Автор Тема: BMW e39 Touring 530d 142kw (2001)  (Прочитано 42600 пати)

Отсутен Zile

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7830
  • Плинаш!!!
Одг: BMW e39 Touring 530d 142kw (2001)
« Одговори #300 на: 23 Ноември 2023, 16:30:29 pm »
Ма топ искочило. Се ти се погодило за фарбање освен надворешната температура која идеално би било да биде помеѓу 22-25 степени. Верувам дека мнооогу подобро си го направил од многу мајстори.

Отсутен kire95

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1837
Одг: BMW e39 Touring 530d 142kw (2001)
« Одговори #301 на: 23 Ноември 2023, 16:42:20 pm »
Одлично направено, познавајќи те со полото се некако ми иде дека жабицата ке ти кликне да го префарбаш целото у некој момент од чист мерак ( само ова со живците прво треба сметките да си ги израмниш) мала шала одлично завршена работа мерачки како што треба

Отсутен зоки-златен

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7065
  • хаУс мајстор
Одг: BMW e39 Touring 530d 142kw (2001)
« Одговори #302 на: 23 Ноември 2023, 16:46:26 pm »
Ма топ искочило. Се ти се погодило за фарбање освен надворешната температура која идеално би било да биде помеѓу 22-25 степени. Верувам дека мнооогу подобро си го направил од многу мајстори.
Тоа да, не се погоди, ама ѕирни во гаража на некоја од сликите се гледаат 30°С 😅

Одлично направено, познавајќи те со полото се некако ми иде дека жабицата ке ти кликне да го префарбаш целото у некој момент од чист мерак ( само ова со живците прво треба сметките да си ги израмниш) мала шала одлично завршена работа мерачки како што треба
Фала.
Аххх, умре тоа време. Учиме од грешките 🙂

Отсутен Zile

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7830
  • Плинаш!!!
Одг: BMW e39 Touring 530d 142kw (2001)
« Одговори #303 на: 23 Ноември 2023, 16:50:53 pm »
Епа се е по пропис тогаш. Боље си од мене

Отсутен зоки-златен

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7065
  • хаУс мајстор
Одг: BMW e39 Touring 530d 142kw (2001)
« Одговори #304 на: 23 Ноември 2023, 19:35:22 pm »
Земена колата од сервис, ја оставив да ја прегледаат детално околу подвозјето и мотор.
Моторот си е во ред.
Подвозјето богами доста работи за промена, така да сменети кратки спони лево десно, спони надворешни, рамења и преден лев лагер со главчина. Од сервис однесена кај Мето на центрирање, задно десно тркало имало доста нагиб што не треба да е така, средено се и центрирана.
Разлика има, постегната и попрецизна е некако.
Останува уште предни дискови и плочки да земам и да се заменат, веќе контактиран е Прч, уште да му потврдам за кога.
Рамнењето дискови кај Мирко беше одлично, ама се искривија пак, можеби е до дисковите (главчините беа проверени и се прави), а може е и до мене и начинот на кочење "понекогаш", зошто со 1800кг не се кочи од 140 нагло, се надевам ова ќе се промени кај мене и нема да имам веќе фрка.

Останува утре ако се убаво исушени браникот и крилото да ги монтирам и пичиме даље.

Отсутен n1kola

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6849
  • French diamond
Одг: BMW e39 Touring 530d 142kw (2001)
« Одговори #305 на: 23 Ноември 2023, 19:58:12 pm »
Одлично си ги исфарбал, баш како  и мајстор што ќе ги исфарба...тоа со дисковите, еве и јас имам искривени дискови, иако ги сменив пред нецели 2 години и немам ама баш ни еднаш нагло закочено...мислам дека квалитет во денешно време нема повеќе, овие мојте башка во Германија се купени, брембо.

Отсутен Zile

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7830
  • Плинаш!!!
Одг: BMW e39 Touring 530d 142kw (2001)
« Одговори #306 на: 23 Ноември 2023, 21:24:40 pm »
Дај пушти слика од одмастувачот, вата/газа и од скочот, да ги имаме како урнек за нареден пат.

