Автор Тема: CARclub Тест: 2021 Citroen C4 1.5 BlueHDI Shine  (Прочитано 7368 пати)

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: CARclub Тест: 2021 Citroen C4 1.5 BlueHDI Shine
« Одговори #30 на: 05 Март 2021, 19:42:46 pm »
Ах...5..7..8...15 години гаранција.
Right.



https://www.citroen.co.uk/buy/5yr-warranty.html

Ако ти откаже амортизер после  65.000 км, спремај ќесенцето.

Сега веќе стварно ме занима колку би коштале.

Присутен Skywalker

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3776
Одг: CARclub Тест: 2021 Citroen C4 1.5 BlueHDI Shine
« Одговори #31 на: 05 Март 2021, 19:51:53 pm »
Веројатно колку и за сите понови коли околу 4-5 илјади еден како и што беше кажано претходно.

Додека да дојди амортизер да се смени колата ќе смени неколку газди. Првиот газда само масло ќе смени два - три пати и ќе ја продаде.
Lt. Commander Data: "I will always be puzzled by the human predilection for piloting vehicles at unsafe velocities"

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: CARclub Тест: 2021 Citroen C4 1.5 BlueHDI Shine
« Одговори #32 на: 05 Март 2021, 19:57:40 pm »
Ах...5..7..8...15 години гаранција.
Right.



https://www.citroen.co.uk/buy/5yr-warranty.html

Ако ти откаже амортизер после  65.000 км, спремај ќесенцето.

Сега веќе стварно ме занима колку би коштале.
Ама стварно се многу прости и ефтини. Воопшто не е комплицирана технологијата за да се дискутира на темава. Тоа е и целата поента на амортизерите што ги измислија. Дека памет е во прашање и дека скоро по цена на стандарден амортизер ќе постигнат прогресивно дампирање. Ако видиш како работат ќе увидиш дека се најобични амортизери со мали измени за проток на маслото.

Башка за нова кола е апла неважно колку чинат амортизери, стварно. За половна пеки, под услов да е воздушна или хидраулика, ама ова не е ни тоа ни тоа.

Споредено со мењање ланец, ова е заебанција. :) :)

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6480
Одг: CARclub Тест: 2021 Citroen C4 1.5 BlueHDI Shine
« Одговори #33 на: 05 Март 2021, 19:59:18 pm »
Стратро дур е време признај дека згреши што напиша, не е страшно.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: CARclub Тест: 2021 Citroen C4 1.5 BlueHDI Shine
« Одговори #34 на: 05 Март 2021, 20:11:02 pm »
Shut up, Monte...

Бидејќи ако 100 евра е обичен амортизер за Ц4 Aircross со попуст, а до вчера 70 евра кошташе само хидрауличната бомба за постарите Цитроени, тогаш новиве за таа сума стварно мора да се волшебни..и ако се, тогаш браво.





Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8961
Одг: CARclub Тест: 2021 Citroen C4 1.5 BlueHDI Shine
« Одговори #35 на: 05 Март 2021, 20:39:59 pm »
Znaci moze eden kup raboti da otkazat na nova kola iako e nova. Jebiga shit happens. Ova deka e citroen use poise.

Eve jas sekoj den sum spremen deka neso ke rikne.

Btw do sega 4 novi koli pominale niz race od koga vozam i amortizeri ne riknale.

A koga me vozea duri i lada samara nova imav i na taa nishto ne i rikna nekoi 7,8 godini

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: CARclub Тест: 2021 Citroen C4 1.5 BlueHDI Shine
« Одговори #36 на: 05 Март 2021, 20:52:08 pm »
Лани кумот го опрчија 57.000 во Автонова само за сензор за нивелација на Пикасо со хидр.суспензија. (Ако вози поголем товар или повеќе луѓе, автоматски се крева и подесува задниот дел).

Праша во БГ беше 1200 евра, во ГР 1400.
Mу наплатија 57.000 само затоа што им останал во залиха. Да требало нов да го порача и чека цената ќе била исто 1400.

