Како бе на целото зборување, обичен силикон. Ќути, среќа одма попуштил дур сте биле у фазон. Среќа во несреќа.
Среќа во несреќа што се случи пред да тргнеме да ја повозиме. Иако капачето е погоре на моторот предпоставувам дека би можело да истече поголема количина уље па да остане без подмачкување.
Сеа јасно ти е зошто не ти се нафати ниеден мајстор
На мајстор ќе му треба 1/3 од времето. Дечкиве се учеа, башка згрешија со силиконот.
Точно така
@Carpathian Lord.
Мора и мајсторите да се надоградуваат не е изговор дека моделот е прилично нов и не работел на него. Тој и да утне нешто знае да се снајде ние да заглавевме негде ќе беше многу интересно...
Ova ne e fiatov motor, a celo vreme mislev deka 1.6cdti e ustvari fiatov motor
Inache bravo za zafatot, golem e kejfot koga sam ke srabotis
Искрено незнам чив мотор е знам на самото капаче за ланецот пишува GM валда Опел/Шевролет ?
Честитки друже, алал да ти е!
Мене веќе не ме чуди ништо, кога ќе ги видам и плочкари, и водоводџии, тишлери (no pun intended @Tischläufer) и еден куп други занаетчии, како невнимателно работат, знам дека ако земам јас да работам место нив подобро ќе сработам
Само време и трпение и желба за совладување на нови работи
D-r Ordevski
Од такво невнимателно работење верувам дека не само мене ми се случило да одпосле најдам искршени пластики под хауба бар да кажат скршив тоа е ама мудро се молчи и само пари се гледаат. Или како на е36 ката држачи на мотор ми менуваа воланот и мењачот кожата партал направена...
Затоа меракот е уште поголем што знам дека се е извадено и вратено како што треба без оштетувања
Фала на другите за пофалбите да не ве цитирам сите
П.С. Кога веќе пишувам пост ете нека стои тука вечерва 3.000км направени во моја сопственост