Отсутен Sase_91

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3845
Одг: BMW e39 Touring 530d 142kw (2001)
« Одговори #307 на: 24 Ноември 2023, 00:28:43 am »
Земена колата од сервис, ја оставив да ја прегледаат детално околу подвозјето и мотор.
Моторот си е во ред.
Подвозјето богами доста работи за промена, така да сменети кратки спони лево десно, спони надворешни, рамења и преден лев лагер со главчина. Од сервис однесена кај Мето на центрирање, задно десно тркало имало доста нагиб што не треба да е така, средено се и центрирана.
Разлика има, постегната и попрецизна е некако.
Останува уште предни дискови и плочки да земам и да се заменат, веќе контактиран е Прч, уште да му потврдам за кога.
Рамнењето дискови кај Мирко беше одлично, ама се искривија пак, можеби е до дисковите (главчините беа проверени и се прави), а може е и до мене и начинот на кочење "понекогаш", зошто со 1800кг не се кочи од 140 нагло, се надевам ова ќе се промени кај мене и нема да имам веќе фрка.

Останува утре ако се убаво исушени браникот и крилото да ги монтирам и пичиме даље.

Не верувам со кочењето од тие брзини би ги искривил дисковите 2 пати, мислам дека дисковите биле некој не толку квалитетни и до нив дека е проблемот. Така да после промена кочи и од 180 :)
If everything seems under control, you're not going fast enough.  /  KKBA

Отсутен зоки-златен

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7065
  • хаУс мајстор
Одг: BMW e39 Touring 530d 142kw (2001)
« Одговори #308 на: 24 Ноември 2023, 10:44:18 am »
@Zile


Оваа е таа пред нанесување на боја и лак, собира нечистотии и прашина од бојата.


Скоч, одлична замена на шмиргла од градација 600ка. Можеш да апсигуваш со неа и на суво т.е да ја изматираш површината. Јас матирав со 600ка мокра, со ова само поминав исто со вода да ја доисчисти површината, фино е за ќошиња, ивици и кривини.

Одмастувачот сум го фрлил со спрејчињата, иначе беше на Wurth Wax and greace remover, спреј со кој прскаш и пребришуваш со чиста микрофибер крпа. Не ми е купен сега, го имам од поодамна и мислам дека го најдов случајно во Хубо Маркет.

Земена колата од сервис, ја оставив да ја прегледаат детално околу подвозјето и мотор.
Моторот си е во ред.
Подвозјето богами доста работи за промена, така да сменети кратки спони лево десно, спони надворешни, рамења и преден лев лагер со главчина. Од сервис однесена кај Мето на центрирање, задно десно тркало имало доста нагиб што не треба да е така, средено се и центрирана.
Разлика има, постегната и попрецизна е некако.
Останува уште предни дискови и плочки да земам и да се заменат, веќе контактиран е Прч, уште да му потврдам за кога.
Рамнењето дискови кај Мирко беше одлично, ама се искривија пак, можеби е до дисковите (главчините беа проверени и се прави), а може е и до мене и начинот на кочење "понекогаш", зошто со 1800кг не се кочи од 140 нагло, се надевам ова ќе се промени кај мене и нема да имам веќе фрка.

Останува утре ако се убаво исушени браникот и крилото да ги монтирам и пичиме даље.

Не верувам со кочењето од тие брзини би ги искривил дисковите 2 пати, мислам дека дисковите биле некој не толку квалитетни и до нив дека е проблемот. Така да после промена кочи и од 180 :)
Здравје, се надевам нема веќе да се замарам со кочници. Во план ми се Textar дискови и плочки.

Отсутен Zile

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7830
  • Плинаш!!!
Одг: BMW e39 Touring 530d 142kw (2001)
« Одговори #309 на: 24 Ноември 2023, 14:39:13 pm »
Фала Зоки!!!