Полека малку.
 Технологијата кај Aircross е превземена од WRC верзијата и ако е стварно така ефтина за одржување и поправка тогаш браво. Ако не е, тогаш секој со свој памет.





Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8961
Одг: CARclub Тест: 2021 Citroen C4 1.5 BlueHDI Shine
« Одговори #37 на: 05 Март 2021, 21:00:53 pm »
Aircross nieden model mislam nema hidraulicna suspenzija. Me e isto.

Ama ako neso se zaebe jebiga, ima opcija da se doplati za prodolzena garancija.

Mislam deka vo Srbija, imaat 4 godini garancija.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: CARclub Тест: 2021 Citroen C4 1.5 BlueHDI Shine
« Одговори #38 на: 05 Март 2021, 21:06:44 pm »
... сакав да кажам дека не мора да откаже баш амортизер. И кај него се сеуште исправни, ама за да функционира системот си плати колку за  6 нови.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: CARclub Тест: 2021 Citroen C4 1.5 BlueHDI Shine
« Одговори #39 на: 05 Март 2021, 21:08:43 pm »
Тој систем не е поврзан со овој. Тоа е целата поента.

Тој во Hydractivе каде каде подобар, поскап, поудобен (неспоредливо со НИШТО друго е удобноста, класи над воздушна суспензија), итн. Ова не е тоа.

Отсутен bear

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1997
  • If you can dream it, you can do it.
Одг: CARclub Тест: 2021 Citroen C4 1.5 BlueHDI Shine
« Одговори #40 на: 05 Март 2021, 21:46:59 pm »
А дали кумот е прв сопственик, и колата има помалку оф 65.000км?
Никогаш не вели никогаш.

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6480
Одг: CARclub Тест: 2021 Citroen C4 1.5 BlueHDI Shine
« Одговори #41 на: 05 Март 2021, 22:40:09 pm »
Стратро не ме послуша и се зацепа во фекалии.

Толку треба да си наивен дека овој модел кошта 10.000 евра повеќе од основниот само ради амортизери? И како слеп за стап амортизерите, амортизерите.

Иначе многу сакам да го пробам количево по дупки да видам како се понаша. За сега мислам од таа класа тојота корола е врв.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: CARclub Тест: 2021 Citroen C4 1.5 BlueHDI Shine
« Одговори #42 на: 05 Март 2021, 23:35:38 pm »
Има ли некој стручен  (медицински) термин за оваа твоја навика да сопственото мислење за некој самоиницијативно  го дигаш на ниво како да е изгласано за исправно од мнозинството на електоратот кој те чита?

Не ти е првпат. Најмалку трети ти е.

Ај изгуглај...за твое добро. :)

Отсутен t0m1cA

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3477
Одг: CARclub Тест: 2021 Citroen C4 1.5 BlueHDI Shine
« Одговори #43 на: 05 Март 2021, 23:39:47 pm »
Квалитетен сет амортизери за Туранот ми се 500€, just saying...

Отсутен mkm

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1297
Одг: CARclub Тест: 2021 Citroen C4 1.5 BlueHDI Shine
« Одговори #44 на: 06 Март 2021, 00:10:23 am »
Лани кумот го опрчија 57.000 во Автонова само за сензор за нивелација на Пикасо со хидр.суспензија. (Ако вози поголем товар или повеќе луѓе, автоматски се крева и подесува задниот дел).

Праша во БГ беше 1200 евра, во ГР 1400.
Mу наплатија 57.000 само затоа што им останал во залиха. Да требало нов да го порача и чека цената ќе била исто 1400.

Полека малку.
 Технологијата кај Aircross е превземена од WRC верзијата и ако е стварно така ефтина за одржување и поправка тогаш браво. Ако не е, тогаш секој со свој памет.






Сакаш да кажеш дека ако возиш Мазда или Вефау поевтино ќе поминеш ако изрика некој специфичен дел?