Автор Тема: Lexus is250  (Прочитано 38301 пати)

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6490
Одг: Lexus is250
« Одговори #60 на: 22 Ноември 2020, 15:48:37 pm »
Процедурата за менување свеќици трае доста долго време и е малце сложена дур да дојдеш до моментот извади и стави нова свеќица. А овде се 6, не 4.


А што се однесува до спуштање, лексусов и така е низок а ова од сликиве е оверклил, какви сака патишта нека имаме.

Отсутен zlatko.jovceski

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 220
  • Renault Megane 1.5 Panda 1.2
Одг: Lexus is250
« Одговори #61 на: 22 Ноември 2020, 15:53:24 pm »
За изглед да, жалосно е враќање на стд спирали, ама човеков си ја вози ко фамилијарна кола. Немаме патишта за спуштени коли ние.

@MartinAlfista знае колку беше алармантна ситуацијата, и да ми е за дејли драјв, да ми седи како трофеј само може и не би мењал ништо, али вака не оди.

Отсутен zlatko.jovceski

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 220
  • Renault Megane 1.5 Panda 1.2
Одг: Lexus is250
« Одговори #62 на: 22 Ноември 2020, 15:53:56 pm »
Процедурата за менување свеќици трае доста долго време и е малце сложена дур да дојдеш до моментот извади и стави нова свеќица. А овде се 6, не 4.


А што се однесува до спуштање, лексусов и така е низок а ова од сликиве е оверклил, какви сака патишта нека имаме.

Значи оправдан сервисот горе доле ...  ;D

Отсутен Bokica

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1482
Одг: Lexus is250
« Одговори #63 на: 22 Ноември 2020, 16:50:14 pm »
Освен што ти зафаќа со сегашниве спирали, ме интересира како е удобноста, ти крши ли камен у бубрег или е сосема ок ;D ?
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car. Horsepower is how fast you hit the wall and torque is how far you send the wall across the field once youve hit it.

Отсутен zlatko.jovceski

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 220
  • Renault Megane 1.5 Panda 1.2
Одг: Lexus is250
« Одговори #64 на: 22 Ноември 2020, 16:51:51 pm »
Освен што ти зафаќа со сегашниве спирали, ме интересира како е удобноста, ти крши ли камен у бубрег или е сосема ок ;D ?

Не да крши брат, ти го ваѓа, комплет терапија. Удобност на рамен асфалт нормално добар али колку се рамни патиштава кај нас знаеш и сам така да за наши услови не е спуштање...

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29729
    • CARclub.mk
Одг: Lexus is250
« Одговори #65 на: 22 Ноември 2020, 16:59:57 pm »
Најверојатно се ставени прениски спирали.

Во секој случај, јас би разгледал опција за нијанса повисоки, но не stock. И би ги ѕирнал и амортизерите во која состојба се.

Отсутен zlatko.jovceski

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 220
  • Renault Megane 1.5 Panda 1.2
Одг: Lexus is250
« Одговори #66 на: 22 Ноември 2020, 17:01:32 pm »
Најверојатно се ставени прениски спирали.

Во секој случај, јас би разгледал опција за нијанса повисоки, но не stock. И би ги ѕирнал и амортизерите во која состојба се.
Вторник официјално закажан ден за ставање на оригиналните спирали, Зеро прогласи ден на жалост, па ќе провериме и амортизери и се друго...


Sent from my iPhone using Tapatalk

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29729
    • CARclub.mk
Одг: Lexus is250
« Одговори #67 на: 22 Ноември 2020, 17:06:33 pm »

Отсутен vladic3110

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5632
Одг: Lexus is250
« Одговори #68 на: 22 Ноември 2020, 17:07:18 pm »
Мене баш полична ми е колава со стандардни амортизери, некако не ми одат заедно спирали и гломазни седани.
Renault Megane 3 1.6 100hp, Authentique
http://forum.carclub.mk/index.php/topic,19609.0.html

Отсутен M3V8

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2698
Одг: Lexus is250
« Одговори #69 на: 22 Ноември 2020, 17:07:53 pm »
Процедурата за менување свеќици трае доста долго време и е малце сложена дур да дојдеш до моментот извади и стави нова свеќица. А овде се 6, не 4.


А што се однесува до спуштање, лексусов и така е низок а ова од сликиве е оверклил, какви сака патишта нека имаме.
Dobro gi resile svekicite, nemora da se vadi motorot. :)

Значи оправдан сервисот горе доле ...  ;D

Отсутен zlatko.jovceski

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 220
  • Renault Megane 1.5 Panda 1.2
Одг: Lexus is250
« Одговори #70 на: 22 Ноември 2020, 17:09:12 pm »
Мене баш полична ми е колава со стандардни амортизери, некако не ми одат заедно спирали и гломазни седани.

Ќе видиме во вторник како ќе изгледа ..

