Добив таков впечаток кога рече дека не е кола за над 130.
Па реално не е, освен ако патот не е совршено мазен, без дупки и оштетен асфалт. А кога ќе дојдат дупките и оштетениот асфалт тогаш е прилично напорно над 130. Пегла кривини, ама ако кривините се од асфалт кој што е оштетен, исто така не е пријатно. Затоа кажав дека не е за над 130, ако сакаш да стигнеш одморен на својата дестинација. Типично италијански, максималната брзина се постигнува максималниот степен при максимални вртежи, така да рачунај дека со 120км/ч си на 3050-3.100 вртежи, јес да убрзува и во 6-та, и тоа солидно, ама на 160 си веќе на 4200 вртежи. Се слуша веќе и бука од мотор и издув, колата е лесна и тврда, станува џампи...Држ се до 120-130, ќе биде супер. Ако начекаш здрав автопат, секако не е проблем и 160-тина, ама таму веќе со 159-ката сум на 190-200