Автор Тема: TUNING THE C 20 LET  (Прочитано 49413 пати)

Отсутен GOCEBRZI

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 559
NO TURBO NO FAN

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: TUNING THE C 20 LET
« Одговори #151 на: 23 Јануари 2013, 23:22:16 pm »

Stabilno...

Отсутен JAN TURBO

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 554
  • 550 кsVauxhall
Одг: TUNING THE C 20 LET
« Одговори #152 на: 24 Јануари 2013, 14:48:34 pm »

Stabilno...
ima gore dupka mala na dovrtuvanje
VERRY FAST AREA PRODUCTION

Отсутен GOCEBRZI

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 559
Одг: TUNING THE C 20 LET
« Одговори #153 на: 24 Јануари 2013, 16:41:32 pm »
nema japanski let zatoa ne vrti nagore :)
NO TURBO NO FAN

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: TUNING THE C 20 LET
« Одговори #154 на: 24 Јануари 2013, 16:42:17 pm »
2 Kalibri Turbo vs Japanski let. ;D



Отсутен GOCEBRZI

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 559
Одг: TUNING THE C 20 LET
« Одговори #155 на: 24 Јануари 2013, 16:46:26 pm »
evo si e evo ne e let sigurno :)
a so calibra na krajna bogami tesko
NO TURBO NO FAN

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: TUNING THE C 20 LET
« Одговори #156 на: 24 Јануари 2013, 19:11:31 pm »
...pa i na letechi ko sho gleam... ::)...t`nko.

Отсутен GOCEBRZI

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 559
Одг: TUNING THE C 20 LET
« Одговори #157 на: 25 Јануари 2013, 00:35:33 am »
i evoto i calibrata nemaat  4x4nagore im se gasi samo:)
NO TURBO NO FAN

Отсутен RikiRulz

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10639
  • *** UNDERCOVER ***
Одг: TUNING THE C 20 LET
« Одговори #158 на: 25 Јануари 2013, 12:51:12 pm »
Како да застана евото :)

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: TUNING THE C 20 LET
« Одговори #159 на: 25 Јануари 2013, 21:11:29 pm »
otkazaa vegite na evoto

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: TUNING THE C 20 LET
« Одговори #160 на: 26 Јануари 2013, 14:43:47 pm »
..ovaa da ti idela i po krivini...

Not a valid youtube URL
Vozio je Nulu a generalno ima 3 vrijeme ... Opel Calibra Turbo isključivo je namjenjena za utrke ubrzanja na 402m - vrijeme koje je napravljeno na brdu i nije tako loše s obzirom da vozilo nije namjenjeno za takve utrke ....

Отсутен mrmut

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 731
    • http://VisitsToMoney.com/index.php?refId=601060
Одг: TUNING THE C 20 LET
« Одговори #161 на: 26 Јануари 2013, 19:08:28 pm »
..ovaa da ti idela i po krivini...

Not a valid youtube URL
Vozio je Nulu a generalno ima 3 vrijeme ... Opel Calibra Turbo isključivo je namjenjena za utrke ubrzanja na 402m - vrijeme koje je napravljeno na brdu i nije tako loše s obzirom da vozilo nije namjenjeno za takve utrke ....

Ova da mu sedne nekoj , ima da go izmesti brdoto , kolava ima potencijal , deckovo se gleda deka ne vozel staza nikogas se poznava po toa sto volan drzi so edna raka a na runda 2 (toa e 3:00 negde) pocnuva da vozi so rakata svrtena naopaku od sto e zamoren. Kako i da e ova e za pocit

Отсутен velkov

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 637
Одг: TUNING THE C 20 LET
« Одговори #162 на: 26 Јануари 2013, 21:26:12 pm »

 deckovo se gleda deka ne vozel staza nikogas se poznava po toa sto volan drzi so edna raka

ednata mu e na menuvacot a stisne gasta a se upale sijalicka na obratomerot :)

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: TUNING THE C 20 LET
« Одговори #163 на: 26 Јануари 2013, 23:46:46 pm »
Da, da..ja primetiv i jas rakata naopaku.:)
Pisuva deka ne ja poznaval stazata voopsto..a i nema istustvo.
Izvozel za publika...i popat zemal treto mesto.

« Последно менување: 27 Јануари 2013, 00:39:36 am Stratro »

Отсутен GOCEBRZI

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 559
Одг: TUNING THE C 20 LET
« Одговори #164 на: 27 Јануари 2013, 00:37:49 am »
ovoj ni na play station ne vozel :) a racunajte pola  ke se potepaat so kolata na pravo a ne po krivini
NO TURBO NO FAN