Автор Тема: Mercedes w210 E270cdi  (Прочитано 96993 пати)

Отсутен зоки-златен

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7067
  • хаУс мајстор
Одг: Mercedes w210 E270cdi
« Одговори #465 на: 01 Август 2022, 18:59:23 pm »
Оставаш во D и држиш кочница.

Ова ми нема никаква логика да држам кочница по 2-3 минути. Не сум имал автоматик (ама сум возел) и не гледам зошто би го држел менувачот во D и присилно би кочел во место. Затоа е измислено посебно N и посебно P.

Подобро во N и активирано рачна отколку да оптеретувам и менувач, а и кочница со држење во место.

едит - Ова го пишува на 99% од сајтовите:

In automatic cars, it is always recommended to shift the car to Neutral (N) when the car is not moving. You also need to apply the brake pedal. If you keep the car in Drive (D) and use the brakes to keep the car stationary, chances of transmission wear are quite high
За во Неготино со еден семафор нема логика, за Скопје на секој 100м семафор, нема да ти текне мењач да пипнеш.
Ако сакаш да пипкаш имаш мануелен.

Отсутен Diesel

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6433
Одг: Mercedes w210 E270cdi
« Одговори #466 на: 01 Август 2022, 20:18:16 pm »
...или мењачот у гаќи пипкај го, чешај ташаци, било што...

Отсутен Vlatce-Vectra

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5915
Одг: Mercedes w210 E270cdi
« Одговори #467 на: 01 Август 2022, 20:31:59 pm »
Вие со скапите коли изгорени сте на полна да престигнувате…


Sent from my iPhone using Tapatalk
[/quote/]
Mislev na puna gas ne na puna linija. Jas bas sum od tie ludaci sto pocituvaat pravila i propisi pogotovo na preteknuvanje nikogas negledam da si go zagrozam sopstveniot ili necij drug zivot od sprotivna strana.
Inace mu fativ tertipot otposle za preteknuvanje povekje kje natisnam papucata i on sam kje prefrli vo pomala imam sila kolku sakam za da me izvlece. Od pocetokot lagano pritiskav na pedalot kolku da ubrza ama on mi prefrlase brzina pogore i jok snaga da me izvlece.
Inace koga stojam na semafor menuvacot si e stalno vo D i si drzam na kocnica voopsto ne go cepkam. A kako sto citav i zborev so decki od mercedes servis mi rekoa deka taka ima povekje podmackuvanje nego koga e vo N.

Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10576
Одг: Mercedes w210 E270cdi
« Одговори #468 на: 02 Август 2022, 13:57:48 pm »
За 100-150€ не знам каков е тој ремап, ама ако стварно се решиш, размисли добро каде.
kolku treba da e?

inaku @Vlatce-Vectra ne zaebavj so poleka stiskanje gas za preticuvanje, zostyo pobogu, kje preticas ili paralelno kje vozis ebago, se znae gledash shto pobrzo da go uzmines. Sakako kje zemis vo predvid i uslovite ako e krivina ili slicno, ama generalno p'lna za preticanje iunaku kje smatra deka vozis labavo na otvoreno, avtomatikot edino shto gleda e pedalata, toj ne ja gleda kolata do tebe.

Za remap, shto znam, kaj nekoj si danile ja nosve ama ic nisto ne se primetuva, osven shto shustu turbinata povekje, st1 e, shto znam moze da dyno ima razlika, na asphalt nema. e sega imalo kaj vero nekoj si go falea, ama licno su nemal iskustvo. Demek trebalo da pominat 500-600 km pa za da se oseti, mada vikendov kej ja voza nakaj doma, ama ne gleda logika, toa shto uci ecu-to ne gi namaluva niti zgolemuva konjite.

