Ја откажав една Корола хечбек после 4 месеци бидејќи не можеа ни оквирно да кажат до кога ќе одолговлекуваат со испорака.
Едино на лагер има нон стоп Корола седан мејд ин Туркије.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Па Корола седан скоро 2-3 децении е Мејд ин Туркије и од Туркије може само да се добие ако живејш во Европа исто и CH-R. Хечбекот е Мејд ин УК кај кралот Чарлс. Моторите ти се Мејд ин Полска и ги праќаат и во Туркије. Туркије муркије, Поланд или ОК пак Тојота е поим за квалитет.
Е ако де. Ја не сакам да е од Туркије. Туркије ми е океј за ол инклузив одмор.
Можда се предрасуди во прашање ама тоа е тоа.
Тојота прави одлични автомобили, тоа нема што да се негира.
Зошто Корола седан за УС пазар и за ЕУ пазар се разликуваат во дизајн? Не го сконтав тоа баш.
Sent from my iPhone using Tapatalkп
Иаме предрасуди за Туркије а неаме предрасуди за нашава државичка
Во Македонија тука па и во регионов се прават инсталации за скоро сите европски гиганти, што рабoтници сме ние да не ти расправам, со лични очи гледав и не верував што се прај во нашиве фабрики... Од електрични снопови за мотор, преку грејачи за седишта, волан и климатизација и што уште не се прави кај нас. БМВ лани го премести проектот за серија 5 од Македонија во Холандија. На Мерцедес и ФауВе Концерн особено најмногу за Ауди и Шкода сме им испраќале недоврзани кабли и не изолирани, покуси наместо по мерка, со скршени и оштетени џекови и што уште не. Мене повеќе "шубе" мие да се возам во луксузно возило од типот на светото тројство него ли во cheap Toyota from Türkiye јер Туркије е 5 века пред нас и во индустрија и во се.. Иам чувство дека тоа Аудито или БМВто што е со инсталација од Македонија или бугарска, српска, босанска, може да се запали во секој момент па да ме лечи некоја турчинка од Аџи Бадем Систина хаха, амаа предрасуди си се предрасуди нели