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43821
  • Il Moderatore
Одг: Lexus is250
« Одговори #71 на: 22 Ноември 2020, 18:17:44 pm »
За изглед да, жалосно е враќање на стд спирали, ама човеков си ја вози ко фамилијарна кола. Немаме патишта за спуштени коли ние.

@MartinAlfista знае колку беше алармантна ситуацијата, и да ми е за дејли драјв, да ми седи како трофеј само може и не би мењал ништо, али вака не оди.
Пробај откриј зошто е така. Јас возам спуштени коли, веројатно откако возам :D Освен шусплехот што знае некој отвор Можда некој H&R или Eibach сет пружини подобро ќе се снајде со стандардните амортизери откоклу KYB пружините. Или може да побараш некои амортизери кои подобро ќе работат со KYB пружините. Вака на изглед, не е нешто претерано ниска...

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен zlatko.jovceski

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 220
  • Renault Megane 1.5 Panda 1.2
Одг: Lexus is250
« Одговори #72 на: 22 Ноември 2020, 19:26:58 pm »
За изглед да, жалосно е враќање на стд спирали, ама човеков си ја вози ко фамилијарна кола. Немаме патишта за спуштени коли ние.

@MartinAlfista знае колку беше алармантна ситуацијата, и да ми е за дејли драјв, да ми седи како трофеј само може и не би мењал ништо, али вака не оди.
Пробај откриј зошто е така. Јас возам спуштени коли, веројатно откако возам :D Освен шусплехот што знае некој отвор Можда некој H&R или Eibach сет пружини подобро ќе се снајде со стандардните амортизери откоклу KYB пружините. Или може да побараш некои амортизери кои подобро ќе работат со KYB пружините. Вака на изглед, не е нешто претерано ниска...

Верувај премногу е ниска, камче од 2цм високо “го зедов меѓу” фати на спојлер под браник што е и кој знае што испод.. али и вожњата е ловење на дупки и вдлабнатини пред мене, фокусот е на тоа појше од потребно..
Можеби не сум навикнат ама мислам дека после, откако ќе се сменат ќе биде подобро, ќе видиме...

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43821
  • Il Moderatore
Одг: Lexus is250
« Одговори #73 на: 22 Ноември 2020, 21:03:44 pm »
За изглед да, жалосно е враќање на стд спирали, ама човеков си ја вози ко фамилијарна кола. Немаме патишта за спуштени коли ние.

@MartinAlfista знае колку беше алармантна ситуацијата, и да ми е за дејли драјв, да ми седи како трофеј само може и не би мењал ништо, али вака не оди.
Пробај откриј зошто е така. Јас возам спуштени коли, веројатно откако возам :D Освен шусплехот што знае некој отвор Можда некој H&R или Eibach сет пружини подобро ќе се снајде со стандардните амортизери откоклу KYB пружините. Или може да побараш некои амортизери кои подобро ќе работат со KYB пружините. Вака на изглед, не е нешто претерано ниска...

Верувај премногу е ниска, камче од 2цм високо “го зедов меѓу” фати на спојлер под браник што е и кој знае што испод.. али и вожњата е ловење на дупки и вдлабнатини пред мене, фокусот е на тоа појше од потребно..
Можеби не сум навикнат ама мислам дека после, откако ќе се сменат ќе биде подобро, ќе видиме...
Јас ти верувам дека нешто не е ко што треба за нашиве патишта, само и ти мене верувај ми дека има нешто згрешено у сетапот :) Добар сетап нема да влијае толку ни на удобноста ни на поткачувањето. Види кој модел на KYB се пружините, види дали се за твоето ауто (да не испадне дека се за тојота камри),  Провери колку спуштаат од фабричкиот сетап. Повеќе од 40mm за нашиве патишта не е добро. Види дали е уште со фабричките амортизери, лексус је лексус, ама македонски патишта се македонски патишта, амортизерите си имаат рок на траење. „Издишани“ (извозени) амортизери и тоа како влијаат на удобност и на фаќање на дупки. Со стилото непосредно по промена на пружините почнав да фаќам на напречни нерамнини на асфалтот (надолжните од автобуси не ги ни есапам, газам по бреговите секогаш), но се надмина проблемот со нови апгрејдувани амортизери.
Не секоја сет за спуштање е подеднакво добар за секоја кола, На пример, за некои автомобили H&R подобро се покажале од Eibach, и обратно. Најдобро е да се земе сет со амортизери, но ако немаш можност наеднаш да купиш, тогаш може да земеш пружини кои се наоѓаат во соодветниот сет. На пример, моите Eibach се дел од Bilstein B12 Pro Kit, сетапот, па здравје кога ќе земам B8 Bilstein амортизери, ќе биде комплетиран како што треба, со уште подобар хендлинг и  квалитет на амортизација. Само јас можеби ќе отидам на Koni Sport Adjustible, некако ми се допаѓа моментот да може да го контролирам дампингот по желба.
Има илјада фактори, спуштањето кај тебе очигледно не е како што треба, штом избегнуваш нерамнини и ти фаќа и на најмала „ондулација“ . Прво прочитај по форуми европски и амерички (види енглезите што препорачуваат за спуштање на твојот модел на лексус, пошто они имаат прилично лоши патишта, не како нашите, ама сепак не се ко Франција и Германија), па од нивните искуства види дали ќе го фатиш патот на спуштање повторно. Мада не верувам. Сеа ќе си ги стаиш фабричките и ќе си кажеш „ова е иљада пати подобро од спуштена“, иако не е проблемот во тоа што е спуштена, него што е спуштена веројатно погрешно (или најефтино).