Отсутен Vlatce-Vectra

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5915
Одг: Mercedes w210 E270cdi
« Одговори #469 на: 02 Август 2022, 16:42:18 pm »
Vo onaa grupana na fb za Mercedes zborev so eden decko on ima w211 isto 270cdi. Vika do sega sum provozel 4 komada mercedesi i site od start sum gi nosel na remap stage1. Kolata dosta polesno ubrzava se osekja ona dvizenje na trganje kako pobrzo polni skazalkata duri i kako sto kazuva so normalna voznja potrosuvacka moze i skoro do 1l da ide nadole na 100km.
Kako sto mi kaza plakjal od 100 do 150 eura za taa rabota i vika kolite si gi vozel licno familijarno po 5-6 god nemal nikakvi problemi.

Отсутен зоки-златен

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7067
  • хаУс мајстор
Одг: Mercedes w210 E270cdi
« Одговори #470 на: 02 Август 2022, 18:12:35 pm »
За 100-150€ не знам каков е тој ремап, ама ако стварно се решиш, размисли добро каде.
kolku treba da e?



За мечето не ми даде цена, би требало тука некаде да е:


На StepOn исто пробав да видам, мислам дека е таа што ти ја збориш позади Веро, ама цени немаше. За Пасатот мислам дека таму прашував, ама не ме фаќај за збор, околу 300€ ми рекоа.

Отсутен Спенсер

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7513
Одг: Mercedes w210 E270cdi
« Одговори #471 на: 02 Август 2022, 19:03:33 pm »
@Vlatce-Vectra   Јас го ремапирав бмвто мое пред 60.000км, кај зоки степ-он. Јас сум презадоволен од ремапот, колата се препороди. Ако мотор турбина ламела е во ОК состојба, не му ја мисли, ремапирај ја.

Тука имам мерења пред и потоа; разликата нормално се осеќа и во вожња.

https://forum.carclub.mk/index.php/topic,22203.msg1117422.html#msg1117422

Отсутен MAPJAH

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6993
  • Бенве сие бенве
Одг: Mercedes w210 E270cdi
« Одговори #472 на: 02 Август 2022, 20:42:20 pm »



Sent from my iPhone using Tapatalk

Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10576
Одг: Mercedes w210 E270cdi
« Одговори #473 на: 02 Август 2022, 23:09:16 pm »
Vo onaa grupana na fb za Mercedes zborev so eden decko on ima w211 isto 270cdi. Vika do sega sum provozel 4 komada mercedesi i site od start sum gi nosel na remap stage1. Kolata dosta polesno ubrzava se osekja ona dvizenje na trganje kako pobrzo polni skazalkata duri i kako sto kazuva so normalna voznja potrosuvacka moze i skoro do 1l da ide nadole na 100km.
Kako sto mi kaza plakjal od 100 do 150 eura za taa rabota i vika kolite si gi vozel licno familijarno po 5-6 god nemal nikakvi problemi.
ovaj likov rece demek do 1500 mapata e nekakva zastita imalo bla bla..Ne deka ne e pobezbedno taka, ama neka istera 100.000 za drugot ic qr ne me boli dali kje rikne ili dali kej napraj permanentna shteta. Ja sekako ja pala i puna na -20 xD. Kje ja ceka da se zagrejt, kje se onada so nejze ja sanki 2 veka kje zhivea. Mada po ne vlece ladna ko kje e .  Da znaev deka e taka ic ne ja nosev kaj nego, sega za st2 kaj drug kje ja nosa jbg. Inaku imalo neshto izmegju st1 i 2 kao da ne ja sepash na max, najverojatno najdobro e na toa direktno dase odi. Shto znam. A za st1 ic ne se dumaj, badzanakov beshe impresionirat od toj kaj vero, ama koj e tacno ne zna.
@зоки-златен Златен, што знам тие што гледав на yt тија после ти даваат и од дино резултати, диното ти е само 60 еу, ако не е поскапено.

Отсутен зоки-златен

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7067
  • хаУс мајстор
Одг: Mercedes w210 E270cdi
« Одговори #474 на: 02 Август 2022, 23:48:58 pm »
Не знам, не сум правел, не сум бил, само чудно ми падна за цената Влатко што ја спомна, нејсе.
Има доста форумџии што ставиле, може да му кажат подетално.