Отсутен зоки-златен

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7065
  • хаУс мајстор
Одг: BMW e39 Touring 530d 142kw (2001)
« Одговори #310 на: 27 Ноември 2023, 16:55:29 pm »
Бидна


Менувањето крило е pain in the ass, 10 штрафа кои го држат крилото плус уште 2 од горе каде крилото влегува помеѓу каросеријата и држачот за хауба, тоа најмногу ме измачи. Ај старото го извадив, заебот е ставање на новото, со 300та маки, го внесов некако, 3 саати поминав само во штелување  на зазори помеѓу хауба крило, крило врата. Одлично дојде.
Следен браникот, сам го местев, пак се измачив неможев никако во држачи да го клизнам, ај пробав прво со едната страна, ставив штрав, па ај другата, за среќа ми успеа.
Генерално сум задоволен, бојата прееска дури имаше сонце мислам дека двои, фарбаното е потемно, ама не е нешто што ми смета сега за сега.
Останува утре да нарачам нови предни поткрила за напред, левото го извадив поради вадењето на крилото, и истото се испокрши на ситни парчиња, пластиката е катастрофа, крута и нефлексибилна. Имаат на лагер најверојатно нема да чекам, ќе ги монтирам и тоа е тоа.

Отсутен Redneck

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 139
Одг: BMW e39 Touring 530d 142kw (2001)
« Одговори #311 на: 27 Ноември 2023, 17:32:54 pm »
Бидна
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)
Менувањето крило е pain in the ass, 10 штрафа кои го држат крилото плус уште 2 од горе каде крилото влегува помеѓу каросеријата и држачот за хауба, тоа најмногу ме измачи. Ај старото го извадив, заебот е ставање на новото, со 300та маки, го внесов некако, 3 саати поминав само во штелување  на зазори помеѓу хауба крило, крило врата. Одлично дојде.
Следен браникот, сам го местев, пак се измачив неможев никако во држачи да го клизнам, ај пробав прво со едната страна, ставив штрав, па ај другата, за среќа ми успеа.
Генерално сум задоволен, бојата прееска дури имаше сонце мислам дека двои, фарбаното е потемно, ама не е нешто што ми смета сега за сега.
Останува утре да нарачам нови предни поткрила за напред, левото го извадив поради вадењето на крилото, и истото се испокрши на ситни парчиња, пластиката е катастрофа, крута и нефлексибилна. Имаат на лагер најверојатно нема да чекам, ќе ги монтирам и тоа е тоа.
Супер работа со завршил браво, пиши од кај ќе порачуваш подкрила и мене ми требаат за Е39 мислам дека се исти седан и караван за преден браник.

Sent from my moto g(60) using Tapatalk


Отсутен зоки-златен

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7065
  • хаУс мајстор
Одг: BMW e39 Touring 530d 142kw (2001)
« Одговори #312 на: 27 Ноември 2023, 17:40:04 pm »
Подкрила од каросерија.мк видов дека има, само треба да се слушнам прво, зошто на сајтот лошо им се пишани, во наслов пишува предно, во опис задно.
Седан/караван треба да се исти, имаат измени некој со фејслифтот ама одговараат на штрафови.

Отсутен Zile

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7830
  • Плинаш!!!
Одг: BMW e39 Touring 530d 142kw (2001)
« Одговори #313 на: 27 Ноември 2023, 18:49:42 pm »
Одлично дошло, браво. За бојата вака на слики не се познава дека двои. Е сеа да не е и кај тебе исто како кај мене. Под бројот на бојата (мислам opel157 беше) имаше две нијански. Вака од око не се познаваше разлика дури и без лак двете бои се исти ама на едната коа ќе се ставеше лак потемнува и тогаш двои од другата.

Отсутен зоки-златен

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7065
  • хаУс мајстор
Одг: BMW e39 Touring 530d 142kw (2001)
« Одговори #314 на: 27 Ноември 2023, 18:54:44 pm »
Не знам Жиле, еден код пишува под хауба, покрај кодот во Вивант искочивме со палета на која имаше 3 нијанси, ја направивме таа што одговараше највеќе на оштетеното крило. На пролет после полирање најверојатно ќе се добие најјасна слика, така да до тогаш не се замарам, а верувам ни после тоа 😀