Автор Тема: M-Benz C220 2011 W204.5  (Прочитано 6991 пати)

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6422
Одг: M-Benz C220 2011 W204.5
« Одговори #15 на: 24 Јануари 2021, 10:03:19 am »
Многу убаво изгледа долго да те служи но морам да се сложам со коментарите за автоматик :)

Отсутен Skywalker

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3699
Одг: M-Benz C220 2011 W204.5
« Одговори #16 на: 24 Јануари 2021, 10:05:34 am »
Со здравје да се вози.

Како така без ВАТ?

Sent from my Pixel 2 XL using Tapatalk


Ако купиш од приватно лице како ќе направиш поврат на ДДВ?
Lt. Commander Data: "I will always be puzzled by the human predilection for piloting vehicles at unsafe velocities"

Отсутен JezuzNoChill

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 994
Одг: M-Benz C220 2011 W204.5
« Одговори #17 на: 24 Јануари 2021, 10:06:22 am »
Па мислам не можеш да направиш поврат од приватно лице.

Sent from my Pixel 2 XL using Tapatalk


Отсутен Bauer

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1213
Одг: M-Benz C220 2011 W204.5
« Одговори #18 на: 24 Јануари 2021, 10:49:47 am »
Па мислам не можеш да направиш поврат од приватно лице.

Sent from my Pixel 2 XL using Tapatalk
Ако нема бруто-нето на мобиле.де две цени, тогаш нема ВАТ. Ако има две цени тогаш враќаат, ама ќе те царинат овде кај нас на повисоката бруто цена.

Sent from my SM-G973F using Tapatalk


Отсутен Ordevski

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1602
Одг: M-Benz C220 2011 W204.5
« Одговори #19 на: 24 Јануари 2021, 13:09:05 pm »
Значи сепак имало некој во Германија што вози 12.000 годишно.

Честито и со здравје да си ја возиш
127.000/8год е скоро 16ккм :)
Направи поврат на VAT од Германија?
Не, колава немаше ВАТ

Sent from my SM-G973F using Tapatalk
Со здравје да си ја возиш, како не фан на Мерцедес, односно фан на БМВ, многу ми се допаѓа :)

D-r Ordevski

Отсутен Bauer

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1213
Одг: M-Benz C220 2011 W204.5
« Одговори #20 на: 24 Јануари 2021, 13:33:33 pm »
За разлика од други w204ки, оваа е поспуштена за некој инч, прашав во МАС ми рекоа дека е фабрички некоја спортска суспензија. Искрено појма немам што и зошто, демек за да е постабилна во кривини или незнамшо.
Во копчињата кај климата има копче SPORT(подолу има слика од нет),  кое е многу ретко во овие ц класи. Јас видов едно 50-60 и дали во 2 беше копчево.

Според упатството од Мерцедес тоа копче ги "држи" брзините подолго и препорачуваат да се користи на затворени патеки


« Последно менување: 24 Јануари 2021, 13:41:24 pm Bauer »

Отсутен JezuzNoChill

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 994
Одг: M-Benz C220 2011 W204.5
« Одговори #21 на: 24 Јануари 2021, 14:07:03 pm »
Тоа држење подолго брзини може на аутоматикот. На твојата нешто друго треба да прави. Можда затврднува спортската суспензија што ја спомна?

Отсутен Bauer

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1213
Одг: M-Benz C220 2011 W204.5
« Одговори #22 на: 24 Јануари 2021, 14:42:13 pm »
Тоа држење подолго брзини може на аутоматикот. На твојата нешто друго треба да прави. Можда затврднува спортската суспензија што ја спомна?
Najverojatno spaga vo ovoj paket na oprema, a sto tocno pravi vo manual kola, neznam

Skrinshot e od dekoder za win od app za Android, win br od mojata kola

Sent from my SM-G973F using Tapatalk


Отсутен JezuzNoChill

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 994
Одг: M-Benz C220 2011 W204.5
« Одговори #23 на: 24 Јануари 2021, 15:47:15 pm »
https://mbworld.org/forums/c-class-w204/488008-who-has-dynamic-handling-package-option-their-w204.html

http://www.mersag.com/cmer-798.html

https://www.caranddriver.com/reviews/a15125547/2012-mercedes-benz-c-class-c250-c350-coupe-first-drive-review/

