Автор Тема: Dacia Sandero Stepway 2021 автоматско предупредување и сопирање напред проблем  (Прочитано 8900 пати)

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10138
Чудно ми е малку тоа да треба да се замараат да поправаат дел на кола под гаранција.

Проблем е што викаат дека нема проблем(нема реален тест што може да се направи според нив). Претпоставувам да им покажеше на компјутер дека има проблем, ќе го сменеа без мака.
Се чудев на Интер кој критикуваше зошто не се замарале во сервис да поправаат дел, туку најлесно им било да го заменат со нов.
А доколку па тоа се случи, повторно критика, зошто не му го замениле делот со нов, туку го поправале?

Колку што знам, темава е за возило под гаранција.

Отсутен Inter1

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2821
Чудно ми е малку тоа да треба да се замараат да поправаат дел на кола под гаранција.

Проблем е што викаат дека нема проблем(нема реален тест што може да се направи според нив). Претпоставувам да им покажеше на компјутер дека има проблем, ќе го сменеа без мака.
Се чудев на Интер кој критикуваше зошто не се замарале во сервис да поправаат дел, туку најлесно им било да го заменат со нов.
А доколку па тоа се случи, повторно критика, зошто не му го замениле делот со нов, туку го поправале?

Колку што знам, темава е за возило под гаранција.

Не знам што пак се чудиш. на 50% од темиве се нешто се чудиш. Официјалниве сервиси не се мајстори, да знае проблем да поправи, туку официјални МЕНУВАЧИ на дел. Ако на компјутер покаже дека делот е 1% проблематичен, место да го поправи нарачуваат нов и го менуваат со нов. Исто и мене делот од ретровизорот ми беше под гаранција. Гарант можеле да го поправат, ама ми го заменија со нов. Што беше нејасно еве сега мене ми е нејасно :D

Со стара кола бев исто во официјален сервис, (20000 ми бараа за поправка на борд или не знам кој беше проблемот одамна беше кај мајстор во неофицијална работилница), во официјален ми побараа 70000 денари. не знаеле да го поправат ама можеле нов да ми нарачаат и да го заменат. Сега се надевам ти е јасно.

Едит: Инаку мене ме заболе дали ќе го поправеле или нов дел. Сакам да е функционален, во најкратко време. Тие посекако даваат гаранција на работна рака и на дел. Исто ми се фаќа дали ќе го отворат ретровизорот, исчистат од ѓубре и подмачкаат или ќе чекам икс време па да одам на замена. Мене ми е најбитно да е функционално, а како не е мој проблем, не сум сервисер.
« Последно менување: 30 Септември 2021, 12:09:58 pm Inter1 »

Отсутен spike15_mk

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 40
  • Human DE-volution
Чудно ми е малку тоа да треба да се замараат да поправаат дел на кола под гаранција.

Проблем е што викаат дека нема проблем(нема реален тест што може да се направи според нив). Претпоставувам да им покажеше на компјутер дека има проблем, ќе го сменеа без мака.
Се чудев на Интер кој критикуваше зошто не се замарале во сервис да поправаат дел, туку најлесно им било да го заменат со нов.
А доколку па тоа се случи, повторно критика, зошто не му го замениле делот со нов, туку го поправале?

Колку што знам, темава е за возило под гаранција.

Да е под 5 годишна гаранција. Ама проблем е што викаат " Нема проблем на компјутер, нема реално како да го истестираме-исто како air bag на колата. Не можеш да го истестираш дали работи или не работи ". Ова се нивни зборови. И мене не ми е јасно.
...And Justice For All

Отсутен Inter1

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2821
Чудно ми е малку тоа да треба да се замараат да поправаат дел на кола под гаранција.

Проблем е што викаат дека нема проблем(нема реален тест што може да се направи според нив). Претпоставувам да им покажеше на компјутер дека има проблем, ќе го сменеа без мака.
Се чудев на Интер кој критикуваше зошто не се замарале во сервис да поправаат дел, туку најлесно им било да го заменат со нов.
А доколку па тоа се случи, повторно критика, зошто не му го замениле делот со нов, туку го поправале?

Колку што знам, темава е за возило под гаранција.

Да е под 5 годишна гаранција. Ама проблем е што викаат " Нема проблем на компјутер, нема реално како да го истестираме-исто како air bag на колата. Не можеш да го истестираш дали работи или не работи ". Ова се нивни зборови. И мене не ми е јасно.

И тебе зошто ти е нејасно пак да ти повторам. Од официјалниот сервисер друг одговор не очекувај. Негово е само борд компјутерот и толку. Им покажува дека нема проблем и за нив готово веќе нема проблем. Да покажел било каков проблем ќе ти го заменеле со нов.
Зошто нема проблем, нема како тие да постапат. Сега или барај сервисер на дачија неовластен, па од негово искуство прашај што како, ако треба плати 1000-2000 ден за прегледување и совет или во фабриката праќај мејлови додека не добиеш одговор на прашањето твое. Може стварно се си е ок, а ти малку претеруваш. Може ете до 10км работи на пример а ти одиш со 100, може... како и да е овде проблемот не може да ти го решиме. Ти дадовме совети, а сега ти терај твоја работа понатака, па еден ден пиши што било цаката.

