ Опел, тоа ти боде очи :) што не ти боде очи Ауди или Пасат... или пак Голфон ебате беља ;D

Како беше она? Anger comes from fear, fear leads to hatred? :P :D

Де бре Милентије, не ти опцув мајка. :D

Не ми се свиѓа моментот дека фаровите се поставени над предниот отвор за воздух. Чудно ми е. Јебига. :)

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54984
  • Махер
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #2296 на: 04 Февруари 2015, 17:30:11 pm »
Задницата не да боде очи, ќе ти ги истера. Према Фиестат е две категории испод.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #2297 на: 05 Февруари 2015, 09:21:07 am »
Брзо опелче ко брзо опелче...200 коња спакувани во кибритче.
Убаво.
Сите во таа класа ми се исти и подеднакво небитни.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #2298 на: 09 Февруари 2015, 15:11:22 pm »


Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #2300 на: 10 Февруари 2015, 11:11:04 am »
CLASSIC CAR REVIEWS  
Vauxhall Calibra (1989 - 1998)
Last updated 5 October 2013

The Vauxhall Calibra doesn’t possess the greatest dynamics, and the best of the lot was probably the mid-range 2.0-litre 16-valve version. It also picked up an unfortunate reputation for attracting the ‘wrong’ type of buyer in the last decade – before disappearing rapidly from the streets, once Corsa drivers realised the Calibra’s brilliant XE ‘red top’ engine fitted under the bonnet. But that aside, it’s easy to forget just how popular the Calibra was in its day.

When it appeared on the scene, the Calibra hit the market running, riding on the back of the Cavalier’s success, and just like the Mazda MX-5, it revolutionised the market sector it competed in. The Calibra was great-looking, but it also boasted a ground-breaking drag co-efficient of 0.26 and that meant that even the weediest 115bhp model could crack 130mph on long straights. Important for its intended buyers. Later V6s proved to be a formidable cruiser, too. But the Calibra was also practical – with a hatchback and large boot, and roomy interior – and that meant it could also star on company car lists… It might not have been the best, but it was certainly the most important offering of its era. Buy one now, while they’re in the gutter.


Buying Guide
Good

Good-looking, practical Cavalier-based four-seater coupe with a big, golf-bag-sized boot.
Some good engines in the line-up.
Some very fast, very powerful cars such as 201bhp six-speed 4x4 turbo.
Some nice trim combinations. 168bhp 2.5 V6s with leather and white instruments on 'R' plates can represent a lot of coupe for the money.
Usefully, had a lever behind the headlights to switch from left dip to right dip for continental driving (explained in the driver's manual).
Vauxhalls generally had below average warranty repair costs in 2003 Warranty Direct Reliability index (index 84.4 v/s lowest 31.93). Link:- www.reliabilityindex.co.uk

Bad

Hard to see out of and very difficult to reverse.
Though they handle better than the Cavalier they still suffer from understeering limitations.
Front-drive Calibras will always come off the road front-first.

Watch

In days gone by, ex-Vauxhall Masterhire cars previously on service contracts came with trustworthy print-out of full service history, including cambelt changes every 36,000-40,000 miles.
Bulkhead may crack around steering rack mountings. Listen for steering creaks and look for cracks around steering rack bulkhead mounting points, a £700 job to repair. Abbot Racing of Spinnels Farm, Manningtree (tel: 01255 870636) have a means of mounting the rack more rigidly, and also replacing the soft rubber suspension bushes which not only solves the problem but makes the car steer and handle much better.
Six-speed gearbox on 4x4 turbo fails and costs a fortune to replace.
On 2.0 litre 16v models a problem can develop with the idle adjustor control valve necessitating replacement and modifying by the fitting of an oil separator.
Plug leads deteriorate and are ridiculously expensive to replace.
Timing belts on 4 cylinder 16v engines also drive the water pump which can shed its impeller blades and seize, throwing off the belt, so best to change water pump too.
Tensioner bolt which passes through oil pump also prone to fracture, leving belt untensioned and apt to fly off.


http://classics.honestjohn.co.uk/reviews/vauxhall/calibra/



Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29665
    • CARclub.mk
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #2301 на: 11 Февруари 2015, 13:50:04 pm »
Пројдов до Олимпија моторс да ја ѕирнам новата (and I use that term very loosely) Corsa.



