Автор Тема: Mercedes w210 E270cdi  (Прочитано 96994 пати)

Отсутен nikomil1

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 779
Одг: Mercedes w210 E270cdi
« Одговори #450 на: 01 Јули 2022, 23:49:08 pm »
Vlatce ne pisa za klimata i k2 so te prasav :)

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14717
  • Пудингот на шоферството
Одг: Mercedes w210 E270cdi
« Одговори #451 на: 02 Јули 2022, 00:03:01 am »
Сеа сменив уље, му шибнав и адитивот. Нек се угоде

A koj aditiv (znam deka za menjach ama gledam ima edno kako pasta, a ima drugi potechni) i kako go stavivte aditivot vo menjachot. Gledav po internet na ovie rachnive menuvachi kaj shto e shtopnata za ispushtanje/stavanje ulje vo menjachot stiskaa od toa kako pasta
Svrti edna strana na nazad.
@MecheTo 250 mll e, kolku kje napolnit ebago :)

Невидов колку мл е,се водев од предходниот коментар 300-500мл шо спомена @nikomil1...
Али како шо реков јас не би котистел адитив пошо тоа е според мене најзалудно фрлени пари без разлика колку мала сума и да е.Едноставно џабе го ставаш,нема ништо да добиеш.
Побрзо би сменил масло во менувачот и да си знам дека е променето и ново.
А и дали @Vlatce-Vectra  има измерено колку масло има во менувачот откако го има купено незнам.
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен Vlatce-Vectra

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5915
Одг: Mercedes w210 E270cdi
« Одговори #452 на: 02 Јули 2022, 00:19:17 am »
Vlatce ne pisa za klimata i k2 so te prasav :)
izvini zaboraviv
Znaci klapnite vnatre si funkcioniraat besprekorno kade i da go nasocam klimatronikot da duva gi slusam deka funkcioniraat. Koga ja pustiv penata znaci cevkata do kraj napikana i koga pocna da izlaga nadvor od resetkite za duvanje iskoci dosta crno nekoja prljavstina. Otkako otstoi 15 min ja zapaliv klimata i prvo na najslabo pa poleka ja stavav na max se razleta ostanata pena sto bese vnatre nerastopena. Plus od dolniot del kade sto bea filtrite kapese dosta prljavo valjda od penjata sto se stopi pa se napravi nekoj kondenz. Bitno klapnite funkcioniraat. Inace sega koga pustam klima se osekja dosta svezina nema miris - ono nemase ni pred toa ama koga ja gasev klimata i pak da ja pustam posle osekjav miris na vlaga na zabokrecina otstoena voda. Sega toj miris kako da se izgubi 95%. Na povtorno pustanje edvaj neprimetno go ima.
Mece koga pravev golemiot servis na kolava merea so sipka i da vidat kakva boja e masloto vo menuvac. Merese i na ladna i na zagreana kola i mu pokaza izmegju sredina i max. Bojata bese crvenikava malce na temno ama nemase nekoj specificen miris bidejki gledam deckoto deka 2 pati pikna nos da mirisne masloto. Togas mi kaza deka so toa maslo moze slobodno uste 20-25000km da se projde pa posle da se menuva i zatoa toa ne go cepnav a bev spremen i nego ama ete nebidna. Togas bas mi spomnaa za ovoj aditiv vika slobodno stavi nisto ne gubis moze samo da ja izmazni promenata na brzinite dodeka salta i da gi zastiti nekoj si gumeni semerinzi ili dihtuni vnatre vo menjacot. Pa za 500 den neka ima nema sto da izgubam.

Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10576
Одг: Mercedes w210 E270cdi
« Одговори #453 на: 02 Јули 2022, 00:48:25 am »
Vlatce ne pisa za klimata i k2 so te prasav :)
Само тој за автоматски мењач адитив ставив, друго не сум ставал.
@MecheTo  не би се соглсил, ради што на скоро сменето уље, ЛМ, му стајв адитив за уље, невероватна разлика имаше, моторот не се слушаше ( на голф 3 1.9д ова), а сега сменив уље в мењач и го кладов адитивот. Исто и во моторното масло шибнав "прихранувач за масло", воден од примерот спомнат погоре, не дека овојпат имав некој проблем или дека имаше разлика, ама не би требло да има зијан. Чим имало доста позитивни ефекти кај Владче, нека стои превентивно кај мене :)
Инаку предходниот газда ми кажа дека маслото има уште 15-20.000, но кога го сменив среќа беше што воопшто функционира мењачот и што останал читав. Катран, поцрно и од плуќа на пушач беше 😆
« Последно менување: 02 Јули 2022, 01:03:09 am Bicikle »

Отсутен Vlatce-Vectra

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5915
Одг: Mercedes w210 E270cdi
« Одговори #454 на: 18 Јули 2022, 15:16:07 pm »
Deneska odnesena vo Olimpiko na kontrola na freon vo klima. Prethodniot gazda uz moabet kaza deka otkako e kaj nego kolata 7-8 god nemal problem so ladenje ama ne napravil kontrola pa radi toa se odluciv da ja dzirnat
Vkupno sobira 1100gr freon vo celiot sistem a falea skoro 600gr. Izvlecen stariot freon staven nov i plus dotureno nesto sitno ulje vo kompresorot. Razlika ima od prethodno se osekja deka dosta povekje ladi a celoto zadovolstvo kosta 1200 denari.
Na drugo mesto mi pobaraa 1500-1800 demek sobira duplo povekje freon nego vo drugive koli.
Terame dalje
Naredno sega pred odmor moze eden aditiv za dizni da se sipe cisto preventivno da sredi ako ima nesto. Prethodniot go staviv pred nekolku meseci ama deka gradska trgni zastani sega barem malce kje se izduva na otvoreno da prodise malce.
Inace dodeka cekav na edno mondeo montiraa leten set Michelin nekoja 4 serija najnova dimenzija bas kako za mene 215-55-16 ali koga mi kazaa cena 43800 denari komplet mi se sloshi.
« Последно менување: 18 Јули 2022, 15:22:07 pm Vlatce-Vectra »

Отсутен Vlatce-Vectra

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5915
Одг: Mercedes w210 E270cdi
« Одговори #455 на: 01 Август 2022, 15:59:52 pm »
Denes mecevo sefte ima izlet podolga relacija osven skopje-veles se proseta do Ohrid. Sabajle go natankirav full 65l i mu opnav edno aditivce za dizni mislam bese na sonax. Taman nagore nakaj straza da izduva malce.
E sega dali jas nesum naucen na automatik po ugornicive da vozam i preticuvam nekako mi bese cuden. Ako se trgnam da preticuvam na ugornica i lagano stiskam papuca on si ubrzava ama i prefrla brzina nagore i ja nemam taa sila sto mi treba. Ama mu najdov tertipot posle naglo kje capnam papuca pred preticanje on kje simne brzina podole i dobiva full snaga i bez maka me vadese od site situacii. Nekolku pati idev i na racno saltanje dodeka ukapirav kako treba od D kje go simnam racno vo 3ta brzina i dobivam sila za  preticanje pojse nego potrebno. Kje napuni do 4000rpm i racno kje si go prefrlam 4ta i posle pak D.
 Posle straza izgleda i deka kolava prodisi so cela plukja bidejki na puna koga preticav pozadi nemase ni gramce crn dim niz auspuh. Potrosnja se dvizese nekade 5.7 do 5.9l so upalena klima i tovaren kako da idam na solunska glava na prezivuenje so zenistevo edvaj zatvoriv gjepek. Merakot mi go napravi sto i pokraj zapalena klima ugornicite gi goltase bez problem ne gi osekja voopsto.
Nego nekoj mi pusti bubacka da mu napravam eden remap stage1 se dobiva nekoj 30-35ks i 80-100nm. Bi dobil od 170ks na 200 i od 400nm na nekoj skoro nepuni 500nm. Ceni mi kazaa od 100 do 150 eura i demek kolata kje se preporodi. Ama nekako bauk mi e taa tema nesum si igral do sega so takvi stvari.
« Последно менување: 01 Август 2022, 16:08:11 pm Vlatce-Vectra »

Отсутен зоки-златен

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7067
  • хаУс мајстор
Одг: Mercedes w210 E270cdi
« Одговори #456 на: 01 Август 2022, 16:32:22 pm »
За 100-150€ не знам каков е тој ремап, ама ако стварно се решиш, размисли добро каде.