Едит: Ако нема проблем, нема начин како да го пријави во фабриката. Таму ќе им кажат ахам да пријавуваш нов функционален дел за да добиеш ист. Нема проблем важи. Се надевам сфаќаш што сакам да кажам. А пријавување во инспекции и чуда тоа немој да се лажеш. Тие не одбиле да ти извршат проверка, ти извршиле и се е ок. Сега пак да одиш пак ќе ти извршат, заутре оди пак ќе ти извршат, ама според нив делот е ок и тоа е тоа. за понатака види погоре пишаното
« Последно менување: 30 Септември 2021, 12:15:59 pm Inter1 »

Отсутен spike15_mk

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 40
  • Human DE-volution
Чудно ми е малку тоа да треба да се замараат да поправаат дел на кола под гаранција.

Проблем е што викаат дека нема проблем(нема реален тест што може да се направи според нив). Претпоставувам да им покажеше на компјутер дека има проблем, ќе го сменеа без мака.
Се чудев на Интер кој критикуваше зошто не се замарале во сервис да поправаат дел, туку најлесно им било да го заменат со нов.
А доколку па тоа се случи, повторно критика, зошто не му го замениле делот со нов, туку го поправале?

Колку што знам, темава е за возило под гаранција.

Да е под 5 годишна гаранција. Ама проблем е што викаат " Нема проблем на компјутер, нема реално како да го истестираме-исто како air bag на колата. Не можеш да го истестираш дали работи или не работи ". Ова се нивни зборови. И мене не ми е јасно.

И тебе зошто ти е нејасно пак да ти повторам. Од официјалниот сервисер друг одговор не очекувај. Негово е само борд компјутерот и толку. Им покажува дека нема проблем и за нив готово веќе нема проблем. Да покажел било каков проблем ќе ти го заменеле со нов.
Зошто нема проблем, нема како тие да постапат. Сега или барај сервисер на дачија неовластен, па од негово искуство прашај што како, ако треба плати 1000-2000 ден за прегледување и совет или во фабриката праќај мејлови додека не добиеш одговор на прашањето твое. Може стварно се си е ок, а ти малку претеруваш. Може ете до 10км работи на пример а ти одиш со 100, може... како и да е овде проблемот не може да ти го решиме. Ти дадовме совети, а сега ти терај твоја работа понатака, па еден ден пиши што било цаката.

Мене ми е јасно веќе. Принцип, остануваат четири работи што можам да ги направам:

1. Да верувам на зборот(или да претерувам како што кажа), и да се надевам дека нема да дојде ситуација каде што би требало сензорот да изреагира. Но ако дојде, се надеваме дека ќе работи.
2. Некогаш кога ќе бидам во друга држава(Бугарија, Грција, Србија), па да тркнам и до кај нивниот официјален сервис на Рено и Дачиа. Ете чисто како второ мислење.
3. Необластен сервис на кола(сега со 5.000 км поминати) нема да носам во никој случај.
4. Да најдам исто возило па да пробам на него. Ако се понаша исто-тоа е тоа.

Секако сум благодарен за сите совети. Секако дека кога би имал инфо во иднина, би пишал што како овде, затоа што нели за тоа е форум-да си помагаме едни на други.
...And Justice For All

Отсутен Inter1

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2821
Ти си знаеш како е најдобро, наше е да дадеме по некој совет, а што понатака зависи од тебе.

П.С. Неовластениот нема да ти го изеде возилото, најди некој таков и прашај дали имал таков и таков проблем. Може ќе знае да ти каже од искуство или да ти каже што да провериш во овластениот, ама како што ти кажав ти си знаеш како е најдобро.

Со лесно :)

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54951
  • Махер
Пиши им мејл на странците.

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6437
pisi im mail na srancite u rumunija i u CC u majlot stajgi ovija od dacia od makedonijaceladae i ke vidis odma delot nov ke mu stavat

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10138
Интер, додека ми е колата ми е под гаранција, за секој дел кој покажал дефект или аномалија, има да ми стават нов дел и око не ми трепнува, а не да го раск(л)опуваат и да импровизираат.


Отсутен Inter1

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2821
Влатко пријател мој во тојота ск никако не можеше да се разбере за проблем, го одјебуваа цело време, пишење мејл до тојота европа, за ден два му се јавија да му се извинуваат бла бла, па го примија на сервис со сите почести...
Така да тоа со мејловите пали, сакал или не. Е сега дали ке му одговорат одма или ќе треба да ги спамира не знам, ама сериозниве фирми сериозно пристапуваат на поплаки, особено за нови модели. Утре на форум ќе се пожали ќе им падне побарувачка, така да мејл охрабрувам да се пише.