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен zlatko.jovceski

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 220
  • Renault Megane 1.5 Panda 1.2
Одг: Lexus is250
« Одговори #74 на: 23 Ноември 2020, 08:56:55 am »
За изглед да, жалосно е враќање на стд спирали, ама човеков си ја вози ко фамилијарна кола. Немаме патишта за спуштени коли ние.

@MartinAlfista знае колку беше алармантна ситуацијата, и да ми е за дејли драјв, да ми седи како трофеј само може и не би мењал ништо, али вака не оди.
Пробај откриј зошто е така. Јас возам спуштени коли, веројатно откако возам :D Освен шусплехот што знае некој отвор Можда некој H&R или Eibach сет пружини подобро ќе се снајде со стандардните амортизери откоклу KYB пружините. Или може да побараш некои амортизери кои подобро ќе работат со KYB пружините. Вака на изглед, не е нешто претерано ниска...

Верувај премногу е ниска, камче од 2цм високо “го зедов меѓу” фати на спојлер под браник што е и кој знае што испод.. али и вожњата е ловење на дупки и вдлабнатини пред мене, фокусот е на тоа појше од потребно..
Можеби не сум навикнат ама мислам дека после, откако ќе се сменат ќе биде подобро, ќе видиме...
Јас ти верувам дека нешто не е ко што треба за нашиве патишта, само и ти мене верувај ми дека има нешто згрешено у сетапот :) Добар сетап нема да влијае толку ни на удобноста ни на поткачувањето. Види кој модел на KYB се пружините, види дали се за твоето ауто (да не испадне дека се за тојота камри),  Провери колку спуштаат од фабричкиот сетап. Повеќе од 40mm за нашиве патишта не е добро. Види дали е уште со фабричките амортизери, лексус је лексус, ама македонски патишта се македонски патишта, амортизерите си имаат рок на траење. „Издишани“ (извозени) амортизери и тоа како влијаат на удобност и на фаќање на дупки. Со стилото непосредно по промена на пружините почнав да фаќам на напречни нерамнини на асфалтот (надолжните од автобуси не ги ни есапам, газам по бреговите секогаш), но се надмина проблемот со нови апгрејдувани амортизери.
Не секоја сет за спуштање е подеднакво добар за секоја кола, На пример, за некои автомобили H&R подобро се покажале од Eibach, и обратно. Најдобро е да се земе сет со амортизери, но ако немаш можност наеднаш да купиш, тогаш може да земеш пружини кои се наоѓаат во соодветниот сет. На пример, моите Eibach се дел од Bilstein B12 Pro Kit, сетапот, па здравје кога ќе земам B8 Bilstein амортизери, ќе биде комплетиран како што треба, со уште подобар хендлинг и  квалитет на амортизација. Само јас можеби ќе отидам на Koni Sport Adjustible, некако ми се допаѓа моментот да може да го контролирам дампингот по желба.
Има илјада фактори, спуштањето кај тебе очигледно не е како што треба, штом избегнуваш нерамнини и ти фаќа и на најмала „ондулација“ . Прво прочитај по форуми европски и амерички (види енглезите што препорачуваат за спуштање на твојот модел на лексус, пошто они имаат прилично лоши патишта, не како нашите, ама сепак не се ко Франција и Германија), па од нивните искуства види дали ќе го фатиш патот на спуштање повторно. Мада не верувам. Сеа ќе си ги стаиш фабричките и ќе си кажеш „ова е иљада пати подобро од спуштена“, иако не е проблемот во тоа што е спуштена, него што е спуштена веројатно погрешно (или најефтино).


Искрено немам многу искуство со ова што го кажа погоре пошо никад не сум мењал спирали на колите што сум ги имал, може си во право не е средена како што треба али и тоа не знам затоа што не сум ја работел јас колата па да можам да кажам како е и што е..
Можеби и амортизерите се отидени па затоа толку скока колата.. Се ќе се види кога ќе се стават неговите спирали..
Па здравје ако се амортизери во прашање кога ќе ги сменам може и пак да ги ставам KYB па да видиме разлика ...