Отсутен MAPJAH

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6993
  • Бенве сие бенве
Одг: Mercedes w210 E270cdi
« Одговори #457 на: 01 Август 2022, 16:36:49 pm »
Вие со скапите коли изгорени сте на полна да престигнувате…


Sent from my iPhone using Tapatalk

Отсутен n1kola

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7218
  • French diamond
Одг: Mercedes w210 E270cdi
« Одговори #458 на: 01 Август 2022, 16:46:45 pm »
Ремап за 100-150€ неверувам дека ќе најдиш некој добар и проверен.

Отсутен Busav

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3928
Одг: Mercedes w210 E270cdi
« Одговори #459 на: 01 Август 2022, 16:54:18 pm »
Ама ти лошо го возиш аутоматикот, на претркување и тоа на угорница се натепува гас а не да ја галиш папучата:) тебе затоа ти префрла во поголема брзина... Сеа за назад пробај мавни и повеке на гас и ке си врати брзина надоле
Ако не кик довн

Sent from my M2102J20SG using Tapatalk

Барам девојка која ке си го продаде бубрегот за да си купам кола :)

Отсутен bear

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1995
  • If you can dream it, you can do it.
Одг: Mercedes w210 E270cdi
« Одговори #460 на: 01 Август 2022, 17:11:28 pm »
Не сум возел аутоматик, а ме интересира.
Кога стои во место колата ( семафор ), префрлаш во N , или држиш во D ?
Никогаш не вели никогаш.

Отсутен зоки-златен

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7067
  • хаУс мајстор
Одг: Mercedes w210 E270cdi
« Одговори #461 на: 01 Август 2022, 17:17:47 pm »
Оставаш во D и држиш кочница.

Отсутен balanar

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2469
Одг: Mercedes w210 E270cdi
« Одговори #462 на: 01 Август 2022, 18:04:50 pm »
Вие со скапите коли изгорени сте на полна да престигнувате…


Sent from my iPhone using Tapatalk

И јас ќе го хејтав за ова, ама лошо му е напишано.
Мислам дека мисли за пуна гас, не линија :)

Отсутен balanar

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2469
Одг: Mercedes w210 E270cdi
« Одговори #463 на: 01 Август 2022, 18:08:45 pm »
Оставаш во D и држиш кочница.

Ова ми нема никаква логика да држам кочница по 2-3 минути. Не сум имал автоматик (ама сум возел) и не гледам зошто би го држел менувачот во D и присилно би кочел во место. Затоа е измислено посебно N и посебно P.

Подобро во N и активирано рачна отколку да оптеретувам и менувач, а и кочница со држење во место.

едит - Ова го пишува на 99% од сајтовите:

In automatic cars, it is always recommended to shift the car to Neutral (N) when the car is not moving. You also need to apply the brake pedal. If you keep the car in Drive (D) and use the brakes to keep the car stationary, chances of transmission wear are quite high

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14717
  • Пудингот на шоферството
Одг: Mercedes w210 E270cdi
« Одговори #464 на: 01 Август 2022, 18:44:53 pm »
Поновите коли кои имаат аутохолд не треба да правиш ништо,застануваш самата рачна кочница се активира,Даваш гас кога ќе тргнуваш,автоматски се ослободува.
Јас за кратко држам на кочница,ако гледам дека ќе чекам подолго префрлам во П  и тоа само ради да одморам ногата,ич не му се секирам за тоа дали се оптеретувал менувачот или не.Тоа му е работа.
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D