Цивикот е пред голф можеби во багажен простор. Изолација, пенетрирање на вибрации во кабина од лоши патишта голфот е врв веќе 15-20 години уназад. А и цивикот е поскап додуша со новиов голф се јадат со цените тука негде. А па за дсг вс цвт дс не правиме муабет.
Не наоѓам податоци за Хондата од пред 2-3 страни (заради која иницијално и пишав) дали е најтивка. А дека е подобро склопена од Голф, Фокус и Астра, нема сумња.
Убавината не и је најјака страна, али покрај осмицава и не е така лоша.
И не ме смеј со фрази како пенетрациони вибрации, refinement, ride quality како да возиш Континентал ГТ или барем Фајтон.
Возиш караван на Hancook гуми за кој едино со што можеш да се фалиш е практичност и cargo space. Ниту е брз, ниту лепотан, а од вчера дознавме дека не е ни нешто тивок.
Нека те служи долго.
Ах бе друже како да правам муабет со пубертетлија кој штотуку купил астра Ф 1.6 атмо на 18 години и сега мисли дека господ за мадиња го фатил. Дали имаш капацитет да прочиташ тоа што не само јас и други то напишаа? Возам обичен голф кој што има иста еластичност во 5та брзина со твојата астра која има преку 60кс повеќе.
Тие работи за refinment, ride quality не ги напишав јас, туку ти почна да се пикаш со астрата каде што не и е место. Ти цитирав ОСУМ различни ставови на новинари кои што не идат никако во прилог со тоа што е во твојата глава. Капиш?
Според АДАЦ тестови колку децибели на 130км/ч. Клучниот збор е Innengeräusch Голфот е најтивок, Фордот, па Опелот. И караваните во сите тестови се побучни од хечбеците. Кај децибелите се надевам дека знаете дека е релативна и логаритамска мерка (не е линеарна).
Никој не влага во филм, ниту па јас дека возам Фајтон. Маргинални разлики се во прашање особено во голф класа но тие постојат. Незнам што е страшно да признаеш дека Астра е добро возило особено последната генерација, но не е на врвот. Како слеп за слеп си се фатил за Опел. Не разбирам фанатици на една марка која ја бранат по секоја цена.
Еве ти уште еднаш, заповедиве да си ги читаш секое сабајле кога стануваш да се расониш.
1.
We found the Golf supremely comfortable to drive and the passengers were content with the level of occupant comfort. With its supple suspension, the Golf glides over imperfections in the road; it delivers a smooth, cosseting drive. Steering response is direct and predictable and the Golf is particularly good at maintaining its composure in sweeping corners, where the 1.4 TSI Comfortline holds its line with confidence. It’s not surprising then why the Golf is so highly regarded – it drives really well and displays a level of refinement that’s difficult to match.
2.
The Astra is well-balanced and comfortable to drive, but its overall refinement doesn't quite match that of the Golf.
3.
the Golf still delivers marginally better ride quality and higher levels of refinement compared to the Astra
4.
While driving, very little engine, wind and road noise makes its way into the Golf’s cabin, which is indicative of its sound build quality.
5.
The Astra can’t quite match the high levels of refinement produced by the Golf.

6.
The Golf has more grip than the Astra and boasts sharper, more precise steering as a result – a trait of the car’s MQB underpinnings.
7.
The Golf’s driving characteristics are broadly similar to the Astra, but that’s no surprise as the Golf has long been the benchmark in this sector. The lumps and bumps of British roads are soaked up ....
8.
While the Astra doesn’t quite match the Focus for driver involvement or the Golf for its overall feeling of solidity, it does still offer an excellent blend of ride comfort and agility. Its ride quality is well judged and is a little softer than either the Golf or the Focus, but it lacks the ultimate composure of the other two cars over the worst of surfaces. Ultimately it’s a less driver-focused machine than the Golf or the Focus, and is consequently less likely to reward the keen driver. It’s still a great family hatch but can’t quite compete with the class-leading Golf or Focus.
Единствено можам да претпоставам дека не си поседувал/возел голф 7 на неколку часа/денови. Чисто онака да разбереш после што значи refinement, ride quality. И да бидам фер до крај, единствен тест каде што сум прочитал дека Астра има подобра вожња од Голф е во еден тест каде што голфот беше стандард со спортска суспензија спуштена 15мм а астрата беше обична, и таму критикуваа дека голфот по дупки е доста тврд и гласен. Фала богу, не возам голф со спортско подвозје.