У кратки црти.. Опел продолжува со "Close, but no cigar" тактиката. Вака на прв поглед изгледа океј, али одма се забележува дека е нова предница натакната на стара каросерија. Мање-више истото важи и за задниот дел.

Внатре е подобрена, и уште е меѓу најпросторните во класата. Хауевер, со материјалите очигледно е генерација поназад од директните конкуренти.

Сè на сè, фино подобрување. Ја не би се дрзнал да ја наречам нов модел (и треба да се продава уште 7 (!!) години), и изборот за кола на година во Србија мислам дека е несоодветен.

Цената е во старт 1500 евра повисока во однос на претходната.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #2302 на: 11 Февруари 2015, 14:03:09 pm »
.Ја не би се дрзнал да ја наречам нов модел (и треба да се продава уште 7 (!!) години), и изборот за кола на година во Србија мислам дека е несоодветен.


Си знаат србите, остај ти...

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54984
  • Махер
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #2303 на: 11 Февруари 2015, 14:24:09 pm »
Демек ти би ја возел...

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29665
    • CARclub.mk
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #2304 на: 11 Февруари 2015, 14:27:06 pm »
Покрај Polo, новата Fabia, Fiesta, новата Mazda 2 и уште пар други кандидати, едини начин на кој ќе се продаде Corsa е со сериозен, сериозен попуст.

Oh wait.. Така беше и до сега.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #2305 на: 11 Февруари 2015, 14:38:05 pm »
Вие си знаете.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #2306 на: 12 Февруари 2015, 12:29:52 pm »
Од пола милионче до милионче во Опелче..без ремонтче..

https://opelpost.com/06/2014/kilometer-kings-crack-million-mark/


 


« Последно менување: 12 Февруари 2015, 12:35:27 pm Stratro »

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #2307 на: 12 Февруари 2015, 12:35:30 pm »
Покрај Polo, новата Fabia, Fiesta, новата Mazda 2 и уште пар други кандидати, едини начин на кој ќе се продаде Corsa е со сериозен, сериозен попуст.

Oh wait.. Така беше и до сега.

Ќе ги видиме официјалните бројки. Како по правило и овој пат грешиш со изјави при хејтање на опел :)

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29665
    • CARclub.mk
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #2308 на: 12 Февруари 2015, 12:58:45 pm »
Никогаш не сум рекол дека Корса не се продава. Се продава, со сериозен попуст.

Не го хејтам Опел, баш објективно го гледам, не низ твоите розеви очила. :)

http://www.autobild.de/artikel/opel-corsa-skoda-fabia-ford-fiesta-seat-ibiza-test-5498921.html

Али еве, некој веќе седнал, повозел, и тоа Германец.. Па Корсата губи од Фабијата.

Како и да е.. Прошетај до Олимпија Моторс и ѕирни ја Корсата, па биди поштен и кажи дали уште од прв момент не изглеа као стар модел со нова натакната предница.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #2309 на: 12 Февруари 2015, 13:50:09 pm »
Хаха, не се пали па и ти гледаш дека те рчкам.
Корсата доволно се разликува за да биде апла приметливо дека се работи за нов модел. Има нови мотори, нов ентериер, нова маска и браници. Кого боли дали има нова платформа или не? И така си е одлична старата платформа. Во секој случај ќе се продава повеќе од фабиа, тука некаде со поло и фиеста како и секогаш.
А кажи ми, Поло, Пасат, Голф случајно да не ти личат нанови модели?