As Mercedes does with the E-class and S-class coupe, the new C coupe offers an optional—special order, only—sport suspension package called Dynamic Handling. It lowers the body by 0.6 inch and stiffens the springs and dampers. The advantage is agile handling in sport mode, even as the system softens up midflight if it encounters crummy roads; the transition happens in as little as 10 milliseconds. The handling package also includes a stability-control-based torque-vectoring system. In fast corners at the adhesion limit, when the stability-control sensors detect encroaching understeer, the system slows the inside rear wheel in order to assist the yawing moment. As a result, the C coupe turns into corners with precise control and real determination.


Би требало да има разлика во воланот и во суспензијата.

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8853
Одг: M-Benz C220 2011 W204.5
« Одговори #24 на: 24 Јануари 2021, 16:15:26 pm »
Meraklisko mercedesce, so zdravje da si go vozish

Присутен DENDE-LANCERED

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5478
  • LANCER EVO (GreeN EditioN)
    • http://forum.carclub.mk/index.php/topic,101.0.html
Одг: M-Benz C220 2011 W204.5
« Одговори #25 на: 24 Јануари 2021, 18:56:03 pm »
So zdravje da se vozi.
Mene redizajnot poveke mi se dopaga osobeno delot so prednicata.
Pameten izbor.
Nezno klikni na; http://forum.carclub.mk/index.php/topic,101.0.html      If you want to have a free ride!

Отсутен koce1102

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1486
Одг: M-Benz C220 2011 W204.5
« Одговори #26 на: 24 Јануари 2021, 21:26:10 pm »
Официјално честита колега w204,5  :)

Отсутен Knight_

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1264
Одг: M-Benz C220 2011 W204.5
« Одговори #27 на: 28 Јануари 2021, 19:52:34 pm »
Создравје да се вози преубава.
Искрено си требал да бараш аутоматик, башка редизајнот се со 7 брзини мерак.
Има спортска суспензија затоа што е авантгард, по ниска, по тврда суспензија, по тежок волан, полу кожни седишта, демек малку спортски браници итн.

Едино нешто што го гледам како голем минус на колава е просторот во ентериерот. Дефинитивно w202 има многу повеќе место од w204.

Отсутен ficomk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4176
Одг: M-Benz C220 2011 W204.5
« Одговори #28 на: 28 Јануари 2021, 21:17:40 pm »
Иако е од 2011, доста модерно изгледа мечкава, и надвор и внатре.
Верувам дека уживање е за возење, поготово на далечни патувања.
Многу безгрижни километри :)

Отсутен pirat_07

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8102
  • Rural fuckin society - we live in!!!
Одг: M-Benz C220 2011 W204.5
« Одговори #29 на: 29 Јануари 2021, 11:53:29 am »
Ваков, караван со аутоматик, фаворит за следно возило.
Освен ако не решам Џег XJ :D

Честито, со здравје да се вози.

https://mbworld.org/forums/c-class-w204/488008-who-has-dynamic-handling-package-option-their-w204.html

http://www.mersag.com/cmer-798.html

https://www.caranddriver.com/reviews/a15125547/2012-mercedes-benz-c-class-c250-c350-coupe-first-drive-review/

As Mercedes does with the E-class and S-class coupe, the new C coupe offers an optional—special order, only—sport suspension package called Dynamic Handling. It lowers the body by 0.6 inch and stiffens the springs and dampers. The advantage is agile handling in sport mode, even as the system softens up midflight if it encounters crummy roads; the transition happens in as little as 10 milliseconds. The handling package also includes a stability-control-based torque-vectoring system. In fast corners at the adhesion limit, when the stability-control sensors detect encroaching understeer, the system slows the inside rear wheel in order to assist the yawing moment. As a result, the C coupe turns into corners with precise control and real determination.


Би требало да има разлика во воланот и во суспензијата.
Дали ова го порави посебен во поглед на резервни делови, кои ќе е потешко да се најдат?