Отсутен Sase_91

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3959
Одг: Mercedes w210 E270cdi
« Одговори #475 на: 03 Август 2022, 00:30:50 am »
Vo onaa grupana na fb za Mercedes zborev so eden decko on ima w211 isto 270cdi. Vika do sega sum provozel 4 komada mercedesi i site od start sum gi nosel na remap stage1. Kolata dosta polesno ubrzava se osekja ona dvizenje na trganje kako pobrzo polni skazalkata duri i kako sto kazuva so normalna voznja potrosuvacka moze i skoro do 1l da ide nadole na 100km.
Kako sto mi kaza plakjal od 100 do 150 eura za taa rabota i vika kolite si gi vozel licno familijarno po 5-6 god nemal nikakvi problemi.
[/quote
Vo onaa grupana na fb za Mercedes zborev so eden decko on ima w211 isto 270cdi. Vika do sega sum provozel 4 komada mercedesi i site od start sum gi nosel na remap stage1. Kolata dosta polesno ubrzava se osekja ona dvizenje na trganje kako pobrzo polni skazalkata duri i kako sto kazuva so normalna voznja potrosuvacka moze i skoro do 1l da ide nadole na 100km.
Kako sto mi kaza plakjal od 100 do 150 eura za taa rabota i vika kolite si gi vozel licno familijarno po 5-6 god nemal nikakvi problemi.

Потрошувачката не паѓа ни 1 грам, за другото субјективно е. Јас би го ремапирал (чипувал).
If everything seems under control, you're not going fast enough.  /  KKBA

Отсутен Vlatce-Vectra

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5915
Одг: Mercedes w210 E270cdi
« Одговори #476 на: 03 Август 2022, 00:33:16 am »
Znaci i ja pojma neam do sega vakvo cudo nemam praveno i neznam. Ova go kazuvam od dvajca do sega sto sum gi prasal tie ceni mi gi dale mislam tolku oni platile.
Edino sto sum se vozel vo taka cepkana kola bese na Nume borata ama toa krsese kicma.
Ja nebaram tolku baska jas kola mnogu mnoguuuu retko stiskam na puna. Ama ako e taa cena ne e skapo toa zadovolstvo e sea 250 evropski vekje e posolenko.

Отсутен Filip MK

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2614
Одг: Mercedes w210 E270cdi
« Одговори #477 на: 03 Август 2022, 07:53:43 am »
Nekolku pati idev i na racno saltanje dodeka ukapirav kako treba od D kje go simnam racno vo 3ta brzina i dobivam sila za  preticanje pojse nego potrebno. Kje napuni do 4000rpm i racno kje si go prefrlam 4ta i posle pak D.
Не сум возел аутоматик, мене овој дел ми е малку нејасен, како на автоматик шалташ мануелно пр од 3 во 4 брзина? Кога менуваш пр од N во P или ставаш во D, како што знам, се стиска (држи) кочница, а што притискаш кога менуваш брзини (кога си во движење), како што кажа од 3 во 4?
Претпоставката е мајката на сите заебувања

Отсутен Zile

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8004
  • Плинаш!!!
Одг: Mercedes w210 E270cdi
« Одговори #478 на: 03 Август 2022, 07:59:43 am »
Го ставаш во мануел и ништо не притискаш кога шалташ, само менувачот го движиш во + или во -. Исто ако во D ставен не треба да застанеш за да го префрлиш во мануел туку у возење си префрлаш во мануел.

Sent from my Redmi Note 8T using Tapatalk


Отсутен Vlatce-Vectra

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5915
Одг: Mercedes w210 E270cdi
« Одговори #479 на: 03 Август 2022, 10:13:17 am »
Koga si vo D imas opcija + i - da saltas znaci da odis vo pomala ili pogolema brzina sam da davas komanda. Ne stiskas nisto ni kumplung ni kocnica znaci vozis i butnes rackata vo - i on si namali edna brzina butnes uste ednas vo - pak kje namali i obratno vo + ide brzina nagore. Toa mi e ubavo na ugornica za da bides vo obrtai sam kje si namalis edna brzina primer i vozis kolku ti treba snaga i posle kje presaltas vo pogolema da go rasteretis motorot.