Отсутен Inter1

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2821
Интер, додека ми е колата ми е под гаранција, за секој дел кој покажал дефект или аномалија, има да ми стават нов дел и око не ми трепнува, а не да го раск(л)опуваат и да импровизираат.



А кој рече дека се импровизира во официјален? Од официјален секогаш добиваш гаранција на дел и на работна рака. Ете филтри менував деновиве и масло добив година дена гаранција на деловите и на работна рака. Значи официјалниот ти гарантира, а мене не ме занима како го поправиле делот. Нормално нов е подобро, ама за ситница некоја што може одма да се поправи, а ги мрзи/не знаат како, па 2-3 недели чекање дел, па дојди пак... во таков случај одбирам експресна поправка, неам намера по 1000 пати во сервис да одам.

Изгледа стварно не се читаме. Официјалниот бега од проблем како од мечка :D Ако види најмал проблем, нов дел и чао пријатно. Се е топ додека е под гаранција, ама кога ќе ти опнат ххх цена за нов дел, а некаде може да ти го поправат за 1/3 од тоа има да импровизираш и да викаш леле колку биле топ импровизирањава.

Отсутен bear

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1997
  • If you can dream it, you can do it.
Мистериозен проблем.

Јас вака би одиграл.
Направи акаунт на српските дачиа и рено форуми и отвори иста ваква тема. Ќе се најде некој што има ист модел на дачиа, или некој вработен од сервиси тамошни. Доколку се испостави твојата кола дека има проблем, а другите не, би ти препорачал да отидеш во Србија на проверка и целосно документирање. (може и да го рипнеш делот со одење во Србија)
И на крај праќаш меил до неколку централи/дирекции за рено/дачиа.
Со лесно.

Никогаш не вели никогаш.

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6437
Влатко пријател мој во тојота ск никако не можеше да се разбере за проблем, го одјебуваа цело време, пишење мејл до тојота европа, за ден два му се јавија да му се извинуваат бла бла, па го примија на сервис со сите почести...
Така да тоа со мејловите пали, сакал или не. Е сега дали ке му одговорат одма или ќе треба да ги спамира не знам, ама сериозниве фирми сериозно пристапуваат на поплаки, особено за нови модели. Утре на форум ќе се пожали ќе им падне побарувачка, така да мејл охрабрувам да се пише.
Ама нема никаков проблем човекот тоа е поентата.

Отсутен Inter1

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2821
Влатко пријател мој во тојота ск никако не можеше да се разбере за проблем, го одјебуваа цело време, пишење мејл до тојота европа, за ден два му се јавија да му се извинуваат бла бла, па го примија на сервис со сите почести...
Така да тоа со мејловите пали, сакал или не. Е сега дали ке му одговорат одма или ќе треба да ги спамира не знам, ама сериозниве фирми сериозно пристапуваат на поплаки, особено за нови модели. Утре на форум ќе се пожали ќе им падне побарувачка, така да мејл охрабрувам да се пише.
Ама нема никаков проблем човекот тоа е поентата.

Добро де, тој дел е ок. На борд нема и официјално нема. Ама зошто нова е колата, а јанза го јаде, нека си праша во неовластен и во фабриката дачиа. Сепак постои шанса нешто да не е во ред сензиорот, а на борд да му дава дека е ок. Во секој случај ќе има инфо добро е или не и ќе знае на што е, вака само ќе се нервира до бесконечно. Така барем ако му кажат од таму дека така работи сензорот, така работи, очекувањата му биле големи и тоа е тоа.

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10138
Интер, додека ми е колата ми е под гаранција, за секој дел кој покажал дефект или аномалија, има да ми стават нов дел и око не ми трепнува, а не да го раск(л)опуваат и да импровизираат.



А кој рече дека се импровизира во официјален? Од официјален секогаш добиваш гаранција на дел и на работна рака. Ете филтри менував деновиве и масло добив година дена гаранција на деловите и на работна рака. Значи официјалниот ти гарантира, а мене не ме занима како го поправиле делот. Нормално нов е подобро, ама за ситница некоја што може одма да се поправи, а ги мрзи/не знаат како, па 2-3 недели чекање дел, па дојди пак... во таков случај одбирам експресна поправка, неам намера по 1000 пати во сервис да одам.

Изгледа стварно не се читаме. Официјалниот бега од проблем како од мечка :D Ако види најмал проблем, нов дел и чао пријатно. Се е топ додека е под гаранција, ама кога ќе ти опнат ххх цена за нов дел, а некаде може да ти го поправат за 1/3 од тоа има да импровизираш и да викаш леле колку биле топ импровизирањава.
Каша попара.

Според тебе, јас требаше да исистирам жичка по жичка да "поправаат" на целиот врзоп од електричната инсталација, наместо да чекам неколку месеци за нов, и тоа само за да ми докажат дека умеат и сакаат?